Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí…

Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej…

Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence?…

Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji

Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si v mnohém podobné. U obou…

„Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?

„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „člověk, který dělá…

3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí

Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným školením a spoléhají jenom…

3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po…

Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u prodeje. Zde je devět…

Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…

Výpis 2836 z celkem 721