Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 851 to 900 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Určeno pro pracovníky call centra a všechny, kteří jsou v denním styku se zákazníky jako osoby prvního kontaktu Cíl naučit se užívat telefonu jako…
Určeno obchodníkům a obchodním manažerům Cíl Porozumět sebemotivaci Připravit si cíl na rok a rozplánovat ho do jednotlivých kroků Připravit si…
2 dny Motto: "Obchod je správná otázka položená ve správný čas.? Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze…
2 dny Motto: "Kdo neumí zdolávat námitky, neumí prodávat.? Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu…
Charakteristika * kvalifikační doklad s celostátní platností - akreditace MŠMT, připravovaná mezinárodní certifikace * VŠ pedagogové a profesní…
* obecná pravidla společenského styku * pracovní a obchodní styk * telefonický styk * společenské podniky a příležitosti * organizace obchodního jednání …
Kurz je určený pro pracovníky firem, vyšší a střední management. Účastníci si v něm rozšíří komunikační dovednosti, naučí se rozlišovat různé typy…
Kurz je pro všechny, kteří potřebují znát práci s financemi ve firmě. Seznámí se se základními otázkami finančního řízení, využívání informací z…
Základy efektivního sdělování, komunikace s reportérem, zvládání krizových situací
Program AngličtinaPRO Marketing zahrnuje tyto moduly: Jazyk marketingu Marketingová terminologie – seznámíte se s nezbytnou porcí marketingových…
Program AngličtinaPRO Právo zahrnuje tyto moduly: Občanské právo Přestupkové právo – osvojíte si klíčovou terminologii. Občanskoprávní řízení…
Brand Management II. Course Objectives: This module will focus on how to create powerful brands using the different elements of a successful…
Proposition and Product Marketing Course Objectives: This seminar examines how an organization can successfully identify, develop and manage…
Program nabízí kompletní kvalifikaci a je vysoce prakticky zaměřený. Učitelé získají dovednosti a zkušenosti, které jsou potřebné pro vstup jejich…
Program nabízí kompletní kvalifikaci a je vysoce prakticky zaměřený. Učitelé získají dovednosti a zkušenosti, které jsou potřebné pro vstup jejich…
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na…
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na…
Školení zaměřené na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy…
Školení je zaměřeno na osvědčené metody zvýšení návštěvnosti webových stránek. Na školení vám představíme techniky optimalizace webových stránek, čímž…
Obsah semináře: * Význam firemní kultury * Co tvoří firemní kulturu ve vaší společnosti * Charakteristiky firemní kultury * Potřeba změny firemní…
* Cílem je získání základních dovedností pro prodej koncovým zákazníkům.Cílem je orientace na zákazníka s důrazem nejenom na to co se prodává, ale…
* Cíl: naučit posluchače sebevědomému a erudovanému vystupování na veřejnosti, absolventi se naučí přesvědčivě argumentovat a podpořit svůj verbální…
Cíl Efektivně zvládnout metodu, vedoucí ke zvýšení kreativity a výkonnosti týmu Obsah Jak vést warming-up Osobní míra kreativity TEST E.S.O. Motivace osobní…
Úvod Program je určen pro manažery, marketingové specialisty, copywritery a všechny ostatní pozice vyžadující kreativní řešení v krátkém časovém úseku…
Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: …
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se…
Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a…
Cieľ kurzu: Uvedomiť si dôležitosť tréningu a koučingu obchodných zástupcov, naučiť sa techniky tréningu a poskytovanie spätnej väzby formou…
Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa vo vyjednávaní o podmienkach dodávky a o jej cene tak, aby výsledok vytváral predpoklady pre dlhodobú spoluprácu, oboznámiť…
Aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu „Obchod, prodej i marketing je o logice. Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje…
Obsah semináře: *NLP je jedním z nejmocnějších nástrojů, které má obchodní svět k dispozici *Je možná nejúplnější syntézou moderních psychologických…
Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o.. Zájemci se mohou účastnit veřejného kurzu (denní, odpolední nebo víkendové,  max. 8…
Určeno pro: obchodníky, kteří potřebují dělat efektivní crosselling převážně u stávajících klientů Trénink je určen pro pracovníky, kteří standardně…
Určeno pro: obchodníky, kteří chtějí těžit i z „nepříznivých“ obchodních jednání a kontaktů Trénink je zaměřen na zvládání „nepříjemných situací v…
 účastníci se seznámí s principy budování a udržování vztahů se zákazníkem a měli by si osvojit potřebné dovednosti. Měli by dokázat identifikovat…
  Mezilidské vztahy (3 dny) Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s…
Cílem tohoto několikadenního obchodně-marketingově zaměřeného semináře je předat informace z oblasti psychologie prodeje, prodejních technik a…
Cílem tohoto jednodenního semináře je předat manažerům jednotlivých oddělení telekomunikačních společností informace o vizích a trendech v …
Je důležité si uvědomit, že i když ještě neznáte výsledek hodnocení projektu, samotným podáním žádosti o dotaci se dostáváte do pozice „potenciálního…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke…
  Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy…
  Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává…
Základná svetovo uznávaná metodika pre B2B predaj. Školenie pomáha účastníkom uchopiť základné princípy fungujúce pri netriviálnom predaji. Cieľom je…
Stratégie riadenia obchodných príležitostí, zákazníkov a teritória. Školenie učí účastníkov zmapovať si zákazníka, aktivity konkurence a vlastnú…
Zdroje energie a jak je objevit Obrana proti syndromu vyhoření Techniky aktivní relaxace Obsah: Hledání životní harmonie je to nejdůležitější v…
Umění prezentace, umění prodeje! Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní…