Archiv PR článků

icon 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v…

Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby…

Sales Inspirofest

icon HR News a humancraft vás zvou na Sales Inspirofest - 12.11.2024, Praha

Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj…

6. ročník konference Zákazník 2030

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

algotech pracovnik data centra

Umělá inteligence v cloudu umí predikovat i interagovat s klienty

Sofistikované algoritmy, kterým se říká v IT světě umělá inteligence, je…

Reshoper

Téma letošního veletrhu Reshoper? Jak uspět ve světě e-commerce konkurence

Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce…

Akademie pro začínající podnikatelky

icon 2. ročník Akademie pro začínající podnikatelky odstartoval, zájem o studium byl velký

V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu…

Výpis 113 z celkem 45