Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Job offers

Listing 901 to 950 - Do you wish to see all 4731 courses register
Description
Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a…
Cíl: Dozvědět se nejnovější teoretické poznatky z oblasti komunikace s médii, umožnit Vám nácvik simulovaného rozhovoru před kamerou a následnou…
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:…
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a…
Kontrolní činnost je nedílnou součástí manažerských aktivit na všech stupních řízení. Smyslem kontroly je získat důvěru, že reálný stav se vyvíjí…
Většina z nás se častěji či zřídka dostane do situace, kdy má za úkol prezentovat ostatním výsledky, záměry, myšlenky, cíle a další. Tento kurz vám…
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným…
Kurz je zaměřen na pochopení významu a uplatňování emoční inteligence při komunikaci a řízení lidí. Nestačí mít vysoké IQ, bez emoční inteligence…
Jde o praktický trénink specializovaný na verbální (jazykové) dovednosti manažera. Trénink hlasových technik - intonace, síla, barva hlasu. Odstranění…
Výběr reklamních agentur, spolupráce s lidmi v reklamních (obchodních) odděleních médií. Hledání optimální podoby pro reklamu firmy, PR a zviditelnění…
Popis programu: Jak zvýšit motivaci lidí? Jak aktivizovat lidi k vyšším výkonům? Jak odhalit „proč“ to nejde? Jak vést lidi k větší odpovědnosti za…
Popis programu: Asertivita, je zdravé a přiměřené sebevědomí a sebeprosazení. Každý člověk je jiný a proto také styl komunikace, se kterým se v…
Spoločenské správanie v praxi   Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBS007   Obsah aktivity: Základy komunikačných zručností História…
Mobbing - psychický teror na pracovisku   Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (+podľa potrieb) Kód: MJBS008   Obsah aktivity: ČO JE MOBBING, ciele…
  Získejte zpět svůj ztracený čas! Pracujete denně mnoho hodin, a přesto často cítíte, že musíte něco dohánět? Nejste schopni kontrolovat svůj čas…
Co musíte udělat pro úspěch Řídíte tým a rádi by jste zlepšili své manažerské dovednosti? Začínáte právě na vedoucí pozici?  Zřejmě se vám hlavou…
CÍLE MODULU: Poznáte možnosti ovlivnění druhých osob – základní strategie a taktiky. Naučíte se jak získávat, zpracovávat a používat informace a…
                     VARIANTA A                                   CÍLOVÁ SKUPINA: Výcvikový kurz je určen pro pracovníky center, zaměřených na…
Tréninkový program je určen prodejcům, obchodníkům, manažerům a všem těm, kteří chtějí zdokonalit své obchodní dovednosti, zvýšit svůj obrat a změnit…
O kurzu Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit…
Naučíte se používat cizí jazyk v každodenních situacích spojených s Vaší profesí, kde Vám obecná znalost jazyka již nestačí – rozvoj specializované…
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů…
Mezinárodní jazykové zkoušky jsou rozšířeny po celém světě a jsou objektivním měřítkem stupně studentových znalostí. Díky jednotnému zadání slouží pro…
Cíl:schopnost používat vhodné slovní obraty a slovní zásobu v různých typech obchodní korespondence zdokonalení se v písemném projevuzískání přehledu o…
Anotace Jen těžko lze dosáhnout dlouhodobě spokojeného vztahu s externím zákazníkem, jestliže nejsou ve společnosti nastaveny dobré vztahy se…
Anotace                               Program zdůrazňuje myšlenku zákaznického přístupu. Je určen jak pro obchodníky na straně aktivního prodeje…
Úspěšná obchodní prezentace je jako strom: má dlouhé kořeny. Jak krásná a poutavá bude koruna záleží na výživě.  Revoluční trénink pohlíží na nabídku…
Cílem tréninku je seznámit účastníky s nástroji, které se běžně používají pro efektivní vedení výběrových a přijímacích pohovorů. 5 hlavních věcí…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 18. 6. 2020. V rámci webináře se podíváme na to, co jsou to…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 23. 6. 2020. Už víte, co to gamifikace znamená a přemýšlíte…
Ovlivňujte a vyjednávejte s pomocí NLP NLP bylo nedávno označeno tiskem za 3. největší zbraň v rukou lidstva, a to hlavně z podhledu manipulace a…
Workshop Netradiční vedení týmů s využitím NLP se zaměřuje spojení klasických přístupů ve vedení lidí s metodami používanými v NLP a systemiky…
Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou? Potřebujete vědět, jak správně komunikovat a jednat s klienty z těchto zemí? Máte v týmu cizince nebo je…
Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and…
Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.…
  Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy…
Skvělé věci v businessu nikdy nevytváří jeden člověk sám Hledáte způsob jak povýšit teambuilding na událost s dlouhodobým přesahem do fungování…
Každý vedoucí může být dobrým lídrem Potýkají se vaši vedoucí s komunikací, zpětnou vazbou a nízkým výkonem podřízených? Očekáváte, že budou…
Cíl kurzu: Osvojit si klíčové dovednosti pro úspěšné vedení tréninků a školení. Pochopit rozdíly mezi výukou a tréninkem. Vysvětlit tréninkovou křivku a…
Komunikace je základním   prostředek pro vedení lidí.  Program umožní prohloubení manažerské komunikační dovednosti zejména při poskytování…
Účastníci se seznámí s principem metody facilitace, osvojí si důležité dovednosti a přístupy nutné pro zvládnutí role facilitátora a naučí se…
  Definice pojmu konflikt, příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů Role zájmů a postojů při řešení konfliktů…
  Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se…
Cíl kurzu: Seznámit se s teorií a praxí zvládání stresu. Naučit se interpretovat stres nejen jako škůdce, ale i pomocníka pro dosažení výkonu. Naučit se…
Cíl: Získat informace o tom, jak poskytovat informace veřejnosti, aby co nejméně poškodily image Vaší firmy, jaké informace poskytovat a v jakém…
Cíl: Naučit se řídit změny v podniku, efektivně a pružně reagovat na změny, naučit se prosazovat změny. Obsah : Management změn - subjekt a objekt…
Cíl: Seznámit účastníky s metodami, díky nimž dokáží zdvořile, věcně, s úsměvem, zároveň však velmi důrazně prosadit své cíle. Obsah: * Efektivní…
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe…
Jak efektivně řídit a vyhodnocovat cíle vašich aktivit? Tuto otázku si klade většina pracovníků, odpovědných za realizaci úkolů, projektů a nastavených…
Všeobecně se uznává, že asi z 80% se o výsledné jakosti produktu rozhoduje už v předvýrobních etapách a díky tomu se odpovědnost za osud jakosti a tím…