Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Job offers

Listing 1001 to 1050 - Do you wish to see all 4719 courses register
Description
Vedenie porád Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS004 Obsah aktivity: ako určiť správne tému a ciele porady typy porád, princípy…
Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se…
Anotace Účastníci programu se seznámí s vhodnými technikami a dovednostmi, které napomáhají k úspěšnému win-win vyjednávání. Program umožní…
Na webináři poznáte principy efektivního učení – učební cyklus dle Kolba ve vztahu ke smyslu vzdělávací/rozvojové aktivity a pochopíte přínosy…
Výcvik Facilitační dovednosti, systemika a NLP praxi vám poskytne náhled do tajů systemického přístupu a NLP v praxi při vedení skupinových setkáních…
Workshop Komunikace ve 21.století je určen pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit svoje komunikační dovednosti s využitím nových netradičních metod a…
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte…
Jak na osobní branding? Jak se prezentovat na sociálních sítích? Natáčíte video na Facebook, Youtube, LinkedIn? Jak si připravit osobní…
  Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,…
Trénink je věnovaný všem, kteří v rámci prezentování potřebují něco víc. Pomůže účastníkům odlišit se a být originální. Poskytne nástroje k zásadnímu…
Jak propojit trénink co nejvíce s praxí? Trénovat praxí. Akviziční minitýmy najdou s lektory v průběhu jednoho dne rychlé cesty, jak při aktivizičních…
Facilitace a vedení workshopů Cílem  je "náš meetink byl konkrétní, jasný, lidský se zapojením všech lidí, došli jsme k výsledku, byla dobrá…
Produktový management je filosofie řízení firmy či libovolného útvaru uvnitř firmy. Zabývá se otázkou jak nasměrovat tým, jak jej zorganizovat, jak…
  Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat…
  Struktura a jednotlivé fáze hodnotícího rozhovoru – kde začít a jak ho nejlépe ukončit Práce s cíli – správné nastavení, kontrola a…
HR nejsou činnosti, které děláme. HR je způsob, jak rozhýbat náš byznys. Hledáte v personálním oddělení skutečného partnera pro svoji práci, který…
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat…
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické…
Seminář je zaměřen na získání znalostí a dovedností aplikace stylů situačního vedení. Účastníci se naučí diagnostikovat šest faktorů připravenosti…
Technik kvality je pracovníkem, který musí být schopen reagovat ve všech situacích, s nadhledem a profesionalitou. Musí umět analyzovat a řešit…
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu…
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových…
CÍLE MODULU: Naučíte se jak dobře veřejně promluvit, vzbudit a udržet zájem posluchačů a prezentovat své myšlenky. Zvýšíte svoji sebejistotu při…
CÍLE MODULU: Prohloubíte svoji schopnost veřejně promluvit, vzbudit pozornost a udržet zájem posluchačů a efektivně a zajímavě prezentovat své…
Kurz pro všechny, kteří jsou pověřeni jednáním se zahraničními zákazníky. Je zaměřen na specifický způsob uvažování a vyjadřování při jednáních se…
O kurzu: V současné době je k dispozici mnoho užitečných technologií, ale uživatelé nemají čas se s nimi seznamovat. Mají totiž moc práce……
Neverbální komunikace v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇStředně pokročilí a vyššíTERMÍN4. srpna 2009…
Neverbální komunikace v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇStředně pokročilí a vyššíTERMÍN22. července…
Cílová skupina: recepční a pracovníci back office Konference je zaměřena na výuku komunikačních dovedností, které využijete při telefonování, vítání…
Komunikačné a manažérske zručnosti Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 10 hodín (2 dni) Kód: MJBS001 Obsah aktivity: Inventár komunikačných zručností …
Time management – Ako hospodáriť s časom Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS003 Obsah aktivity: plánovanie času, odhadovanie…
Anotace Pro sebedůvěru, elán a výkonnost každého člověka je důležité, aby se mu dařilo prosazovat jeho zájmy a potřeby. Považujeme-li naše nároky na…
Anotace Program připravuje manažery na komunikaci změn dovnitř i vně firmy a seznámí je s postupy a způsoby komunikace v období permanentních změn…
Existuje několik přístupů a technik k řešení konfliktních situací. Náš workshop Řešení konfliktů a mediace se skládá ze 3 základních oblastí:…
Workshop Konverzační hypnóza a nepřímé sugesce při obchodním jednání __vychází z Ericksonské hypnózy a seznamuje účastníky s naprosto novým přístupem…
Poznejte opravdu efektivní způsoby vedení týmu a "tajné" nástroje ladění výkonnosti. Nalezení konkrétních odpovědí na to, jak být pro výsledky týmu…
Vybíráte nové zaměstnance do firmy?  Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy…
Jak převést vzdělávání do online formy, aby zůstalo interaktivní a nácvikově tréninkové. Rozsah: trénink sestává ze čtyř 3-hodinových online modulů.…
Setkání, jehož výsledkem bude pro vás připravenost na spolupráci s lidmi z jiných kultur, ať už při komunikaci napřímo, nebo při spolupráci na dálku v…
Trénink klíčových dovedností nezbytných pro všechny, kteří spolupracují na dálku - ať už v roli vedoucích virtuálních týmů či projektů, nebo v roli…
Chcete se s ostatními dohodnout a ne vždy je to snadné? Při tréninku rozměníme komunikaci na drobné: oddělíme asertivitu od manipulace. Naučíme vás…
  Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné…
  Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky…
Cílem tréninku je naučit se principům a postupům zvládnutí organizační krize, prakticky natrénovat způsoby interní a externí komunikace, které…
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové…
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na…
Mnoho lidí říká, že nemají čas,nestíhají, jsou unavení, vyhořelí. Všichni máme každý den na vteřinu stejně času, za den lze stihnout jen určité reálné…
Shop floor management je založený na několika základních principech: vizualizace, práce v procesu, strukturovaném řešení problémů a rozvoji lidí…