Manažerské kurzy

Manažerské kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 35013550 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Pozornost a paměť jsou dva základní kognitivní procesy: rub a líc jedné mince. Samotná pozornost se bez dobré paměti neobejde a ani paměť bez…
Cíl: Dozvědět se nejnovější teoretické poznatky z oblasti komunikace s médii, umožnit Vám nácvik simulovaného rozhovoru před kamerou a následnou…
Cíl: Získat informace o tom, jak poskytovat informace veřejnosti, aby co nejméně poškodily image Vaší firmy, jaké informace poskytovat a v jakém…
Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a…
Prázdný záznam o nehodách není dílem osudu, ale výsledkem úsilí vedoucího Nedaří se vám zapojit vedoucí pracovníky do pravidelné kontroly…
Správné dovednosti pro nováčky i zkušené manažery Hledáte ucelený program pro rozvoj nových či zkušených manažerů? Potřebujete vaše manažery…
Základní info Představujeme vám inovativní úvod do projektového řízení v éře umělé inteligence, určený všem, kdo se chtějí seznámit s metodikou …
Základní info Vstupte do světa umělé inteligence a naučte se, jak tato revoluční technologie může transformovat vaše podnikání a kariéru. Během…
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *…
Obsah: * Příprava na výběrový rozhovor (popis pracovního místa, profil kandidáta, analýza písemných zdrojů - životopis, dotazník) * Fáze výběrového…
Cíle účastníci tréninku během hry PoleStar získají prakticky aplikovatelné postupy a na základě vlastní zkušenosti si ověří význam klíčových prvků…
Metody a nástroje identifikace rizik a nalezení slabých míst v procesech a systémech s cílem navrhnout opatření na jejich eliminaci nebo snížení…
Train The Trainer Stali jste se školiteli ve své firmě? Školíte v oblasti „soft skills“, firemní produkty, procesy, bezpečnost práce nebo jinou…
FMEA - Failure Mode and Effect Analysis do češtiny překládáno jako analý- za možných vad a jejich důsledků, je metoda, jejímž cílem je již ve fázi…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…
Cíl kurzu: Účastníci kurzu porozumějí nástrojům na zabezpečení kvality DOE a QFD a budou je umět využívat ve své praxi. Cílová skupina: Pro všechny…
Cíl kurzu: Účastníci kurzu si procvičí všechny základní nástroje, techniky a postupy kvality. Hlavním cílem je umět stanovit kontrolní plán tak, aby…
Jak ovlivňovat vztahy mezi lidmi, regulovat konflikty a podporovat spolupráci?   Pár vhodně zvolených manažerských nástrojů dokáže způsobit…
Co je to úspěch? Jak myslí úspěšní lidé? Čím se liší úspěšný manažer od úspěšného lídra? A jak se z toho můžete poučit?   Někdo žije svůj úspěch…
  Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje? Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?…
  Sociální sítě a jejich úloha pro HR Vhodné kombinace sociálních sítí pro zvýšení efektu oslovení Jak a kde najít ty správné lidi…
Mezilidské vztahy ovlivňují výsledky v týmu, ovlivňují  výsledky práce ve firmách. Potřebujete posunout vaše zaměstnance správným směrem, rozvíjet…
  Jak v týmu probudit dravost a chuť dosáhnout velkých věcí? Jaké jsou typické omyly, kterých se v plánování nevědomky dopouštíme? Proč jsou…
  Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým…
Kurz je zaměřen na pochopení významu a uplatňování emoční inteligence při komunikaci a řízení lidí. Nestačí mít vysoké IQ, bez emoční inteligence…
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s mechanismem působení stresu a způsoby jeho zvládání. Naučí se harmonizovat jednání v konfliktních situacích…
Tréninky pro servisní techniky.
Zvládání stresových situací v práci mistra.
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
To nejužitečnější z amerického obchodního vzdělání MBA* přizpůsobené domácím podmínkám a Vaší firmě Výhody MBA v kostce oproti běžnému studiu MBA:…
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA)
Ciele: Po absolvovaní seminára budú účastníci: * rozlišovať globálny a parciálny prístup k tréningu v organizácii * vedieť spracovať plán…
Orientace na zákazníka je nejdůležitější filosofií každé společnosti. Účastníci kurzu se naučí identifikovat vnitřního a vnějšího zákazníka, zjišťovat…
Tento dynamický a interaktivní kurz poskytne manažerům efektivní rámec pro dosažení jejich cílů v konkurenci celosvětového obchodního uspořádání…
Jsme specialisté v oblasti Firemního rozvoje a Business training. Zvyšujeme potenciál společností a jednotlivců tak, aby lépe zvládali své…
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA)
Komunikační schopnosti jsou jedněmi z nejdůležitějších dovedností, které musí úspěšný manažer nebo obchodní zástupce ovládat. Odhaduje se, že tito…
Management začíná řízením vlastního času. Úspěšný manažer musí do svého programu zahrnout všechno, co od něho vyžaduje prosperita a rozvoj podniku i…
CÍLE MODULU: Definujete výchozí stav osobní připravenosti k sebeřízení. Naleznete a připravíte využití „osobní hnací síly“. Sestavíte si osobní…
CÍLE MODULU: Naučíte se pracovat s komunikací a motivací pro rozvoj a ovlivnění vztahů; vytvářet a řídit týmové procesy na sdílených hodnotách…
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky Cíl a přínos: Seminář s řadou praktických nácviků vede k osvojení základních společenských…
Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Zdokonalit si komunikační a vztahové dovednosti. Posílit…
Určeno pro: Top management, střední a nižší management Cíl: * Definovat projektové cíle a dosahovat dohody na nich * Plánovat projekty a vytvářet podmínky…
Určeno pro: střední management, obchodníci Cíl: * Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu ke klíčovým a strategickým zákazníkům * Osvojit si…
Tréninkový program je určen prodejcům, obchodníkům, manažerům a všem těm, kteří chtějí zdokonalit své obchodní dovednosti, zvýšit svůj obrat a změnit…
O kurzu Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit…