* Self- Management (Sebepoznání - analýza osobnostního profilu) * Komunikační dovednosti, asertivita a vyjednávání * Zvládání a řešení konfliktů * Rozvoj… |
* Ekonomika podniku a finance pro neekonomy * Řízení firemních procesů * Projektové řízení * Podniková kultura a firemní komunikace * Interkulturální… |
Nemáte čas na to, co ještě chcete stihnout? Pak je to kurz právě pro vás! Je určen pro všechny řídící pracovníky na všech úrovních k nácviku… |
Kurz určený pro všechny, kterým záleží na vytváření dobrého pracovního týmu a ovzduší týmové spolupráce ve firmě. Cílem kurzu je definovat tým a… |
Tento kurz byl vytvořen převážně pro pracující profesionály. Je ideální pro absolventy vysokých škol, kteří si chtějí rozšířit své odborné znalosti a… |
HND programy jsou ekvivalentem prvních dvou let bakalářského programu nabízeného univerzitami ve Velké Británii. Absolventi HND (Higher National… |
Cíl modulu Seznámení s definicí základních potřeb člověka, s kategorizací sportovních činností, s makro-podmínkami aktivit v cestovním ruchu a… |
Program AngličtinaPRO asistentky a sekretářky zahrnuje tyto moduly: Firemní činnosti v každodenní praxi Přebírání vzkazů – naučíte se správně… |
Program AngličtinaPRO Projektové řízení zahrnuje tyto moduly: Co je projekt? Klíčová terminologie – osvojíte si výrazy, bez nichž se žádný projekt… |
Fundamentals of Marketing Course Objectives: This seminar provides an overview of marketing in today's complex, rapidly changing global business… |
Brand Management I. Course Objectives: This seminar will examine the role of brands as strategic assets, and how effective branding can be a… |
Kurz je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Materiál jednotlivých lekcí je pečlivě vybrán… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
Umíte česky? Každý z nás Čechů, Moravanů a Slezanů samozřejmě odpoví, že ano. A možná by stejně odpověděl na otázku, zda umí dobře česky. Proč tedy… |
setkání s každým účastníkem individuálně na jeho pracovišti nebo při kontaktu se zákazníkem za účelem rozvíjet jej prostřednictvím profesionálního… |
Smyslem tohoto školení je nabídnout účastníkům co nejucelenější pohled na význam a úlohu grafiky v prostředí propagace na internetu. Obal prodává, což… |
Na tomto školení se dozvíte, jak udělat z webu účinný nástroj vašeho byznysu. Je mnoho webových stránek, ale málo těch úspěšných. Často je příčinou… |
Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této… |
Už se Vám stalo, že jste byli v nějaké společnosti na rozpacích – koho a jak oslovit, jaký příbor si vybrat nebo, zda jste se vhodně oblékli? Pak je… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata kolem marketingu podle zadání klienta. Např.: Efektivní reklama a PR Firemní image Marketing v kostce… |
Firemní akademie pro všechny pozice. Manažerské akademie Akademie pro obchodníky Trainee programy Personalisté a lidské zdroje Interní lektoři… |
Cílem kurzu je uvést účastníky do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se… |
* Cílem je schopnost uspořádat prodejní prostory a prezentovat zboží na základě psychologie chování zákazníka. Absolvent bude schopen… |
* Cílem je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi… |
Cílová skupina Program je určen pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti sloužící k maximálnímu využití intelektových schopností… |
Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří… |
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí. Analyzovat stávající styl vedení. Naučit přizpůsobovat styl vedení potřebám jednotlivců a týmu. … |
Cíl kurzu: Poznat základní zákonitosti změn ve firmách. Dokázat naplánovat změnu, připravit, provést a upevnit ji. Poznat typické reakce na změnu a jak… |
Sami sebe se musíme ptát proč jen velmi omezené množství podniků bere zeštíhlování svých administrativních procesů jako jedno z nosných témat jejich… |
Ať je společnost malá o jednotkách zaměstnanců nebo velká s tisíci pracovníky, je třeba vyrábět rychle, levně a efektivně. Jak vypadá efektivní systém… |
Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o.. Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky… |
Cieľ kurzu: Zostavovať zoznam najčastejšie sa vyskytujúcich námietok, spracovať argumentáciu na vybrané námietky, intenzívnym tréningom zdokonaliť… |
Cieľ kurzu: Poukázať na oblasti, ktoré pomáhajú jednotlivcom vytvárať väčšiu presvedčivosť v osobnej komunikácii, pochopiť cyklus sebauvedomovania ako… |
Motto: „Je třeba ukázat směr a dávat příklad.“ Tomáš Baťa Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků. Tyto zkušenosti… |
FILOZOFIE LEADERSHIP Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků a tyto zkušenosti předáváme dál podnikatelům a manažerům v… |
NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM Vliv firemní kultury na zákazníka Vnitřní a vnější… |
Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na… |
Cílem kurzu je ukázat co to je vyjednávání,jak se na něj připravit, jaké má zákonitosti, pravidla a také úskalí. |
účastníci se seznámí se základními pravidly komunikace a způsoby komunikace. Měli by být schopni identifikovat typy vyjednávání a přizpůsobit tak… |
účastníci by měli být schopni zvládat vedení týmu, rozhodovat i určovat priority. Měli by být schopni komunikovat s podřízenými i nadřízenými. Měli… |
Během semináře Systemický marketing vám také pomůžeme transformovat tyto triky do vašeho oboru podnikání a vaší firmy. Nezálěží na tom, zda jste malá… |
Slávny Henry Ford raz povedal: „Ja viem, že som vyplytval polovicu peňazí použitých na reklamu. Nanešťastie, neviem ktorú.“ Podľa našich pozorovaní… |
Záměr workshopu Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Čo presne znamenajú pojmy marketing, propagácia, diseminácia? Čo spôsobí, že naša marketingová kampaň skutočne… |
* program kombinuje vzdělávání a rozvoj a relaxaci * první, vzdělávací část programu je zaměřena na komunikační dovednosti a/nebo na práci s principy… |
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |