Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších…

Šest psychologických triků, jak přesvědčit potenciálního klienta

Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i emoce a podvědomé myšlení.…

Jak projevit empatii při jednání s klientem

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…

B2B obchodování: 4 otázky směrem ke klientovi, díky kterým uzavřete obchod snů

B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a používat. V tomto článku vám…

„Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „…

5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou…

4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít smlouvu ještě ten den na…

Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se naučili nejen psychicky…

Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň…

Výpis 118126 z celkem 455