Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména…

Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají…

Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je zisková a jak jí…

Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé…

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité.…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do proveditelné strategie…

Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch…

Výpis 406414 z celkem 458