Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit…

Co dokáže zákaznický časopis

Aktuální výzkumy potvrzují, že kvalitní zákaznické časopisy dokáží udržet, zlepšit a prohlubovat…

Jak vyzrát na média

Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti Top Vision *PR v českém…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská obec práci PR agentur a…

Jak sestavit newsletter

Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků. Musí však být správně…

Pět tipů pro tiskové zprávy

Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Článek…

Plánování inzerce v médiích

Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za inzerci v médiích pronájem…

Výpis 3743 z celkem 43