| Hlavní myšlenka Tento úvodní kurz si klade za cíl seznámit lidi všech úrovní řízení s posledními poznatky teorie managementu a zejména s aplikací… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
| Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 9. 4. 2020 vedeného Hanou Wadjas, specialistkou vzdělávání… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 14. 4. 2020 vedeného Simonou Myslikovjanovou, lektorkou a… |
| Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
| Koučování je velmi účinnou metodou osobního i manažerského rozvoje. Je založeno na dialogu koučovaného a kouče. Realizuje se formou opakovaných… |
| Realizace na zakázku |
| Realizace na zakázku |
| CÍL Osvojení souboru emočních dovedností pro úspěch, kariéru a kvalitu partnerských a pracovních vztahů. Posílení schopnosti vnímat, vyjadřovat, chápat… |
| Grafologie je užitečným nástrojem nejen pro personalisty, ale pro každého, kdo přichází ve svém zaměstnání nebo v osobním životě do kontaktu s… |
| Získate skúsenosti, ktoré vám pomôžu nie len riešiť problémy, ale súčasne vám ponúknu aj zmenu pohľadu na daný problém a jeho riešenie. |
| V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
| Dodáváme znalosti a přetavujeme je v dovednosti použitelné v praxi. Zakládáme si na poznání vaší firmy, zkoumáme sociální klima i profesní potenciál… |
| Popis a cíl akce Na tomto kurzu se účastníci naučí dovednostem potřebným pro přežití či zvládnutí krizových situací. Nejenom v přírodě, ve volném… |
| Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit naše komunikační nástroje a dovednosti a jak je využívat v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest… |
| Cíl kurzu: Naučit a procvičit techniky a postupy pro zajímavé a úspěšné prezentace před skupinou. Prezentace není pouze vystoupení za řečnickým… |
| Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
| Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
| Cílová skupina: Workshop pro Managery, lídry, vedoucí týmů, vlastníky firem a také HR PROČ program chtít: - Chci se dozvědět, jak tuto agendu… |
| Why to do outsourcing in HR field? What to outsource, who can do it and how to choose a good quality supplier? Without precised information are the… |
| Jak přemýšlet o věcech jinak a udržet krok s dobou. Jak být kreativní. Existují metody, které nám umožní podívat se na věci jinak, najít řešení… |
| Program rozvoje talentů je složen ze základních částí, které do sebe zapadají a napomáhají vytvořit co nejefektivnější přístup k rozvoji jednotlivců a… |
| Online module led by tutor Scope: 3 hours, Target group: Leaders and specialists (including non-managers) On emotions or under emotions?… |
| V krizové situaci je potřeba udělat rozhodnutí v neznámém terénu, v krátkém čase a pod vysokým tlakem. Jak udělat ta správná rozhodnutí, když máme jen… |
| Nejrychlejší způsob, jak znásobit svůj úspěch, je zvýšit investice do rozvoje svých lidí Brání nízké kompetence vašich lidí růstu vaší organizace… |
| Značku zaměstnavatele tvoří zaměstnanci Budujete značku zaměstnavatele? Chcete ukázat, co je na vaší firmě dobré, a pracovat na tom, co je potřeba… |
| V nadnárodních obchodních vztazích je nezbytné vnímat kulturní rozdíly a být si jich vědomi. Pokud si podniky neuvědomí význam kulturních rozdílů… |
| „Chyby stojí čas a peníze." Komu je kurz určen: Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v… |
| Od roku 1999 pracuji v oblasti firemního managementu. Kromě studií na Business School Netherlands mám osobní zkušenost z manažerských pozic českých i… |
| Využijte vlastní potenciál naplno a získejte nové zdroje vnitřní síly a energie! Přeměňte rozvoj vlastní osobnosti ve vaši konkurenční výhodu a staňte… |
| Vychází ze srovnání nároků pozice s charakteristikou osobnosti. S použitím metod strukturovaného rozhovoru, pozorování a psychodiagnostických metod a… |
| Vybereme vhodného kandidáta do 3 týdnů. Spolu s vámi vypracujeme popis činnosti, pracovních a osobnostních požadavků na kandidáta. Vyhotovíme návrh… |
| Program školení Program může být koncipován jako jednodenní či dvoudenní pro skupinu cca 4 účastníků. Program bude pojímán interaktivně, kromě… |
| Psychohygiena všedního dne. Mapa stresorů. Mám všech pět pohromadě? Nebo mám o kolečko víc? Jak zvládat zátěžovou situaci. Relaxace rychlá i… |
| „Nejlepší způsob, jak u zaměstnanců vypěstovat respekt a zodpovědnost, je poskytnout jim je." Společným motivem tohoto modulu je rozvoj jednotlivých… |
| „Nikdo z nás není tak chytrý jako my všichni dohromady." [japonské přísloví] Tréninky, které realizujeme v rámci tohoto modulu, jsou zaměřené na… |
| Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na… |
| Proč Smyslem je vstřebat pravidla společenského protokolu a cítit se přirozeně, uvolněně jako v prostředí sobě důvěrně známém. Cíl programu Osvojit si… |
| Využijte kreativní potenciál skupiny naplno! FACILITACE je technika usnadňující vzájemnou komunikaci většího počtu lidí. Máte zájem o facilitaci… |
| Odstraňte své vnitřní překážky! Navyšte svou osobní produktivitu Koučink a mentorink patří k nejefektivnějším nástrojům rozvoje jednotlivců a týmů.… |
| Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho… |
| Témata kurzu styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání vyjednávací triky a vyjednávání… |
| O semináři Mnoho firem se při změně zaměřuje primárně na proces. K jejímu zvládnutí to však nestačí. Když si uvědomíme, že každá změna má… |
| O programu Společnost FranklinCovey připravila ve spolupráci s Liz Wisemanovou program Multipliers: jak nejlepší lídři rozvíjí inteligenci ostatních.… |
| Co může firma udělat pro duševní zdraví svých zaměstnanců? Využít Klub duševního zdraví pro firmy. Ten jsme připravili ve spolupráci s psychology a… |
| Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
| Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
| Zveme vás na naši každoroční konferenci HR Know How, která se tentokrát zaměří na otázku jak na spolupráci 5 generací spolu s vlivem digitalizace a… |
| Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |