Pozornost a paměť jsou dva základní kognitivní procesy: rub a líc jedné mince. Samotná pozornost se bez dobré paměti neobejde a ani paměť bez… |
Cíl: Dozvědět se nejnovější teoretické poznatky z oblasti komunikace s médii, umožnit Vám nácvik simulovaného rozhovoru před kamerou a následnou… |
Cíl: Získat informace o tom, jak poskytovat informace veřejnosti, aby co nejméně poškodily image Vaší firmy, jaké informace poskytovat a v jakém… |
Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a… |
Prázdný záznam o nehodách není dílem osudu, ale výsledkem úsilí vedoucího Nedaří se vám zapojit vedoucí pracovníky do pravidelné kontroly… |
Správné dovednosti pro nováčky i zkušené manažery Hledáte ucelený program pro rozvoj nových či zkušených manažerů? Potřebujete vaše manažery… |
Základní info Představujeme vám inovativní úvod do projektového řízení v éře umělé inteligence, určený všem, kdo se chtějí seznámit s metodikou … |
Základní info Vstupte do světa umělé inteligence a naučte se, jak tato revoluční technologie může transformovat vaše podnikání a kariéru. Během… |
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *… |
Obsah: * Příprava na výběrový rozhovor (popis pracovního místa, profil kandidáta, analýza písemných zdrojů - životopis, dotazník) * Fáze výběrového… |
Cíle účastníci tréninku během hry PoleStar získají prakticky aplikovatelné postupy a na základě vlastní zkušenosti si ověří význam klíčových prvků… |
Metody a nástroje identifikace rizik a nalezení slabých míst v procesech a systémech s cílem navrhnout opatření na jejich eliminaci nebo snížení… |
Train The Trainer Stali jste se školiteli ve své firmě? Školíte v oblasti „soft skills“, firemní produkty, procesy, bezpečnost práce nebo jinou… |
FMEA - Failure Mode and Effect Analysis do češtiny překládáno jako analý- za možných vad a jejich důsledků, je metoda, jejímž cílem je již ve fázi… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
Cíl kurzu: Účastníci kurzu porozumějí nástrojům na zabezpečení kvality DOE a QFD a budou je umět využívat ve své praxi. Cílová skupina: Pro všechny… |
Cíl kurzu: Účastníci kurzu si procvičí všechny základní nástroje, techniky a postupy kvality. Hlavním cílem je umět stanovit kontrolní plán tak, aby… |
Jak ovlivňovat vztahy mezi lidmi, regulovat konflikty a podporovat spolupráci? Pár vhodně zvolených manažerských nástrojů dokáže způsobit… |
Co je to úspěch? Jak myslí úspěšní lidé? Čím se liší úspěšný manažer od úspěšného lídra? A jak se z toho můžete poučit? Někdo žije svůj úspěch… |
Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje? Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?… |
Sociální sítě a jejich úloha pro HR Vhodné kombinace sociálních sítí pro zvýšení efektu oslovení Jak a kde najít ty správné lidi… |
Mezilidské vztahy ovlivňují výsledky v týmu, ovlivňují výsledky práce ve firmách. Potřebujete posunout vaše zaměstnance správným směrem, rozvíjet… |
Jak v týmu probudit dravost a chuť dosáhnout velkých věcí? Jaké jsou typické omyly, kterých se v plánování nevědomky dopouštíme? Proč jsou… |
Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým… |
Kurz je zaměřen na pochopení významu a uplatňování emoční inteligence při komunikaci a řízení lidí. Nestačí mít vysoké IQ, bez emoční inteligence… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s mechanismem působení stresu a způsoby jeho zvládání. Naučí se harmonizovat jednání v konfliktních situacích… |
Tréninky pro servisní techniky. |
Zvládání stresových situací v práci mistra. |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
To nejužitečnější z amerického obchodního vzdělání MBA* přizpůsobené domácím podmínkám a Vaší firmě Výhody MBA v kostce oproti běžnému studiu MBA:… |
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
Ciele: Po absolvovaní seminára budú účastníci: * rozlišovať globálny a parciálny prístup k tréningu v organizácii * vedieť spracovať plán… |
Orientace na zákazníka je nejdůležitější filosofií každé společnosti. Účastníci kurzu se naučí identifikovat vnitřního a vnějšího zákazníka, zjišťovat… |
Tento dynamický a interaktivní kurz poskytne manažerům efektivní rámec pro dosažení jejich cílů v konkurenci celosvětového obchodního uspořádání… |
Jsme specialisté v oblasti Firemního rozvoje a Business training. Zvyšujeme potenciál společností a jednotlivců tak, aby lépe zvládali své… |
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
Komunikační schopnosti jsou jedněmi z nejdůležitějších dovedností, které musí úspěšný manažer nebo obchodní zástupce ovládat. Odhaduje se, že tito… |
Management začíná řízením vlastního času. Úspěšný manažer musí do svého programu zahrnout všechno, co od něho vyžaduje prosperita a rozvoj podniku i… |
CÍLE MODULU: Definujete výchozí stav osobní připravenosti k sebeřízení. Naleznete a připravíte využití „osobní hnací síly“. Sestavíte si osobní… |
CÍLE MODULU: Naučíte se pracovat s komunikací a motivací pro rozvoj a ovlivnění vztahů; vytvářet a řídit týmové procesy na sdílených hodnotách… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky Cíl a přínos: Seminář s řadou praktických nácviků vede k osvojení základních společenských… |
Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Zdokonalit si komunikační a vztahové dovednosti. Posílit… |
Určeno pro: Top management, střední a nižší management Cíl: * Definovat projektové cíle a dosahovat dohody na nich * Plánovat projekty a vytvářet podmínky… |
Určeno pro: střední management, obchodníci Cíl: * Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu ke klíčovým a strategickým zákazníkům * Osvojit si… |
Tréninkový program je určen prodejcům, obchodníkům, manažerům a všem těm, kteří chtějí zdokonalit své obchodní dovednosti, zvýšit svůj obrat a změnit… |
O kurzu Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit… |