| Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
| VYJEDNÁVÁNÍ I. Cíl: Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat… |
| Finanční analýza a optimalizace - netušené možnosti zlepšení podnikatelské efektivity analýza, jak ušetřit firmě peníze, lépe hospodařit a podnikat… |
| Příprava vašich manažerských talentů začíná u nás... Reference: ZDE Nastavení jednotlivých modulů je dle potřeb zákazníka a cílové skupiny účastníků… |
| Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako… |
| Cíle zaměřit pozornost obchodníků na potřeby zákazníků naučit obchodníky prezentovat produkt jako prostředek k naplnění potřeb a očekávání… |
| Cíle sestavit seznam nejčastěji se vyskytujících námitek zpracovat argumentaci na vybrané námitky intenzivním tréninkem zdokonalit techniku… |
| Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat… |
| Smyslem tohoto jednodenního tréninku je prakticky navázat na program Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I. Hlavním záměrem je ještě… |
| Účastníci porozumí příčinám vzniku konfliktu, seznámí se se zákonitostmi vývoje, průběhu a možnostmi řešení. Naučí se chápat konflikt jako fenomén… |
| Význam time managementu a jeho IV. generace v dnešní době – proč jsou smysl, radost a rovnováha klíčová slova budoucnosti Výkon a… |
| Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
| Nové pojmy novely obchodního zákoníku a obchodní rejstřík Obecná právní úprava obchodních společností Podnikatelská seskupení - koncern, ovládací… |
| Určeno pro obchodníky, kteří potřebují získat více sebejistoty v jejich náročné profesi. Pro ty, kteří se chtějí zdokonalit a vyzkoušet si, jaké jim… |
| Určeno pro obchodníky či podnikatele, jejichž pracovní nasazení vyžaduje časté vyjednávání s obchodními partnery. Cíl: * Posílit sebedůvěru a… |
| Zisk je základním smyslem každého podnikání. Málokdo si však uvědomuje, že náklady jsou tvořeny napříč firmou, všemi zaměstnanci. A každý může také… |
| Všeobecně se uznává, že asi z 80% se o výsledné jakosti produktu rozhoduje už v předvýrobních etapách a díky tomu se odpovědnost za osud jakosti a tím… |
| Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
| Popis programu: Základem úspěšného podnikání je především uvědomění si, co pojem PODNIKAT znamená. Úspěch podnikání je většinou závislý na vědomém… |
| Na základě zkušeností z desítek mediálních školení jsme připravili speciální mediální trénink pro manažery a vedoucí pracovníky firem i státních… |
| Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a… |
| cíl tréninku: pomoct manažerům obchodních týmů zlepšit obchodní výsledky prostřednictvím zdokonalení se v - efektivním řízení prodejního týmu… |
| zaměřit se na prodej jako jednu z nejdůležitějších součástí obchodní problematiky, seznámit se se základními pravidly správného obchodování |
| Training Overview: The aim of this training is to broaden the participant’s view of the modern Telecoms world and introduce then to the market… |
| Training Overview: Participants will learn to use the science of Six Sigma. They will learn from a certified Six Sigma Black Belt, who will teach the… |
| Co bude mít nadřízený z toho, když bude ke svým zaměstnancům vstřícnější a pečlivě zváží každé slovo, které pronese? Tento přístup se pozitivně odrazí… |
| Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
| VYHLEDÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKA |
| Cíl: Zlepšit schopnost kontaktovat a hledat nové zákazníky po telefonuVytvořit profesionální image Program: Práce s telefonem versus práce v terénu |
| Přesvědčivost je klíčem k úspěchu. Na tomto tréninku se naučíte správně vybrat a přesvědčivě prezentovat ty nejsilnější argumenty. Osvojíte si… |
| Privátní bankovnictví posledních let je sektor pod atakem. Atakem ze strany vnějšího prostředí, ze strany regulátorů… byly i lepší časy. Tohle je… |
| CÍLE MODULU: Doplníte si své informace o principech obchodování. Zvládnete strategii a procvičíte taktiku úspěšného obchodního jednání. Osvojíte si… |
| CÍLE MODULU: Natrénujete jak zákazníka získat a také si jej udržet. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné komunikace se zákazníkem… |
| Kurz je pro všechny, kteří potřebují znát práci s financemi ve firmě. Seznámí se se základními otázkami finančního řízení, využívání informací z… |
| Kurz je určen pracovníkům marketingových oddělení firem a specialistům pro public relations. Cílem je podat ucelený přehled o přínosu, způsobech… |
| Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů… |
| Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
| Anglická obchodní korespondence UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN9. července 2009… |
| Obchodní schůzka v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN5. srpna 2009, 9:00… |
| Anotace Program zdůrazňuje myšlenku zákaznického přístupu. Je určen jak pro obchodníky na straně aktivního prodeje… |
| Popis programu: Při jednání se zákazníky se setkáváme s lidmi, kteří jsou osobnostně odlišní. Reagují tak, jak bychom nikdy nereagovali, mají názory… |
| Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se… |
| Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou? Potřebujete vědět, jak správně komunikovat a jednat s klienty z těchto zemí? Máte v týmu cizince nebo je… |
| Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and… |
| Cíl kurzu: Naučit se a procvičit si komunikační a prodejní techniky jak získat zákazníka na svojí stranu a efektivně nabídnout zboží nebo službu… |
| Naše workshopy vedeme většinou metodou týmového koučinku. Týmový koučink je ideální variantou pro práci s týmem od 2 účastníků do desítek osob.… |
| Cíle zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků zpracovat nebo upravit kartu zákazníka identifikovat segmenty trhu a charakterizovat… |
| Cíle * zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodními skupinami * celkový rozvoj vedoucích obchodních skupin v řízení obchodní skupiny, plánování… |
| Trénink vám umožní pohledy na problémovou situaci z různých úhlů a hledání pro obě strany vzájemně přijatelného řešení. Vyzkoušíte si řešení situací v… |