Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického…

Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?

Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval…

Šest zásad úspěšné komunikace s klienty v rámci zákaznického servisu

V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a nepříjemným situacím,…

Udělejte z vaší značky "love brand"

Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve vysoce konkurenčním prostředí…

5 způsobů, jak zvýšit loajalitu zákazníků

Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…

Optimalizujte náklady na služby zákazníkům pomocí vizuální asistence

Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby…

3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok

Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…

Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí…

Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…

Výpis 5563 z celkem 458