Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |
Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management… |
Při společné práci na projektech strategického marketingu využíváme široké spektrum nástrojů tak, abychom optimalizovali jak vstupní analýzy, tak… |
Naší rolí je pomáhat firmám vytvářet a zavádět životaschopné, úspěšné strategie. Spektrum naší práce začíná společnou prací na komplexu business… |
Jak v týmu probudit dravost a chuť dosáhnout velkých věcí? Jaké jsou typické omyly, kterých se v plánování nevědomky dopouštíme? Proč jsou… |
Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým… |
Školení je koncipováno jako strategická hra. Účastníci ve skupinách vytvoří vlastní společnosti, které proti sobě bojují na jednom konkurenčním trhu.… |
Základní světově uznávaná metodika pro B2B prodej. Školení pomámá účastníkům uchopit základní principy fungující při netriviálním prodeji. Cílem je… |
Komu je seminář určen: Pro ředitele a manažery týmů, ale i poradce, kteří chtějí být připraveni získat pro sebe a své interní /externí/ klienty… |
Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy… |
Naučte se využívat marketing v personalistice a ovládat značku zaměstnavatele jako hlavní nástroj, která vám pomůže přitáhnout a udržet nejlepší… |
Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické… |
CENOVO VÝHODNÉ BALÍČKY KURZOV 760 €/ 21 120 Kč + DPH IBM SPSS Statistics Base: Základy modulu + praktiká + Základné štatistické procedúry IBM… |
Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a… |
Cíl: Seznámit účastníky s nejnovějšími světovými trendy a aktuálními problémy (požadavky) v oblasti nákupu a zásobování. Cílem je zvýšit efektivitu… |
Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a… |
Určeno pro * Osoby tvořící reklamu: např. kreativní pracovníky, web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * Osoby zadávající/zodpovídající za… |
Cíl: * Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků * Co novináře doopravdy zaujme * Jakým způsobem média oslovit… |
Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:… |
Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli… |
Jak reagovat na námitky zákazníků a jak správně argumentovat. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle… |
Nadšení a pozitivní myšlení je základem každého úspěšného prodeje. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru"… |
Charakteristika: V podnikovém systému vzdělávání zaujímají významné místo interní lektoři z řad managementu a odborných pracovníků firmy. Pro jejich… |
Charakteristika: Cílem kurzu je naučit lektory, jak vtáhnout posluchače do problému, motivovat a vést je k aktivní účasti na řešení výukových či… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale i pro ostatní, kteří přicházejí do osobního kontaktu se zákazníkem.… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky, kteří mohou přijít do kontaktu se zástupci hromadných sdělovacích prostředků, ať už vědomě (… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
* Pasivní, agresivní nebo asertivní? Asertivita jako strategie jednání (V, SD). * Základní asertivní práva, povinnosti a techniky (V, SD, PC). *… |
* Nezbytně nutné teoretické minimum (V, SD, ST). * Příprava prezentace = 98% úspěchu: určení záměru, analýza cílové skupiny, systematická stavba… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - manažeři a jejich sekretariát - obchodní zástupce - spojovatelé ve firmě Cíl semináře: Vycvičit účastníky v dovednostech… |
Trénink pracovníků, kteří zastávají nebo by měli zastávat funkci lektora vnitropodnikových seminářů a kursů, je zaměřen především na výcvik… |
Nadstavbový seminář obsahuje základy efektivního působení na lidi, praktické techniky nefinanční motivace, neverbální komunikace a dalších… |
Příprava porady - organizační zajištění (místo, čas, prostředí, počet osob), stanovení si cíle porady Zákonitosti řízení porady - promítání svého… |
Význam prvního dojmu při jednání s lidmi, tvorba vlastního image - vzhled, komunikace, charisma, vliv psychologie barev na atmosféru jednání… |
Stress management. Syndrom vyhoření a efektivní obrana. Efektivita práce. Jak zvládat obtížné telefonáty. Efektivní komunikace. Analýza poznatků… |
Trendy v telemarketingu. Analýza zkušeností. Brainstorming. Efektivita práce. Syndrom vyhoření a prevence. Jak udržet kvalitu. Stress management.… |
Tak co, světáci? Suchopárně a nebo s humorem? Příhody jak je život přinesl a přináší, zasazené do žádoucích regulí vystupování ve společnosti.… |
Workshop určený všem ženám i mužům, kteří mají zájem o rozvoj a svého manažerského a osobního stylu. Přineseme vám aktuální informace, novinky,… |
Žádoucí vlastnosti a dovednosti servisního technika Jaký by měl být ideální servisní technik z různých úhlů pohledu? Do jaké míry se tomuto ideálu… |
URČENO: Všem pracovníkům.Vhodné pro ucelené pracovní skupiny (týmy) i za účasti jejich šéfů. CÍL: Prohloubit poznání sebe sama směrem k účinnějšímu… |
URČENO: Pro vedoucí pracovníky všech úrovní a vybrané kategorie pracovníků s předpokladem většího podílu prezentačních aktivit. U každé skupiny je… |
A good idea never sold itself. Whatever your historic performance and the calibre of your people, sales and presentation skills training reminds them… |