Archiv PR článků

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou události, které nikdo nečekal ani nepředvídal. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, chování zákazníků, trhy a kurzy jsou nepředvídatelné, ceny rostou, plánovat se dá obtížně. Firmy musí…

algotech pracovnik data centra

Umělá inteligence v cloudu umí predikovat i interagovat s klienty

Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…

Reshoper

Téma letošního veletrhu Reshoper? Jak uspět ve světě e-commerce konkurence

Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce…

Akademie pro začínající podnikatelky

icon 2. ročník Akademie pro začínající podnikatelky odstartoval, zájem o studium byl velký

V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…

Online mentoring

icon Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu

V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…

kávový servis pro fimy

icon Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …

CZ LOKO - Čmelák v zemi tisíce jezer

icon Ze severního polárního kruhu až do Prahy

Jedním z tahounů druhého ročníku Czech Industry Photo v Praze je…

Výpis 113 z celkem 42