Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak psát správné titulky

Titulek je nejdůležitější částí tištěného inzerátu. Marketingový guru David Ogilvy dokonce tvrdí, že…

Firemní časopis - 3. část

Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní případy renomovaných institucí…

Firemní časopis - 2. část

Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit mezi nástroje pro…

Firemní časopis - 1. část

V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy i na vnitřní veřejnost,…

Tipy pro tiskové zprávy

Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře napsaná tisková zpráva však…

Tipy na dobré titulky

Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové komunikaci hraje dokonce…

Příprava na PR kampaň

Existuje nepřeberné množství rad, jak efektivně komunikovat s novináři, psát oslnivé tiskové zprávy…

Tisková pyramida

Tisková zpráva odpovídá článku, který se staví pyramida. Titulek představuje vrchol, první odstavec…

Jak na firemní design

Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a log až po vizitky a…

Výpis 2836 z celkem 43