| V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Cíl: Dozvíte se vše o sestavování a realizaci prodejních plánů, o stanovování předpovědi prodeje firmy, osvojíte si jednotlivé prodejní techniky a… |
| Cíl: Zvládnutí vyjednávacích technik do té míry, aby z každého svého dalšího jednání odcházel účastník nadmíru spokojen. Obsah: Možnosti poznávání… |
| Jak vybudovat a udržet zákaznické vztahy? A jak si vytvořit efektivní obchodní dovednosti, které naši práci podpoří? Umění rychlého raportu klienty… |
| Obsah: * Obchodní smlouvy s mezinárodním prvkem * Kolize právních řádů * Zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním * Úprava zahraničně… |
| Určeno pro všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů. Cíl: Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich… |
| LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu… |
| LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu… |
| Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
| Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným… |
| Popis programu: Efektivní nastavení procesů komunikace se zákazníky a jejich uplatňování v praxi se stává v současné době významnou konkurenční… |
| Popis programu: Při obchodních jednáních jsou situace, kdy zákazník nemluví a přesto nám toho mnoho říká. Často jsou to zásadní informace důležité pro… |
| Time management kurz je určen pro: pracovníky obchodních a marketingových oddělení, prodejce a manažery a pro všechny, kteří chtějí mít kontrolu nad… |
| Nákupní strategie a vyjednávání kurz je určen pro: pracovníky v nákupních odděleních, samostatným nákupčím a pracovníkům dalších útvarů, kteří jsou… |
| Základy firemní image jako nástroje k posílení postavení na trhu, propagace a budování vysoké firemní kultury a sounáležitosti. Zaměřujeme se na… |
| Náplní kurzu je budování efektivního a dynamického týmu, situační vedení lidí, základy týmové práce a koučování jako manažerský styl. Důraz je kladen… |
| doplnit úspěšný program prodejních dovedností - uvědomit si, že žádný prodejce nebo obchodní zástupce nechce nikdy zůstat pouze u jednoho obchodu s… |
| seznámit se s koncepcí prodejního setkání, obchodní schůzky, definovat základní pravidla obchodní komunikace, ale zejména procvičit probrané základní… |
| Kurz "Prodávat s úspěchem" je určen všem, kteří se pohybují v obchodních jednáních a přicházejí do kontaktu s klientem. „Pokud děláš to, co jsi dělal… |
| Training Overview: This training will sharpen your analytical skills for understanding forces that determine prices of financial assets, derivatives… |
| Training Overview: this training provides a general introduction to commercial and retail banking, with special attention to banking’s role in the… |
| Jak na to, abychom „správně“ motivovali? ¨ „Správně motivovat“ sebe sama i ostatní, aby dosahovali výkonů, které od nich společnost očekává, není… |
| Jak v práci dosáhnout vynikajících výsledků Neurolingvistické programování – NLP – je soubor hlavních zásad, postojů a technik o skutečném lidském… |
| 456... Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim… |
| Cíl: Umět sestavit logickou a přehlednou prezentaci produktu |
| Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
| Výcvikově-řešitelský kurz zákaznické orientace zahrnuje efektivní přístupy k získání konkurenční výhody založené na přesném vnímání a realizování… |
| Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na hospodářské výsledky je přímý a dobře měřitelný. Pracovníci… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se pracovat s vnitřními obchodní dokumenty (zprá-vami, analýzami, záznamy, manuály aj.); organizovat a vést schůzky, konzultace… |
| CÍLE MODULU: Cílem modulu je definovat roli prodejce. Naučíte se stanovovat, plánovat a dosahovat stanovené cíle, sumarizovat a koordinovat prodejní… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro středně a více pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Tento kurz je určený pro řídící pracovníky na všech úrovních a pro každého, kdo se chce naučit komunikovat s lidmi na úrovni a bez zábran. Účastníci v… |
| Tento kurz je určen pro střední a vyšší management. je zaměřen na hlavní úkoly managementu při vedení lidí. Účastníci se naučí deset pravidel jak… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Kurz je určen všem, kdo potřebují získat jistotu a pohotovost jak při řízeni, tak účasti na poradách. Cílem kurzu je rozšířit komunikační dovednosti… |
| Kurz je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Materiál jednotlivých lekcí je pečlivě vybrán… |
| Cíl:osvojení si běžné slovní zásoby a frazeologie používané v oblasti personalistiky Úroveň:lepší mírně pokročilí a výše Rozsah:1 den, 8 vyučovacích… |
| Angličtina pro obchodní asistenty/ky UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN7. července… |
| Anotace Účastníci se seznámí s tím, co image tvoří, a to jak po stránce zevnějšku, tak z hlediska celkového působení osobnosti. Program posiluje… |
| Anotace Pro úspěch prezentace je zásadní přehledné a přesvědčivé podání. Program je zaměřen na osvojení technik působivé a srozumitelné prezentace… |
| Jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat - Analýza základních neurologicky vstřícných manažerských technik… |
| Cílem organizační změny je především zvýšení efektivity a produktivity práce. Často se ale stává, že změna implementovaná vedením společnosti není… |
| Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž… |
| Celkový čas Doobedňajší blok - 3 h; poobedňajší blok - 3 h., čas 08:45 - 16:00 Cena bez DPH 2 500 Sk (Cena zahŕňa študijný materiál i občerstvenie.) … |
| Celkový čas 2 školiace dni (školiaci deň = 8 hodín, vrátane prestávok a obeda) Cena bez DPH 2 500 Sk (Cena 1 účastník / dvojdňové školenie. V cene sú… |
| Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým… |