Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je…

Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil…

Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (doslova výtahová…

Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na…

Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“?

Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je s podivem, kolik…

Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu

První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch máte právě jednu možnost…

Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu?

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl na schůzce ve firmě M.…

Naučte se lépe přesvědčit ostatní ve 3 krocích

Proč jsou někteří lidé schopni strhnout své okolí na svou stranu a jiní ne? Jak lidé dosahují toho,…

Výpis 253261 z celkem 455