Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 14011450 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Cieľ kurzu: V súlade s VDA a QS 9000 určiť ciele zlepšovania procesov na základe analýz požiadaviek zákazníka a porovnanie s inými firmami…
Cieľ kurzu: Poskytnúť efektívnu štandardizovanú metodiku riešenia problémov Global 8D (8 disciplín) zavedenú v oblasti dodávateľov automobilového…
Cíl: Naučit se vést profesionální obchodní korespondenci. Obsah : Pravidla pro písemný styk s domácími i zahraničními partnery Úvod do diplomatického…
Cíl: Dozvíte se informace, které Vám napomohou k rychlé orientaci v prostředí mediálního světa, adaptaci na pracovní pozici tiskového mluvčího a…
Mluvíte denně? Mluvíte často? Působí vám to potíže? Unavuje to váš hlas? Je to pochopitelné, protože lidský hlas jako jeden z nejpřirozenějších…
Základy kultivovaného jazykového projevu a kultury řeči jsou pro pracovníky firem v mnoha oborem základním předpokladem úspěšnosti při jednání se…
Být profesionálním obchodníkem je v současné době nepostradatelný článek každé firmy či společnosti, často až strategicky důležitý a prosperující…
Určeno pro: samostatné podnikatele, manažery obchodně podnikatelské činnosti, pracovníky v obchodně - právních odděleních podniků, vedoucí pracovníky…
Kurz je zaměřený nejen pro personální pracovníky, ale je také vhodný pro všechny vedoucí pracovníky, kteří často přímo jednají s budoucím zaměstnancem…
Kurz je určen všem, kteří při jednání s lidmi ztrácí svou sebejistotu a dostávají se tak do vnitřního neklidu Dozví se, jak vlastně funguje sebevědomí…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Obsah kurzu: prodejní manuál jako jedna z nejdůležitějších pomůcek úspěšného prodeje vlastní tvorba konkrétního manuálu způsob jeho používání…
Obsah kurzu: příprava prodeje časový rozvrh jednotlivých akcí forma a obsah prodejních aktivit informace odborné (zbožíznalství) vs. obchodní…
Tento kurz je navržen tak, aby Vám poskytl přehled procesu řízení nákupu služeb a produktů a obsah jednotlivých rolí při řízení tohoto procesu z…
Výcviky jsou zaměřeny na rozvoj komunikace a řešení problému v rámci týmu. Pomocí nástroje - "outdoorových aktivit" - je účastníkům dána možnost…
Internet marketing
Segmentace trhu
Využití SWOT analýzy v praxi
CÍLE MODULU: Osvojíte si základní poznatky o telemarketingu a na jejich základě prakticky natrénujete prodej po telefonu ve dvou základních oblastech…
CÍLE MODULU: Osvojíte si základy marketingu, lépe se zorientujete v běžném marketingovém prostředí na současném trhu a dokážete tyto poznatky…
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: Získat podnětné informace o principech a dovednostech zvládání manipulativních…
Motto: "I ten nejsměšnější důvod ke koupi v mých očích, může pro jiného být tím rozhodujícím a hlavním." Na základě čeho se lidé rozhodují ke koupi?…
Motto: "V telefonu zákazník nejen slyší Váš hlas, ale dělá si dojem o celé Vaší firmě. Využijte toho ať je co nejlepší..." Telefon se stal v…
Kurz je přínosem všem, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování. Cílem je projít s účastníky základní pravidla telefonování - vytváření prvního dojmu…
Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci…
Cieľ kurzu: V súlade s ISO 9000, VDA a QS9000 praktické používanie nástrojov identifikácie a eliminácie známych alebo potenciálnych chýb a problémov v…
The objectives of this course are to understand the differences between domestic and international marketing; to provide a framework for analyzing…
Cieľ kurzu: Uvedomiť si, čo od vedúceho očakávajú obchodní zástupcovia, zdokonaliť sa vo vedení porady obchodného tímu, zdokonaliť sa v stanovovaní…
Chystáte se kandidovat do zastupitelstva, Parlamentu, jinam? Jaká bude vaše strategie, jak povedete úspěšnou volební kampaň a dělat pozitivní Public…
Úvod Program je určen (nejen) pro prezentující, moderátory, manažery a všechny ostatní pozice, vyžadující veřejné vystupování před lidmi či ve…
Určeno pro: prodejce, obchodníky, vedoucí obchodních týmů, manažery, dealery Program kurzu: 1. Proč ztrácet čas studiem prodeje a jednáním 1.…
1. téma - Prezentační technika - váš pomocník Cíle, zaměření: získáte praktické tipy a rady pro práci s prezentačními pomůckami a technikou a…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Obsah kurzu: první dojem obchodníka a jak jej využít vzhled, oblečení, úprava komunikační dovednosti a jejich praktický nácvik (trénink a videotrénink…
Obsah kurzu: praktický výcvik v odhadování typu zákazníka podle jeho vzhledu a projevů motivace odlišných zákaznických typů psychologické…
Osobnostní předpoklady pro vedení lidí, styl řízení, koučování, práce se sekretariátem Význam správné komunikace s podřízenými (pozitivní komunikace),…
Potřebujete se často bránit při jednání s lidmi? Máte pocit, že jste manipulováni lidmi kolem vás? Pak je tento kurz určen právě pro vás Seznámíte se…
Ekonomický styl myšlení
Sestavení marketingového plánu