Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nebojte se mluvit o ceně

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…

4 způsoby, jak zaujmout top management firem

Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s …

4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi…

Prolomte status quo ve třech krocích

Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou,…

Skryté triky nonverbální komunikace

Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To,…

Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se…

Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky

Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato…

4 zásady úspěšného vyjednávání

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…

4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí

Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí, která je třeba učinit hned,…

Výpis 235243 z celkem 455