Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro marketéry je proto zásadní,…

Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých slibů, držte se…

Pozor na rozzlobené zákazníky

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty…

Zvyk je železná košile

Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny však mohou zničit i ty…

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako David stojící proti…

10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník…

Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví, že spokojenost je klíčem…

Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat…

Výpis 379387 z celkem 458