| Seznámení se základy neurolingvistického programování pro byznys, trénink vybraných technik NLP, které pomáhají dovést jakékoli vyjednávání do konce… |
| Slovní komunikace - model komunikace, věcná a vztahová rovina, umění naslouchat, volit správné otázky k rozvíjení rozhovoru, jazykový styl a co… |
| Základy rétoriky - umění se vyjadřovat, technika řeči Různé druhy projevů a jejich specifika, získání posluchačů - řečnické figury, image, melodičnost… |
| Pasivní telemarketing. Strategie telefonování. Techniky dotazování. Aktivní naslouchání. Bariéry při telefonické komunikaci a jejich zvládání. Kdo je… |
| Pravidla komunikace po telefonu. Rétorika, hlas , výslovnost. Trénink obtížných hovorů. Jak řešit stížnosti a problémy zákazníků. Jak překonat… |
| Úspěšná asistentka je uznávaným skvostem každé prosperující firmy. Prostřednictvím osobitého vzhledu se sama cítí dobře, utváří atmosféru mezi… |
| Seminář volně navazuje na Profesionální Image I. Cílem tohoto přátelského setkání je posílení osobní image a sebevědomí prostřednictvím světa barev.… |
| Proces nákupního cyklus zákazníka. Jakými fázemi každý nákupní cyklus prochází? Jak je každá fáze charakterizována a jaké obavy kupujícího každá z… |
| Strategie orientovaná na zákazníka Zákazník jako nejdůležitější osoba ve firmě. Význam spokojeného zákazníka pro prosperitu firmy. Jaký druh… |
| URČENO: Pro všechny pracovníky, kteří komunikují se zákazníky, obchodními partnery, institucemi ap. a pro vedoucí k jednání s podřízenými. ZAMĚŘENÍ:… |
| URČENO: Všem pracovníkům. CÍL: Připravit pracovníky na eliminaci rozlad a řešení konfliktů v týmové práci. Naučit je způsobům jak reagovat na… |
| Určení: Zejména pro pracovníky, kteří komunikují se zákazníky, např. na infolinkách. Popis kurzu: Lidé se naučí, jak investovat do zákazníka několik… |
| Negotiating deals with clients - and negotiating on their behalf - present their own set of difficulties for investment bankers. When the stakes are… |
| Do you still take a 90-page pitch book into a 20-minute presentation? Do you ever find the slide run hijacked by a client who only wants to talk… |
| FIREMNÍ SEMINÁŘE "NA MÍRU" PŘÍPRAVA analýza potřeb klienta, specifikace problému a požadavku formou osobní konzultace zpracování vzdělávacího… |
| Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
| Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
| základní společenské úkony jak se orientovat * v dopravě * při návštěvách a stolničení * při společenských setkáních * při cestování jak se… |
| Motto: "Úspěch, rychlost a přesnost jsou funkcemi minimalizace šumů, dezinformací uvnitř organizace." Rozsah: 2 dny Témata: ? Předpoklady fungování… |
| jednorázový kurz |
| jednorázový kurz |
| Účastníci zvládnou: asertivní práva, znát jejich obsah a význam pro jedince naučit se asertivní práva používat v jednání s partnery hlavní zásady,… |
| Účastníci zvládnou: efektivně komunikovat se zákazníkem po telefonu domluvu obchodní schůzky po telefonu dovednosti potřebné pro efektivní… |
| Délka trvání semináře : 8 pracovních hodin. Program: Úvod 1. Co je, proč vzniká a jakou má konflikt hodnotu pro organizaci, druhy konfliktů a… |
| Úvod - obvyklé vyjednávací situace účastníků semináře 1) Komunikační aspekty úspěšného vyjednávání 2) Psychologické aspekty úspěšného vyjednávání 3)… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Model zahrnuje veškeré aspekty budování silné tržní značky, vytvoření prizmy značky, vizi a hodnotu značky, cílů a strategií, umisťování a integrované… |
| Model se zaměřuje na dvě základní oblasti osobního prodeje: (1) systém řízení prodejních aktivit a (2) profesionální komunikaci prodejců. |
| Cílem programu je seznámit účastníky s možností řešení konfliktů pomocí technik kooperativního vyjednávání. Dále získají schopnost rozpoznat různé… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení |
| Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení |
| Asertivita |
| Cílová skupina: - pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou, na reklamačních odděleních apod.… |
| Tématické okruhy: - postavení nákupu ve firmě - strategie jednání nákupce - vyjednávací pozice - práce s námitkami - typologie vyjednavačů - taktiky… |
| Cíl Na konci semináře si účastníci budou schopni říci, jak konkrétně změní svůj styl prodeje, aby zlepšili péči o zákazníky v oblastech své… |
| Cíl Vysvětlit filosofii konkurence - rozšiřování služeb jako nutnost, stálý zákazník znamená obchodní úspěch, ovlivňuje pravidelný zisk a pozici před… |
| školení pro uzavřené skupiny lidí probíhají ve vašich prostorách školení jsou vždy koncipována jako nácviková, obsahují tréninkové programy se… |
| školení pro uzavřené skupiny lidí probíhají ve vašich prostorách školení jsou vždy koncipována jako nácviková, obsahují tréninkové programy se… |
| Co je to stížnost Jak zacházet se stížností Co dělat když zákazník nemá pravdu Jak přistupovat k námitkám proti ceně Jak předejít námitkám a obrátit… |
| Strategie zaměřená na zákazníka Pravidla obchodního styku Úsměv - základ komunikace Aplikace základních pravidel dobré komunikace Zvládnutí nástrojů… |
| V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting… |
| V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting… |
| Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |