Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na vzdělávání? Tuto otázku si kladou…

Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné řídit se také podle…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a dokázat si udržet zákazníky…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém Orlandu proběhla zajímavá…

Tři chyby každého manažera marketingu

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby,…

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník…

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení nízkých nákladů a pozvednutí…

Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu,…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o řízení celé zákaznické…

Výpis 190198 z celkem 219