Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval…

3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví, nebo s vaší firmou udržují…

Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků než úsilí o udržení těch…

Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového…

Jak na zákaznické stížnosti

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi vaši zaměstnanci zach&…

Jak na náročné zákazníky

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?- Poslouchejte. První…

Co by měl umět Customer Service Representative?

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré…

Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů…

7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani nejmodernější…

Výpis 397405 z celkem 458