| Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
| Program je postaven na celostním vedení člověka, je zaměřený na proces dlouhodobého osobnostního rozvoje leadera. Rozvíjet a tvořit svou osobnost… |
| Nemluví některý z následujících bodů právě o vás a vašich týmech? Procesy a standardy jsou nastaveny, lidé mají znalosti, dovednosti, nástroje… |
| EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE * slovní, mimoslovní a hlasové ovlivňování * nástroje účinné komunikace * význam a techniky aktivního naslouchání KOMUNIKACE PO… |
| CÍL: * zvýšení jistoty a sebedůvěry nákupčích při jednání s dominantními dodavateli * zefektivnění překonávání námitek dodavatelů OBSAH: VYJEDNÁVÁNÍ… |
| Hodnotový tok je souhrn všech aktivit v procesech, které umožňují vlastní transformaci materiálu na zboží, jež má hodnotu pro zákazníka. Do… |
| Každému z nás se jistě někdy stalo, že jedeme autem z práce domů a nepamatujeme si cestu, že hledáme klíče, doklady, soubory, že zapomeneme nakoupit… |
| Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových… |
| Význam spokojenosti zaměstnanců Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a… |
| CÍLE MODULU: Osvojíte si praktické aplikace marketingových zásad a budete schopni připravit specifické aplikace marketingového řízení ve své… |
| Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka… |
| Kurz pro obchodníky a prodejce, kteří se denně setkávají s problémem, jak zvládnout všechny potřebné kroky k co nejlepšímu obsloužení zákazníka, a jak… |
| Popis kurzu ELEVATOR SPEECH - zaujměte a řekněte to podstatné v 60 vteřinách Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti… |
| Cílová skupina Kurz je určen pro všechny bez ohledu na profesi, kteří se chtějí zdokonalit v mluveném projevu. Přínos pro posluchače Kurz se zaměřuje… |
| Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
| Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
| Cíle zdokonalit schopnosti obchodních zástupců uzavřít obchod využitím vhodné techniky a přiměřeného tlaku na rozhodnutí zákazníka naučit se… |
| Klíčové body Pochopení sebemotivace, uvědomování si vlastních potřeb. Pomoci účastníkům, aby si zmapovali hlavní osobní zátěžové činitele a… |
| „Druzí dříve nebo později zapomenou, co jsme říkali, ale nikdy nezapomenou, jak se v naší společnosti cítili.“ Dech jako komunikační opora… |
| V tomto přehledu jsou volně popsány některé tréninkové kurzy pro pracovníky Call Center (dále jen CC). Tyto popisy slouží jako inspirace pro načrtnutí… |
| CÍLE TRÉNINKU * Porozumět proč lidé pracují – proč pracuji já * Identifikovat osobní hodnoty – hodnoty týmu – firmy a jejich vliv na dynamiku práce *… |
| Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
| Shop floor management je založený na několika základních principech: vizualizace, práce v procesu, strukturovaném řešení problémů a rozvoji lidí… |
| Každé ukončení dosavadní činnosti a zahájení činnosti nové (změna) vyžaduje, ať už v profesionálním či osobním životě, vynaložení zvýšeného úsilí. V… |
| Společnost TOP C poskytuje svým klientů Outsourcing trenérů a tréninkových oddělení. Máme dlouhodobé zkušenosti a úspěšně tuto nadstandardní službu… |
| Zvyšte své tržby! TOP C přináší preciznost do umění prodeje. TOP C vám pomůže k dosažení skutečných prodejních úspěchů! Naučíte se dovednostem… |
| CÍLE MODULU: Ujasníte si fungování médií a rozvinete své doved- nosti v oblasti rozhodování o způsobu zadávání kampaní, odhadu jejich výsledků… |
| Velká tréninková soutěž volně navazující na kurz Jak prodávat za vyšší cenu, jejímž cílem je trénink týmového prodeje a dovednosti prodejců. Hra je… |
| Kurz pro všechny, kteří jsou pověřeni jednáním se zahraničními zákazníky. Je zaměřen na specifický způsob uvažování a vyjadřování při jednáních se… |
| Chcete se naučit, jak zlepšit schopnost přemýšlení prostřednictvím vizualizace? Chcete posílit svou kreativitu a využívat jí pro své osobní aktivity… |
| Základy kultivovaného jazykového projevu a kultury řeči jsou pro pracovníky firem v mnoha oborem základním předpokladem úspěšnosti při jednání se… |
| Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
| Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
| Seznámíte se s praktickými efektivními metodami k uvolnění psychického a fyzického napětí a dozvíte se o vlastních skrytých rezervách a strategiích ke… |
| Kurz je určen všem, kteří se často ocitají v pracovně náročných situacích a chtějí si udržet v kondici a pod kontrolou svou profesionalitu, svěžest… |
| Cíle zdokonalit se ve vytváření příjemné atmosféry obchodního jednaní a vybudovaní vztahu se zákazníkem naučit se identifikovat různé typy… |
| Cíle posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem zdokonalit se v přesném, věcném a… |
| Naším cílem je ukázat vám cestu, jak proměnit vaše pracoviště na efektivní a kompaktní jednotky, které nejenže usnadňují práci vašim zaměstnancům… |
| Sami sebe se musíme ptát proč jen velmi omezené množství podniků bere zeštíhlování svých administrativních procesů jako jedno z nosných témat jejich… |
| Určeno pro obchodníky, pro něž je dobrá komunikace základem úspěchu. Cíl: * Získat know–how, jak správně komunikovat * Vyzkoušet si praktické… |
| Jsme specialisté v oblasti Firemního rozvoje a Business training. Zvyšujeme potenciál společností a jednotlivců tak, aby lépe zvládali své… |
| CÍLE MODULU: Zjistíte, že i v PR štěstí přeje připraveným. Vyzkoušíte si tvorbu PR textů a komunikaci s novináři. Podíváte se na Public Relations… |
| CÍLE MODULU: Ukážeme si možnosti, úskalí a omezení výzkumu trhu. Zjistíte, že pomocí výzkumu lze modelovat nákupní chování spotřebitelů, odhadnout… |
| Cíl kurzu Naučíte se, jak řídit úkoly a priority v době informačního přetížení tak, aby byly v souladu se zájmy organizace, týmu i jednotlivce.… |
| O kurzu Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří… |
| Firemní tréninky na míru, školení, konzultace, poradenství, koučování pro management: Leadership - vedení lidí, budování týmu, týmová spolupráce… |
| Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora originálních prodejních technik. V praxi rozhodují detaily, které je možno poznat a… |
| Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely… |