Cíl: * Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků * Co novináře doopravdy zaujme * Jakým způsobem média oslovit… |
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí. Analyzovat stávající styl vedení. Naučit přizpůsobovat styl vedení potřebám jednotlivců a týmu. … |
Cíl kurzu: Poznat základní zákonitosti změn ve firmách. Dokázat naplánovat změnu, připravit, provést a upevnit ji. Poznat typické reakce na změnu a jak… |
Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této… |
Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o.. Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky… |
Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na… |
Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích,… |
Obchodní dovednosti (2 dny) V dnešní době je k prodeji využíváno více kanálů než dříve. Využíváme internet, call centra, inzeráty atd. Kupodivu se… |
Pro koho je trénink určen? Program je určen zaměstnancům, jejichž pracovní náplň zahrnuje návštěvy u zákazníků a vyřizování jednoduchých i… |
Zaměření semináře Rychlé životní tempo, vypětí a spěch je už samozřejmostí našich dní. Nikdo, kdo žije v dnešní době, se nemůže stresu vyhnout… |
Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |
Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management… |
Cílová skupina Program je určen pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti sloužící k maximálnímu využití intelektových schopností… |
Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří… |
setkání s každým účastníkem individuálně na jeho pracovišti nebo při kontaktu se zákazníkem za účelem rozvíjet jej prostřednictvím profesionálního… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata kolem marketingu podle zadání klienta. Např.: Efektivní reklama a PR Firemní image Marketing v kostce… |
Firemní akademie pro všechny pozice. Manažerské akademie Akademie pro obchodníky Trainee programy Personalisté a lidské zdroje Interní lektoři… |
Cílem kurzu je uvést účastníky do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se… |
* Cílem je schopnost uspořádat prodejní prostory a prezentovat zboží na základě psychologie chování zákazníka. Absolvent bude schopen… |
* Cílem je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi… |
Motto: „Je třeba ukázat směr a dávat příklad.“ Tomáš Baťa Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků. Tyto zkušenosti… |
FILOZOFIE LEADERSHIP Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků a tyto zkušenosti předáváme dál podnikatelům a manažerům v… |
Během semináře Systemický marketing vám také pomůžeme transformovat tyto triky do vašeho oboru podnikání a vaší firmy. Nezálěží na tom, zda jste malá… |
* program kombinuje vzdělávání a rozvoj a relaxaci * první, vzdělávací část programu je zaměřena na komunikační dovednosti a/nebo na práci s principy… |
Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
Jak v týmu probudit dravost a chuť dosáhnout velkých věcí? Jaké jsou typické omyly, kterých se v plánování nevědomky dopouštíme? Proč jsou… |
Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým… |
Neverbální komunikace - jak se naučit číst z řeči těla zákazníka. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi,… |
Zásady vedení správného prodejního rozhovoru. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a… |
Charakteristika: Efektivní argumentace staví na využívání kritického myšlení, které pomáhá korektním a platným způsobem prezentovat vlastní názory a… |
Charakteristika: Cílem kurzu je pomoci účastníkům zvýšit jejich obratnost a úspěšnost při nejrůznějších typech jednání a dovednost směřovat debatu… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Dvoudenní výcvikový kurz je určen pro všechny zájemce, jejichž hlavní pracovní metodou je vyjednávání. Jde zejména o manažery, prodejce, pracovníky… |
Třídenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří vytvářejí řešení úkolů zadávaných zákazníkem a následně je musí kvalifikovaně prezentovat.… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
* Nezbytně nutné teoretické minimum: Co to je? Z čeho vyplývá a v čem spočívá její význam? S čím souvisí? Jak přistupovat k její interpretaci a jak ji… |
* Jsem takový, jaké je mé sebenaplňující proroctví (V, SD, ST). * Základní problém: pozitivní myšlení a řeč (V, SD, PC, ST, IRSH). * Čtyři… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře: Vycvičit účastníky k… |
Nácvik a trénink praktických dovedností a technik potřebných k úspěšnému jednání se zákazníkem a využitím vybraných technik NLP. Nové metody moderního… |
Seznámení se základy neurolingvistického programování pro byznys, trénink vybraných technik NLP, které pomáhají dovést jakékoli vyjednávání do konce… |
Slovní komunikace - model komunikace, věcná a vztahová rovina, umění naslouchat, volit správné otázky k rozvíjení rozhovoru, jazykový styl a co… |
Základy rétoriky - umění se vyjadřovat, technika řeči Různé druhy projevů a jejich specifika, získání posluchačů - řečnické figury, image, melodičnost… |
Pasivní telemarketing. Strategie telefonování. Techniky dotazování. Aktivní naslouchání. Bariéry při telefonické komunikaci a jejich zvládání. Kdo je… |
Pravidla komunikace po telefonu. Rétorika, hlas , výslovnost. Trénink obtížných hovorů. Jak řešit stížnosti a problémy zákazníků. Jak překonat… |