Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich úspěšné vzájemné vztahy po…

Slova, která nepatří do návrhů

Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke konkurenci rychleji, než…

Motivace v zákaznickém středisku

Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických středisek. Vedoucí pracovníci…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů zákaznických středisek. Nové…

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních…

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem.…

Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent obchodů se uzavírá při nebo po…

Velká změna v obchodování

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle tohoto scénáře: zkouší…

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své…

Výpis 199207 z celkem 219