| Cílová skupina: všechny pracovní pozice, které jezdí na služební cesty V krátkém čase vás připravíme na efektivní zvládání problémů spojených se… |
| Cílová skupina: pro všechny, jež toto téma zajímá a jež nabyté zkušenosti v praxi využijí Chcete nahlédnout a pochopit americkou mentalitu a… |
| Anotace Pro sebedůvěru, elán a výkonnost každého člověka je důležité, aby se mu dařilo prosazovat jeho zájmy a potřeby. Považujeme-li naše nároky na… |
| Jak na osobní branding? Jak se prezentovat na sociálních sítích? Natáčíte video na Facebook, Youtube, LinkedIn? Jak si připravit osobní… |
| Vybíráte nové zaměstnance do firmy? Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků… |
| Jak jsme na tom se svým časem? Jsme pod neustálým tlakem, pořád spěcháme a ženeme se pořád za něčím? Ztratila se nám radost ze života a pohoda? Chceme… |
| Účastníci uvolní energii pro kvalitní komunikaci, spolupráci a výkon. Pochopí principy blokování komunikace a naučí se nastavit a udržovat příznivé… |
| Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné… |
| Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky… |
| Cíl kurzu: Seznámit se s teorií a praxí zvládání stresu. Naučit se interpretovat stres nejen jako škůdce, ale i pomocníka pro dosažení výkonu. Naučit se… |
| Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
| Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
| Seminář se zaměřením na výrobu je připraven tak, aby posluchač dokázal v ucelené formě pochopit základní principy plánování, řízen a optimalizace… |
| Seminář je zaměřen na získání znalostí a dovedností aplikace stylů situačního vedení. Účastníci se naučí diagnostikovat šest faktorů připravenosti… |
| Training Overview: Participants will learn how to create a custom-designed Marketing Communications (Marcoms) plan optimized to achieve “total… |
| Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění… |
| Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
| CÍLE MODULU: Na celé řadě praktických ukázek získáte informace o tom, jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků a zvyšuje prodej… |
| CÍLE MODULU: Získáte přehledné informace o prezentačních dovednostech a image obchodních zástupců společností na veletrzích a výstavách. Natrénujete… |
| Kurz je úzce specializován na tvorbu krizové mediální agendy, na krizovou mediální komunikaci a postupy při informování veřejnosti. Během kurzu se lze… |
| Tento kurz je určen obchodníkům, obchodním asistentům a pracovníkům prodeje. Slouží jako výcvik ve vyjednávacích a prodejních dovednostech, přispěje… |
| Kurz pro obchodní managery, pracovníky prodeje a všechny, kteří se účastní obchodních jednání v praxi. Cílem kurzu je zvládnutí jednotlivých fází… |
| Training Overview: Understand intra-organizational concepts that influence behavior in groups and organizations. Topics include: leadership… |
| Anotace Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní… |
| Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a… |
| PRAVOPIS A STYLISTIKA OBSAH A FORMA PÍSEMNOSTÍ OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy… |
| Trénink je zaměřen na seznámení se s možnostmi užívat nástroje pro řešení sporů, jako je vyjednávání v konfliktu, mediace, facilitace. Vyzkoušíte si… |
| Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
| Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
| Enneagram je unikátní systém poznání osobnosti nabízí efektivní změnu k růstu kvality života nabízí pochopení svých návyků na úrovni myšlení… |
| Určeno pro manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a… |
| ROLE OBCHODNÍHO MANAŽERA * Role prodejce x role poradce (neprodáváme – pomáháme koupit) PRINCIPY VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ * Emocionální a informační… |
| Statistika a počet pravděpodobnosti - umožňují na základě relativně malého souboru dat posouzení kvality celého souboru. Každý proces vykazuje určitou… |
| Technik kvality je pracovníkem, který musí být schopen reagovat ve všech situacích, s nadhledem a profesionalitou. Musí umět analyzovat a řešit… |
| Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. … |
| Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu… |
| CÍLE MODULU: Osvojíte si základní poznatky o telemarketingu a na jejich základě prakticky natrénujete prodej po telefonu ve dvou základních oblastech… |
| CÍLE MODULU: Osvojíte si základy marketingu, lépe se zorientujete v běžném marketingovém prostředí na současném trhu a dokážete tyto poznatky… |
| Tento kurz je určen zkušeným obchodníkům, ředitelům, majitelům firem, manažerům. Seznámí účastníky s moderní metodou SPIN, která je souhrnem speciální… |
| Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci… |
| Individuální příprava řečníků Většina vystupujících prezentaci a projev nějak zvládne. Připravíme Vás, abyste vynikli. Proč se máte nechat vést… |
| Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný… |
| Cíle zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodním zástupcem celkový rozvoj obchodních zástupců v technikách prodeje, psychologii prodeje… |
| Kurz lze realizovat prezenční či online formou. Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog… |
| Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |