Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon 5 druhů postižení prodejních týmů

31.3.2011 

Jakékoliv „postižení“ prodejního týmů narušuje jeho morálku a má vliv na tržby celé společnosti. Téměř každá firma se…

Článek v rámci předplatného icon Německé firmy investují poprvé více do Číny než do Evropy

30.3.2011 

Německé firmy budou v letošním roce investovat do zahraničí více než kdykoli předtím. Poprvé v historii tak předčí Čína Evropu jakožto…

Článek v rámci předplatného 3 podmínky prodejního úspěchu na Facebooku

28.3.2011 

Nehledě na zvolený způsob prodeje přes Facebook, vždy platí následující 3 podmínky úspěchu: Buďte skutečně „sociální.“…

5 osvědčených způsobů prodeje prostřednictvím Facebooku

25.3.2011 

Jedna věc je získat fanoušky, jiná věc je opravdu prodávat. Portál Mashable ukazuje pět způsobů, jak změnit prezentaci na Facebooku na opravdový Facebook…

icon Iluze motivace - externí stimulační systémy jako "doping" s vedlejšími účinky

25.3.2011 

Právě v současné době po finanční krizi (nebo jsme přece jen ještě možná v krizi?) se stále častěji mluví o tom, jak důležité je motivovat zaměstnance k ještě větším výkonům a k dosahování ještě…

Článek v rámci předplatného Denní chléb nejlepších obchodníků

23.3.2011 

Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je to tím, že ve své každodenní praxi uplatňují několik základních osvědčených kroků. Autorka knihy Stop, Ask, and Listen:…

icon Rozhovor s Janem Ambrožem, viceprezidentem pro lidské zdroje společnosti AHOLD Czech Republic

22.3.2011 

Nadnárodní společnost Ahold působí na českém trhu od roku 1990. Její vlajkovou lodí je u nás značka Albert, která tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice vůbec. Pobočky…

Článek v rámci předplatného Veletrhy jsou pro firmy stále atraktivní

18.3.2011 

Přestože se svět teprve vzpamatovává z ekonomické krize, ukazatele výdajů za konference a veletrhy po roce 2008 neustále rostou. Mnoho firem letos plá…

Článek v rámci předplatného Zákazník nemá vždycky pravdu

11.3.2011 

Základní učebnicové pravidlo prodeje zní, že zákazník má vždycky pravdu. Ale co když ne? Tak či tak – zákazník je zákazn&…

icon Jan Medřický, nový generální ředitel české pobočky SAS

9.3.2011 

Novým generálním ředitelem tuzemské pobočky technologické společnosti SAS byl jmenován Jan Medřický. Ten do firmy přichází s více…

7 známek problémů v obchodním týmu

8.3.2011 

Snem každého obchodního ředitele je tým prodejců, který hrdě prosazuje vize společnosti. Přitom dělá maximum k získání co největš&…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se již dnes to, co bude ve velmi blízké budoucnosti samozřejmostí

7.3.2011  Rozhovor s Helenou Jarolímkovou, spolumajitelkou společnosti Future iPoint s.r.o.

Poté, co jsem se začala více zajímat o fotografii, film a jejich počítačové digitální zpracování, bylo více než jasné, že Apple nic nenahradí, říká Helena Jarolímková, roz. Konečná (1964). Helena…

Příprava na první obchodní schůzku

7.3.2011 

Nemá smysl oslovovat klienta poprvé bez náležité přípravy. Je třeba získat maximum informací o sektoru průmyslu (měl byste být za experta, tak…

Blogging: Nejlepší prodejní technika

4.3.2011 

Každému je jasné, že blog je velmi vhodný nástroj ke zvýšení provozu na firemním webu. O jeho informačním významu také nen&…

Článek v rámci předplatného Online průzkumy: Mají skutečnou hodnotu?

3.3.2011 

Nakupujete online a najednou se objeví nové okno, kde se vás ptají, zda jste ochoten se účastnit zákaznického průzkumu. Většina z ná…

Výpis 19211935 z celkem 2619