Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 701 to 750 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět…
Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž…
  Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s…
  Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management…
Při společné práci na projektech strategického marketingu využíváme široké spektrum nástrojů tak, abychom optimalizovali jak vstupní analýzy, tak…
Naší rolí je pomáhat firmám vytvářet a zavádět životaschopné, úspěšné strategie. Spektrum naší práce začíná společnou prací na komplexu business…
  Jak v týmu probudit dravost a chuť dosáhnout velkých věcí? Jaké jsou typické omyly, kterých se v plánování nevědomky dopouštíme? Proč jsou…
  Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým…
Školení je koncipováno jako strategická hra. Účastníci ve skupinách vytvoří vlastní společnosti, které proti sobě bojují na jednom konkurenčním trhu.…
Základní světově uznávaná metodika pro B2B prodej. Školení pomámá účastníkům uchopit základní principy fungující při netriviálním prodeji. Cílem je…
Komu je seminář určen: Pro ředitele a manažery týmů, ale i poradce, kteří chtějí být připraveni získat pro sebe a své interní /externí/ klienty…
Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy…
Naučte se využívat marketing v personalistice a ovládat značku zaměstnavatele jako hlavní nástroj, která vám pomůže přitáhnout a udržet nejlepší…
Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické…
CENOVO VÝHODNÉ BALÍČKY KURZOV 760 €/ 21 120 Kč + DPH IBM SPSS Statistics Base: Základy modulu + praktiká + Základné štatistické procedúry IBM…
Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a…
Cíl: Seznámit účastníky s nejnovějšími světovými trendy a aktuálními problémy (požadavky) v oblasti nákupu a zásobování. Cílem je zvýšit efektivitu…
Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a…
Určeno pro * Osoby tvořící reklamu: např. kreativní pracovníky, web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * Osoby zadávající/zodpovídající za…
Cíl: * Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků * Co novináře doopravdy zaujme * Jakým způsobem média oslovit…
Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:…
Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli…
Jak reagovat na námitky zákazníků a jak správně argumentovat. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle…
Nadšení a pozitivní myšlení je základem každého úspěšného prodeje. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru"…
Charakteristika: V podnikovém systému vzdělávání zaujímají významné místo interní lektoři z řad managementu a odborných pracovníků firmy. Pro jejich…
Charakteristika: Cílem kurzu je naučit lektory, jak vtáhnout posluchače do problému, motivovat a vést je k aktivní účasti na řešení výukových či…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale i pro ostatní, kteří přicházejí do osobního kontaktu se zákazníkem.…
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky, kteří mohou přijít do kontaktu se zástupci hromadných sdělovacích prostředků, ať už vědomě (…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
* Pasivní, agresivní nebo asertivní? Asertivita jako strategie jednání (V, SD). * Základní asertivní práva, povinnosti a techniky (V, SD, PC). *…
* Nezbytně nutné teoretické minimum (V, SD, ST). * Příprava prezentace = 98% úspěchu: určení záměru, analýza cílové skupiny, systematická stavba…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Pro koho zejména: - manažeři a jejich sekretariát - obchodní zástupce - spojovatelé ve firmě Cíl semináře: Vycvičit účastníky v dovednostech…
Trénink pracovníků, kteří zastávají nebo by měli zastávat funkci lektora vnitropodnikových seminářů a kursů, je zaměřen především na výcvik…
Nadstavbový seminář obsahuje základy efektivního působení na lidi, praktické techniky nefinanční motivace, neverbální komunikace a dalších…
Příprava porady - organizační zajištění (místo, čas, prostředí, počet osob), stanovení si cíle porady Zákonitosti řízení porady - promítání svého…
Význam prvního dojmu při jednání s lidmi, tvorba vlastního image - vzhled, komunikace, charisma, vliv psychologie barev na atmosféru jednání…
Stress management. Syndrom vyhoření a efektivní obrana. Efektivita práce. Jak zvládat obtížné telefonáty. Efektivní komunikace. Analýza poznatků…
Trendy v telemarketingu. Analýza zkušeností. Brainstorming. Efektivita práce. Syndrom vyhoření a prevence. Jak udržet kvalitu. Stress management.…
Tak co, světáci? Suchopárně a nebo s humorem? Příhody jak je život přinesl a přináší, zasazené do žádoucích regulí vystupování ve společnosti.…
Workshop určený všem ženám i mužům, kteří mají zájem o rozvoj a svého manažerského a osobního stylu. Přineseme vám aktuální informace, novinky,…
Žádoucí vlastnosti a dovednosti servisního technika Jaký by měl být ideální servisní technik z různých úhlů pohledu? Do jaké míry se tomuto ideálu…
URČENO: Všem pracovníkům.Vhodné pro ucelené pracovní skupiny (týmy) i za účasti jejich šéfů. CÍL: Prohloubit poznání sebe sama směrem k účinnějšímu…
URČENO: Pro vedoucí pracovníky všech úrovní a vybrané kategorie pracovníků s předpokladem většího podílu prezentačních aktivit. U každé skupiny je…
A good idea never sold itself. Whatever your historic performance and the calibre of your people, sales and presentation skills training reminds them…