Archiv PR článků

Článek v rámci předplatného icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

icon Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…

Káva s DEVELORem 14. března 2017 - Impact Leadership

icon Impact Leadership aneb přínos manažera pro obchodní výsledky

Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…

icon Novinky a tipy pro práci v Microsoft Office 2016

Společnost COMPUTER HELP jako certifikovaný GOLD Partner společnosti…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…

Konferenční prostory EQUITANA HOTEL RESORT

icon Kde hledat vhodné prostory pro vaši konferenci či školení?

Víte, kde naleznete snadno a přehledně na jednom místě vhodné školicí i…

icon Co lidi vede k tomu, aby studovali při zaměstnání?

Vysokoškolský titul se stal v posledních letech samozřejmostí a v …

Výpis 2739 z celkem 45