| Program AngličtinaPRO Prezentace zahrnuje tyto moduly: Příprava prezentace Rétorika – seznámíte se rétorickými zásadami angličtiny. Přízvuk, pauzy… |
| Services Marketing Course Objectives: This course seeks to provide an understanding of the unique marketing/management issues related to service… |
| Brand Management III Course Objectives: This seminar will focus on how to create an impactful Strategic Brand Plan for an organization at the global… |
| Vůdčí poskytovatel on-line výuky obchodní angličtiny na světovém trhu Uživatelské demo včetně ústního komentáře v češtině můžete shlédnout na stránkách… |
| Cílem semináře je hlouběji proniknout do současné obchodní terminologie a především být schopen tuto slovní zásobu úspěšně aplikovat v osobní… |
| V kurzu se studenti naučí vše potřebné k tomu, aby mohli efektivně využívat jazyk na pracovišti – e-mailing, telefonování, videokonferencing, jednání… |
| Profesionální péče o zákazníky Pro koho je kurz určen: Pro všechny, jejichž náplní práce je komunikace s mezinárodními zákazníky a klienty. Workshop… |
| Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
| Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
| pro nezaměstnané středoškoláky a vysokoškoláky cílem je připravit uchazeče na práci v obchodních organizacích kurz se skládá ze čtyř částí: intenzivní… |
| Je to unikátní nástroj řízení firmy formou deskové simulace od švédské světové jedničky na trhu. To znamená, že účastníci si mohou fyzicky sáhnout na… |
| Československo bylo dlouhá léta v podstatě „uzavřenou společností“ dvou národů Čechů a Slováků. S ostatními národy a národnostmi se většina… |
| Školení, na kterém se můžete naučit, jak psát texty, které zaujmou a přesvědčí. Slova mohou být nesmírně účinným nástrojem, se kterým se však musí… |
| Jednodenní školení zaměřené na praktické metody využití internetu coby marketingového nástroje. Toto školení zahrnuje trochu teorie, ale hlavním… |
| Public Relations uvnitř instituce,spolupráce s externí agenturou,Media Relations,tisková konference *Osobní prezentace,externí prezentace *Propagační… |
| Data,informace,znalosti - zdroje **Podmínky jejich dostupnosti a využívání *Institucionální zabezpečení informací *Informační systémy |
| V dnešní době je více než kdy jindy důležité, aby firmy o sobě dokázaly dát vědět a uměly své produkty úspěšně prezentovat nejen na místním trhu… |
| Cílem je naučit vás zvyšovat hodnotu vašich produktů v očích zákazníků a vydělat na tom více než dosud. Podstatná část školení bude věnována analýze… |
| Cílem je naučit vás vytvořit dlouhodobě ziskovou strategii vaší firmy. Najdete směr příštího vývoje. Podstatná část školení bude věnována analýze… |
| *Potřebujete zvýšit efektivitu obchodních jednání včetně budování vztahů s klienty? *Potřebujete zlepšit vystupování vašich reprezentantů na… |
| Je formou koučování, kde koučovaným partnerem je celý tým. Je učeno jak týmům liniového vedení, tak projektovým či jiným řešitelským týmům. Umožňuje… |
| Různé typy médií nás v dnešní době atakují doslova na každém kroku. Není divu, že se novinářské otázky u řady lidí i firem setkávají s obavami. Jak na… |
| SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÝ SERVIS Komunikační tréninky všeho druhu - jednání obchodní, s podřízenými (individuální, s týmem), nadřízenými, vystupování na … |
| Každý tým jedná jako podnikový management v konkurenci k ostatním podnikům-týmům. Účastníci si ve hře vybírají manažerskou roli (marketingový… |
| Cílem kurzu je na jedné straně přesvědčit, že základem úspěchu či neúspěchu v pracovním i soukromém životě je komunikace. Na druhé straně umožní… |
| Čo je IN-HOUSE seminár? Seminár je organizovaný priamo vo Vašej spoločnosti alebo nami zabezpečených priestoroch a pripravený na základe Vašich… |
| Jakýkoli z našich bezpečnostních kurzů jsme připraveni realizovat ve vaší společnosti, ve všich učebnách. Ochotně sestavíme pro vaši organizaci výcvik… |
| Účastníci by měli po absolvování být schopni připravit prezentace a zaměřit se na její hlavní body. Měli by dokázat zvolit vhodný způsob prezentace… |
| -vysvětlení pojmů a trochu historie -jak ochránit svou firmu a rodinu -metody agresivní rozvědky a obrana proti ní -využití zpravodajských praktik… |
| -jak obchodovat a podnikat na Ukrajině -podnikatelské zákony,finanční a celní specifika -zvláštnosti podnikatelské činnosti a jak se vyvarovat… |
| Cíle Zlepšit týmovou (meziútvarovou) spolupráci při řešení projektů. Dokázat formovat a vést projektový tým. Vytvořit podmínky pro větší standardizaci… |
| Při koncepční práci zaměřené na zvýšení produktivity práce může být trénink jedním z dílčích kroků. Při sestavování tréninkových programů vycházíme z … |
| Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního… |
| Více o semináři na www.VitProkupek.cz. Přínosy pro Vás Naučíte se přednést přesvědčivou krátkou řeč, která v publiku zanechá silné emoce a povede… |
| Prediktívna údržba optimalizuje efektivitu využívania strojov a zariadení. Predikcie z dataminingových modelov zostavených nad historickými dátami o… |
| Zážitek je zkušenost … neprodávejte produkty, řiďte zkušenost zákazníka! Jednodenní interaktivní zážitkový workshop „Jak na řízení zákaznické… |
| Cíl: Seznámit účastníky s nejnovějšími světovými trendy a aktuálními problémy (požadavky) v oblasti nákupu a zásobování. Cílem je zvýšit efektivitu… |
| Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a… |
| Při společné práci na projektech strategického marketingu využíváme široké spektrum nástrojů tak, abychom optimalizovali jak vstupní analýzy, tak… |
| Naší rolí je pomáhat firmám vytvářet a zavádět životaschopné, úspěšné strategie. Spektrum naší práce začíná společnou prací na komplexu business… |
| Určeno pro * Osoby tvořící reklamu: např. kreativní pracovníky, web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * Osoby zadávající/zodpovídající za… |
| Cíl: * Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků * Co novináře doopravdy zaujme * Jakým způsobem média oslovit… |
| Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí. Analyzovat stávající styl vedení. Naučit přizpůsobovat styl vedení potřebám jednotlivců a týmu. … |
| Cíl kurzu: Poznat základní zákonitosti změn ve firmách. Dokázat naplánovat změnu, připravit, provést a upevnit ji. Poznat typické reakce na změnu a jak… |