Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by zákazníka přivítat a…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili pravděpodobnost doručení vašich e-…

Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum britského poskytovatele…

Lekce e-mailové etiky

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití…

Kolik e-mailů je příliš?

Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy začne obtěžovat i…

Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas zrevidovat seznam adres,…

Jak na efektivní e-mailový marketing

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při psaní obchodních a…

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman…

Reklamní e-mail jako ze škatulky

Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí probíjet antispamovými…

Výpis 712720 z celkem 721