Vyjednávání |
Překonání námitky |
CÍLE MODULU: Naučíte se připravit kvalitní obchodní nabídku a využívat pravidla její efektivní prezentace zákazníkovi. HLAVNÍ TÉMATA: §… |
CÍLE MODULU: Lépe pochopíte potřeby svých zákazníků a naučíte se jim poskytovat dostatečnou prodejní a poprodejní péči. HLAVNÍ TÉMATA: §… |
Řeč těla v profesní i soukromé praxi I. |
Řeč těla v profesní i soukromé praxi II. |
Určeno pro: Střední management, manažeři obchodních týmů, mistři výrobních společností Cíl: Osvojit si dovednosti koučování v praxi aneb jak získat… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Motto: "Jdete-li za něčím s maximálním úsilím, úspěch Vás nemine." Je dobře známo, že nejsilnější myšlenkou outdoorových programů je posilovat… |
2 dny Motto:" Je lepší udělat ze zákazníků přátele, než jméno v adresáři.? Přítel je člověk, ke kterému máme osobní vztah. Vztahy nám pomáhají… |
Kurz je určen pracovníkům marketingových oddělení firem a specialistům pro public relations. Cílem je podat ucelený přehled o přínosu, způsobech… |
Tento kurz je určen všem pracovníkům na všech úrovních. Je zaměřen na obchodní prezentaci a úspěšnou propagaci služeb a výrobků. Posluchači se naučí… |
Cieľ kurzu: Zvýšiť efektívnosť zdokonalením techniky predaja – vyhľadávanie zákazníkov, prvého kontaktu, prezentovanie produktov spoločnosti… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť komunikáciu pod tlakom, naučiť sa zvažovať vlastné záujmy a zájmy iných, zlepšiť schopnosť spolupracovať pri riešení konfliktov.… |
Cíl: Lépe poznat ty faktory, které se spolupodílejí na udržení a zvyšování objemů prodeje u zákazníků. Dozvíte se, jak nejlépe získat jedinečné… |
Cíl: Získat ucelené informace o řízení, hodnocení a motivaci prodejců. Obsah: Prodejní strategie a techniky (Nové trendy v prodeji) Řízení lidí a… |
Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
Finanční analýza a optimalizace - netušené možnosti zlepšení podnikatelské efektivity analýza, jak ušetřit firmě peníze, lépe hospodařit a podnikat… |
Cíl je získání základních dovedností pro prodej koncovým zákazníkům.Cílem je orientace na zákazníka s důrazem nejenom na to co se prodává, ale hlavně… |
Cíl: naučit posluchače sebevědomému a erudovanému vystupování na veřejnosti, absolventi se naučí přesvědčivě argumentovat a podpořit svůj verbální… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Význam typologie osobnosti i obličeje v praxi manažerů, obchodních zástupců či personalistů a všech, kteří pracují s lidmi Základní dimenze osobnosti… |
Určeno pro obchodní zástupce Zásady vedení obchodních rozhovorů, motivace zákazníka Čtyři fáze rozhovoru, dynamika dialogu, taktika a strategie… |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Navázání vztahu se zákazníkem ? Příprava pozice pro jednání ? Jak si zákazníka získat (neurolingvistické programování) ?… |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Metodika "competitive debating" ? Konstrukce projevu (analýza problému, rozbor situace, cíle argumentace) ? Struktura… |
Seminář je zaměřen na: posílení schopnosti účastníků vést obchodní jednání s dodavateli vyjednávání o ceně volbu strategie nákupu v závislosti na… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Strategie komunikace - její techniky Vztahy k veřejnosti, k médiím Reklama a vztahy k agenturám Cíle a postup při realizaci kampaně Mediální plán a… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Pracovníci Call center |
Komunikace ve firmě |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Obsah kurzu: typy nákupního chování chování domácností chování organizací proces rozhodování o nákupu sociální skupiny zákazníků |
Obsah kurzu: telefon jako nástroj přímého marketingu telefonní konverzace výhody využívání telefonu ve srovnání s jinými formami prodeje praktický… |
Management různých typů firem a jejich organizování prochází intenzívním rozvojem, v němž se promítají globalizace a tvrdá konkurence na národních i… |
Tento kurz poskytuje přehled o návrhu, kontrole a zlepšení výroby a práce s produkčním systémem. Témata zahrnují kvantitativní techniky, jako je… |
Cílové skupiny na internetu služby internetu a jejich marketingové využití Průzkum trhu E-business E-commerce E-service |
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění… |
Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
Firemní kultura |
Základní pojmy marketingu |
CÍLE MODULU: Naučíte se lépe odhadovat své obchodní partnery podle vnějších tělesných znaků a jejich neverbálního projevu. Dokážete zvolit optimální… |