Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 otázky, které byste neměli pokládat klientům

Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně odrazují klienty. Server…

5 tipů, jak si udržet klienta

Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho dosáhnout. 1) Neříkejte…

3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis

Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1) Usnadněte použití      …

3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady…

Zvládněte negativní recenze

Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo službou. Dokud nebyly…

Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru…

Nazapomínejte na zákaznické reference

Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje tržby a názory zákazníků na…

4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…

Výpis 271279 z celkem 458