Archiv PR článků

icon Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o každou zakázku. Pokud takový pocit občas máte nebo vás trápí, že musíte klienty nahánět a neobejdete se bez dávání slev, pak můžete, stejně…

Jazyková škola LITE

icon Anglicky efektivně a rychle? Žádný trik, LITE učí studenty lety osvědčenou patentovanou metodou

Jazyková škola LITE získala letos již počtvrté prestižní titul Czech…

Školicí centrum ICT Pro v Brně nabízí zákazníkům veškerý komfort

icon Školicí centrum ICT Pro v Brně nabízí zákazníkům veškerý komfort

Společnost ICT Pro působí na českém trhu vzdělávání od roku 1992. V …

Jak vytvořit efektivní digitální pracoviště?

Právě probíhající pandemie onemocnění Covid-19 tvrdě zasáhla globální…

Nakoupeno.online

icon Nakoupeno.online: bezplatný e-shop, který si vytvoří i kadeřnice nebo cukrářka

Mít prodejnu, restauraci nebo jinou vlastní živnost a nesmět ji provozovat,…

Daniel Šmíd

icon Reportáž: Jak začít rozhovor a získat přátele nejen mezi klienty

Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

Výpis 1426 z celkem 44