Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 801 to 850 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
skupina nebo tým. fáze vývoje týmu, týmový úspěch. role v týmu, práva a povinnosti členů týmu. komunikace v týmu. pravidla pro moderaci. řešení…
Úvod do problematiky. * role odborného zástupce. * vlastnosti prodejce. * stanovení efektivního cíle. * úspěch. * identifikace odborného zástupce s…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Délka kurzu: jednodenní kurz Charakteristika: Posluchačům bude poskytnuto dostatečné množství informací o procesu zavádění systému řízení jakosti.…
Délka kurzu: jednodenní kurz Charakteristika: Posluchači se naučí způsobům systematického hodnocení dodavatelů z komplexního hlediska jakosti a…
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům komunikace…
Určení: Zejména pro pracovníky, kteří komunikují se zákazníky, např. na infolinkách. Popis kurzu: Lidé se naučí, jak investovat do zákazníka několik…
Dávkový systém nemocenského a důchodového zabezpečení
Managment středního podniku
Dlouhodobý vzdělávací program je zaměřený na rozvíjení komunikačních dovedností: naslou-chání, dotazování, poskytování informací, vedení dialogu,…
Cílem výcvikového programu je rozvoj obchodních dovedností se zaměřením na psychologii a proces obchodního jednání od navazování kontaktu až po…
Zaměřujeme se na programy aktivní, prožitkové, které sledují a zdůrazňují charakter vozu. Představovanému vozu připravíme v rámci programu takové…
Nejúspěšnějším reklamním a prodejním kampaním předchází dlouhé a pracné období plánování. Improvizace přichází v úvahu jen při řešení nečekaných a…
Měli byste svoje lidi víc motivovat. Kolikrát tohle slýchají vedoucí pracovníci na nejrůznějších úrovních a v nejrůznějších situacích. A mohou to být…
Námitky zákazníků a jejich zdolávání.
Trénink prodavačů v maloobchodě.
Telemarketing je v současnosti jedna z oblastí, která prodělává nebývalý rozmach.
Cílem je analyzovat interní a externí komunikaci ve firmě se zaměřením na bariéry efektivity, navrhovat způsoby zvýšení efektivity interní komunikace…
Cílem programu je předat účastníkům nové principy a postupy při tvorbě strategie, která má vítězný a ziskový potenciál, a získat know-how potřebné pro…
  Marketingový trh ve službách má své základní specifikum – služby mají nehmotnou povahu, pro spotřebitele je obtížnější si představit v detailu…
Tento kurz je určen konzultantům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje vnitřní a…
Tento kurz je určen servisním technikům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje…
Ciele: * zdokonaliť sa v zreteľnom hovorení, pohotovo sa vyjadrovať, sugestívne argumentovať * zvládnuť dýchanie, znelosť hlasu,…
Ciele: Správne prezentovať seba, spoločnosť, rozvíjať svoj osobný štýl.
Marketingový plán kurz je určen pro: pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu. rozsah: 2 dnyabsolvent…
Marketingové výpočty s PC podporou kurz je určen pro: pracovníky, kteří mají základní znalosti marketingu. rozsah: 2 dnyabsolvent získá:   dovednosti ve…
techniky a metody, praktický nácvik - volba nejvhodnějších způsobů prezentace v závislosti na obsahu prezentace - práce n arozvoji image vlastní…
Určeno vedoucím pracovníkům TÉMATICKÝ PLÁN Využití psychol. Poznatků pro nenásilné ovlivnění, zřetelné výsledky při užití metod Motivační pyramida a…
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a…
Kurz vyučující vedení týmů a lidí, využívající rozsáhlé simulace. Jazyk: Anglicky Cena/Objednání Nabízíme Vám tisíce kurzů z oblastí soft skills…
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla…
Praktický kurz zaměřený na osvojení si pravidel společenského chování a jednání, důležitých ve VIP společnosti. Nonverbální prezentace, první dojem…
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Klíčový obsah řešící veškeré aspekty z oblasti byznysu a osobního rozvoje. Jazyk: Anglicky Co je BusinessPro: BusinessPro pokrývá oblast firemního i…
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra…
Jak na to, abychom „správně“ motivovali? ¨ „Správně motivovat“ sebe sama i ostatní, aby dosahovali výkonů, které od nich společnost očekává, není…
Dominantní způsoby vnímání
Emoční inteligence
telefonická komunikace jak efektivně komunikovat pomocí telefonu trénink řešení konfliktních hovorů
prodejní dovednosti - poradenský prodej prodejní dovednosti - přepážkový prodej prodejní dovednosti - pultový prodej prodejní dovednosti - obchodní…
CÍLE MODULU: Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte…
CÍLE MODULU: Naučíte se vybírat prodejce podle potřeb své společnosti; vést pohovory a rozhovory s potenciálním a novým prodejcem. Motivovat, učit…
Správná argumentace a zdolávání námitek v obchodní praxi
Rozhodovací fáze jednání a úspěšné uzavření obchodu
Komu je kurz určen: obchodníci Cíl a přínos: Zefektivnit práci vzhledem k času, který je na ni je přidělen. Naučit se organizovat svoji práci.…
Komu je kurz určen: obchodní reprezentanti, poradci, privátní poradci Cíl a přínos: Zvýšit úspěšnost prodeje s využitím nejmodernějších…
Řízení komunikačních procesů mezi firmou, organizacemi a relevantními skupinami zákazníků je velice důležité k vytvoření pozitivního image, dobrého…
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
Určeno pro: Top management, střední management Cíl: Osvojit si dovednosti přípravy, stanovení cíle, vytýčení hlavních bodů, vedení různých typů meetingů…