| Význam spokojenosti zaměstnanců Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a… |
| Co to je Business Koučink? Business trenér/kouč má stejný význam jako sportovní trenér. Sportovní trenér posouvá sportovce k dosažení optimálního… |
| CÍLE MODULU: Blíže se seznámíte s možností aplikace specifických vzdělávacích metod, prohloubíte své znalosti v oboru vzdělávání dospělých a naučíte… |
| CÍLE MODULU: Blíže se seznámíte s touto klasickou, ale stále tvůrčí technikou řešení problémů a naučíte se jí skutečně používat. HLAVNÍ TÉMATA: §… |
| Prezentace v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN28. srpna 2009, 9:00 - 16… |
| Presvedčivá prezentácia Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS002 Obsah aktivity: príprava prezentácie štruktúra a prvky prezentácie … |
| Anotace Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní… |
| Seminář Základy systemického přístupu vás seznámí s historií, hlavními představiteli a se základy a východisky, se kterýmí systemika pracuje.… |
| Seminář Základy Neuro-linguistického programování vás seznámí se historií, hlavními představiteli a základními principy a předpoklady NLP a naučíte se… |
| Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a… |
| PRAVOPIS A STYLISTIKA OBSAH A FORMA PÍSEMNOSTÍ OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a… |
| Cíle identifikovat a naučit se korigovat své reakce ve stresových situacích rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací… |
| Leading the team at home office without any preparation is the managerial challenge. How to get people organised, what rules should be agreed on, how… |
| Trénink je zaměřen na seznámení se s možnostmi užívat nástroje pro řešení sporů, jako je vyjednávání v konfliktu, mediace, facilitace. Vyzkoušíte si… |
| Workshop zaměřený na práci se sebou samým. Sebereflexí, ujasněním osobních hodnot a priorit vede k posílení osobního postoje a vůle k přijmutí… |
| Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
| Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |
| Cílem tréninku je posílit sebejistotu účastníků při prezentování. Během své prezentace před skupinou se naučí zvládat práci s publikem, zvládání… |
| Cílem tréninku je uvědomit si, co všechno zahrnuje kvalitní služba klientovi a jak do ní zapadají reklamace, naučit se efektivně a profesionálně… |
| Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
| Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
| V září 2015 proběhly u jednoho z nejvyužívanějších světových standardů zásadní změny a klíčová vylepšení. Technická oprava (Cor 1:2009) vydaná roku… |
| Je hodně metod a nástrojů, o kterých se hovoří. Není, ale mnoho nástrojů, které lze efektivně využívat v běžné praxi. Samotný název a popis metody… |
| Jsme specialisté v oblasti Firemního rozvoje a Business training. Zvyšujeme potenciál společností a jednotlivců tak, aby lépe zvládali své… |
| CÍLE MODULU: Předat účastníkům praktický návod, jak účinně usnadňovat a vést vícestranná jednání, porady, pracovní meetingy. Prakticky procvičit… |
| Cíl kurzu Naučíte se, jak řídit úkoly a priority v době informačního přetížení tak, aby byly v souladu se zájmy organizace, týmu i jednotlivce.… |
| O kurzu Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří… |
| Anotace Vzdělávací program „Řízení adaptačního procesu a mentorské dovednosti“ je určen vedoucím úředníkům, kteří se podílejí na adaptaci nových… |
| Anotace Vzdělávací program „Vedení lidí a komunikace v období změn“ je určen vedoucím úředníkům, kteří potřebují reagovat na neustále se vyvíjející… |
| Workshop Základy NLP projektového managementu vás vybaví nejdůležitějšími technikami a postupy projektového managementu a naučí vás je správně využít… |
| Workshop Efektivní učitel a lektor je určen pro všechny, kteří učí, školí či jinak vzdělávají a rozvíjejí děti i dospělé. Naučíte se a vyzkoušíte si… |
| Zajímají vás pojmy: zvýšení výkonnosti jednotlivců a týmu, týmová práce, leadership, manažerské řízení a manažerský rozvoj, vztahy v týmu, synergie a… |
| Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou? Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce? Stresuje vás mluvit… |
| Kurz lze realizovat prezenční či online formou. Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog… |
| Jak ovlivňovat vztahy mezi lidmi, regulovat konflikty a podporovat spolupráci? Pár vhodně zvolených manažerských nástrojů dokáže způsobit… |
| Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
| Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
| Cíle osvojit si asertivní styl komunikace, který slouží k tomu, aby vztahy s ostatními byly otevřenější naučit se řešit mezilidské situace na… |
| Enneagram je unikátní systém poznání osobnosti nabízí efektivní změnu k růstu kvality života nabízí pochopení svých návyků na úrovni myšlení… |
| Povolání obchodníka je náročné a neexistují žádné zaručené postupy, které zajistí prodej. Kouzlo je v tom najít způsob jednání, které šetří vaši… |
| Cílem tréninku je uvědomit si, co vše zahrnuje kvalitní služba zákazníkovi a osvojit si techniky a postoje úspěšné profesionální komunikace. Trénink… |
| OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané… |
| OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (… |
| Existuje mnoho technik, které jsou popisovány v teorii vyjednávání. Neexistuje ale mnoho technik, které jsou ověřeny praxí ve stresujícím prostředí a… |
| Řízení projektu se zabývá řízením projektu, tedy časově ohraničené a ucelené sady činností a procesů, jejímž cílem je zavedení, vytvoření nebo změna… |
| Adobe Photoshop je program na organizaci a úpravy fotografií, který je určen spíše pro profesionály v oboru, ale mohou s ním pracovat i běžní… |
| Co se v kurzu naučíte? Myslet jako internetový markeťák Přivést na svůj web více návštěvníků Tvořit poutavější a efektivnější texty Praktické… |