skupina nebo tým. fáze vývoje týmu, týmový úspěch. role v týmu, práva a povinnosti členů týmu. komunikace v týmu. pravidla pro moderaci. řešení… |
Úvod do problematiky. * role odborného zástupce. * vlastnosti prodejce. * stanovení efektivního cíle. * úspěch. * identifikace odborného zástupce s… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Délka kurzu: jednodenní kurz Charakteristika: Posluchačům bude poskytnuto dostatečné množství informací o procesu zavádění systému řízení jakosti.… |
Délka kurzu: jednodenní kurz Charakteristika: Posluchači se naučí způsobům systematického hodnocení dodavatelů z komplexního hlediska jakosti a… |
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům komunikace… |
Určení: Zejména pro pracovníky, kteří komunikují se zákazníky, např. na infolinkách. Popis kurzu: Lidé se naučí, jak investovat do zákazníka několik… |
Dávkový systém nemocenského a důchodového zabezpečení |
Managment středního podniku |
Dlouhodobý vzdělávací program je zaměřený na rozvíjení komunikačních dovedností: naslou-chání, dotazování, poskytování informací, vedení dialogu,… |
Cílem výcvikového programu je rozvoj obchodních dovedností se zaměřením na psychologii a proces obchodního jednání od navazování kontaktu až po… |
Zaměřujeme se na programy aktivní, prožitkové, které sledují a zdůrazňují charakter vozu. Představovanému vozu připravíme v rámci programu takové… |
Nejúspěšnějším reklamním a prodejním kampaním předchází dlouhé a pracné období plánování. Improvizace přichází v úvahu jen při řešení nečekaných a… |
Námitky zákazníků a jejich zdolávání. |
Trénink prodavačů v maloobchodě. |
Telemarketing je v současnosti jedna z oblastí, která prodělává nebývalý rozmach. |
Cílem je analyzovat interní a externí komunikaci ve firmě se zaměřením na bariéry efektivity, navrhovat způsoby zvýšení efektivity interní komunikace… |
Cílem programu je předat účastníkům nové principy a postupy při tvorbě strategie, která má vítězný a ziskový potenciál, a získat know-how potřebné pro… |
Marketingový trh ve službách má své základní specifikum – služby mají nehmotnou povahu, pro spotřebitele je obtížnější si představit v detailu… |
Tento kurz je určen konzultantům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje vnitřní a… |
Tento kurz je určen servisním technikům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje… |
Ciele: Správne prezentovať seba, spoločnosť, rozvíjať svoj osobný štýl. |
Marketingový plán kurz je určen pro: pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu. rozsah: 2 dnyabsolvent… |
Marketingové výpočty s PC podporou kurz je určen pro: pracovníky, kteří mají základní znalosti marketingu. rozsah: 2 dnyabsolvent získá: dovednosti ve… |
techniky a metody, praktický nácvik - volba nejvhodnějších způsobů prezentace v závislosti na obsahu prezentace - práce n arozvoji image vlastní… |
Určeno vedoucím pracovníkům TÉMATICKÝ PLÁN Využití psychol. Poznatků pro nenásilné ovlivnění, zřetelné výsledky při užití metod Motivační pyramida a… |
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
Kurz vyučující vedení týmů a lidí, využívající rozsáhlé simulace. Jazyk: Anglicky Cena/Objednání Nabízíme Vám tisíce kurzů z oblastí soft skills… |
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla… |
Praktický kurz zaměřený na osvojení si pravidel společenského chování a jednání, důležitých ve VIP společnosti. Nonverbální prezentace, první dojem… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Klíčový obsah řešící veškeré aspekty z oblasti byznysu a osobního rozvoje. Jazyk: Anglicky Co je BusinessPro: BusinessPro pokrývá oblast firemního i… |
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra… |
Jak na to, abychom „správně“ motivovali? ¨ „Správně motivovat“ sebe sama i ostatní, aby dosahovali výkonů, které od nich společnost očekává, není… |
Dominantní způsoby vnímání |
Emoční inteligence |
telefonická komunikace jak efektivně komunikovat pomocí telefonu trénink řešení konfliktních hovorů |
prodejní dovednosti - poradenský prodej prodejní dovednosti - přepážkový prodej prodejní dovednosti - pultový prodej prodejní dovednosti - obchodní… |
CÍLE MODULU: Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte… |
CÍLE MODULU: Naučíte se vybírat prodejce podle potřeb své společnosti; vést pohovory a rozhovory s potenciálním a novým prodejcem. Motivovat, učit… |
Správná argumentace a zdolávání námitek v obchodní praxi |
Rozhodovací fáze jednání a úspěšné uzavření obchodu |
Komu je kurz určen: obchodníci Cíl a přínos: Zefektivnit práci vzhledem k času, který je na ni je přidělen. Naučit se organizovat svoji práci.… |
Komu je kurz určen: obchodní reprezentanti, poradci, privátní poradci Cíl a přínos: Zvýšit úspěšnost prodeje s využitím nejmodernějších… |
Řízení komunikačních procesů mezi firmou, organizacemi a relevantními skupinami zákazníků je velice důležité k vytvoření pozitivního image, dobrého… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Určeno pro: Top management, střední management Cíl: Osvojit si dovednosti přípravy, stanovení cíle, vytýčení hlavních bodů, vedení různých typů meetingů… |