Trénink klíčových dovedností nezbytných pro všechny, kteří spolupracují na dálku - ať už v roli vedoucích virtuálních týmů či projektů, nebo v roli… |
Chcete se s ostatními dohodnout a ne vždy je to snadné? Při tréninku rozměníme komunikaci na drobné: oddělíme asertivitu od manipulace. Naučíme vás… |
Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné… |
Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky… |
Cílem tréninku je naučit se principům a postupům zvládnutí organizační krize, prakticky natrénovat způsoby interní a externí komunikace, které… |
Anotace Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní… |
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit… |
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat… |
Jsme specialisté v oblasti Firemního rozvoje a Business training. Zvyšujeme potenciál společností a jednotlivců tak, aby lépe zvládali své… |
CÍLE MODULU: Předat účastníkům praktický návod, jak účinně usnadňovat a vést vícestranná jednání, porady, pracovní meetingy. Prakticky procvičit… |
Cíl kurzu Naučíte se, jak řídit úkoly a priority v době informačního přetížení tak, aby byly v souladu se zájmy organizace, týmu i jednotlivce.… |
O kurzu Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří… |
Workshop Konverzační hypnóza a nepřímé sugesce při obchodním jednání __vychází z Ericksonské hypnózy a seznamuje účastníky s naprosto novým přístupem… |
Seminář Základy systemického přístupu vás seznámí s historií, hlavními představiteli a se základy a východisky, se kterýmí systemika pracuje.… |
Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a… |
PRAVOPIS A STYLISTIKA OBSAH A FORMA PÍSEMNOSTÍ OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a… |
Technik kvality je pracovníkem, který musí být schopen reagovat ve všech situacích, s nadhledem a profesionalitou. Musí umět analyzovat a řešit… |
Korupční jednání, dle zákoníku práce, je porušení právní povinnosti v důsledku poskytnutí, nabídnutí nebo přislíbení úplatku jiným než poškozeným… |
Cíle identifikovat a naučit se korigovat své reakce ve stresových situacích rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací… |
Leading the team at home office without any preparation is the managerial challenge. How to get people organised, what rules should be agreed on, how… |
Trénink je zaměřen na seznámení se s možnostmi užívat nástroje pro řešení sporů, jako je vyjednávání v konfliktu, mediace, facilitace. Vyzkoušíte si… |
Workshop zaměřený na práci se sebou samým. Sebereflexí, ujasněním osobních hodnot a priorit vede k posílení osobního postoje a vůle k přijmutí… |
Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |
Anotace Vzdělávací program „Řízení adaptačního procesu a mentorské dovednosti“ je určen vedoucím úředníkům, kteří se podílejí na adaptaci nových… |
Anotace Vzdělávací program „Vedení lidí a komunikace v období změn“ je určen vedoucím úředníkům, kteří potřebují reagovat na neustále se vyvíjející… |
Cílem tréninku je posílit sebejistotu účastníků při prezentování. Během své prezentace před skupinou se naučí zvládat práci s publikem, zvládání… |
Cílem tréninku je uvědomit si, co všechno zahrnuje kvalitní služba klientovi a jak do ní zapadají reklamace, naučit se efektivně a profesionálně… |
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické… |
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové… |
Adobe Photoshop je program na organizaci a úpravy fotografií, který je určen spíše pro profesionály v oboru, ale mohou s ním pracovat i běžní… |
Co se v kurzu naučíte? Myslet jako internetový markeťák Přivést na svůj web více návštěvníků Tvořit poutavější a efektivnější texty Praktické… |
Seminář Základy Neuro-linguistického programování vás seznámí se historií, hlavními představiteli a základními principy a předpoklady NLP a naučíte se… |
Workshop Základy NLP projektového managementu vás vybaví nejdůležitějšími technikami a postupy projektového managementu a naučí vás je správně využít… |
Zajímají vás pojmy: zvýšení výkonnosti jednotlivců a týmu, týmová práce, leadership, manažerské řízení a manažerský rozvoj, vztahy v týmu, synergie a… |
Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou? Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce? Stresuje vás mluvit… |
Kurz lze realizovat prezenční či online formou. Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog… |
Je hodně metod a nástrojů, o kterých se hovoří. Není, ale mnoho nástrojů, které lze efektivně využívat v běžné praxi. Samotný název a popis metody… |
Je důležité si uvědomit, že i když ještě neznáte výsledek hodnocení projektu, samotným podáním žádosti o dotaci se dostáváte do pozice „potenciálního… |
Jak ovlivňovat vztahy mezi lidmi, regulovat konflikty a podporovat spolupráci? Pár vhodně zvolených manažerských nástrojů dokáže způsobit… |
Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
Cíle osvojit si asertivní styl komunikace, který slouží k tomu, aby vztahy s ostatními byly otevřenější naučit se řešit mezilidské situace na… |
Enneagram je unikátní systém poznání osobnosti nabízí efektivní změnu k růstu kvality života nabízí pochopení svých návyků na úrovni myšlení… |
Anotace Aplikujete zásady efektivní práce s informacemi, řídíte svůj čas, používáte moderní ICT prostředky, a přesto máte pocit, že nejste tak… |
Povolání obchodníka je náročné a neexistují žádné zaručené postupy, které zajistí prodej. Kouzlo je v tom najít způsob jednání, které šetří vaši… |
Cílem tréninku je uvědomit si, co vše zahrnuje kvalitní služba zákazníkovi a osvojit si techniky a postoje úspěšné profesionální komunikace. Trénink… |
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na… |
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |