Archiv PR článků

icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních. Jak na jejich chování a potřeby reagovat? Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi…

icon Osvojte si základní podnikatelské dovednosti v programu šitém na míru vašim potřebám

Chystáte se realizovat vlastní podnikatelský záměr a nechcete nic podcenit?…

Kurz Efektivní komunikace s masmédii, AHA PR Agency

icon Čeká vás rozhovor pro média? Nepodceňte přípravu

Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové…

Katalog vzdělávání 2018

icon Objednejte si ZDARMA Katalog vzdělávání 2018

Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet své vlastní…

Workshop "Social Selling Masterclass"

Social Selling Masterclass: Pokročilé techniky prodeje na sociálních sítích

Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Výpis 113 z celkem 25
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace