Manažerské kurzy

Manažerské kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 34513500 - chcete vidět všech 4710 kurzů zaregistrujte se
Workshop zaměřený na práci se sebou samým. Sebereflexí, ujasněním osobních hodnot a priorit vede k posílení osobního postoje a vůle k přijmutí…
  Druhy pracovněprávních vztahů a dopad těchto pracovněprávních vztahů do zúčtování mezd a mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního…
  Nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu Jak uchopit přesun PR komunikace do…
Systematický přístup myšlení se zaměřením na rizika, je jedním z významných změn v normě ISO 9001: 2015. Takový přístup umožňuje preventivní opatření…
Řízení projektu se zabývá řízením projektu, tedy časově ohraničené a ucelené sady činností a procesů, jejímž cílem je zavedení, vytvoření nebo změna…
emočná inteligencia, osobnostný rozvoj, odolnosť na trhu práce, obľúbenosť, tímová práca, Nájdime sa a ostaňme sami sebou. Zapamätajme si, že sme…
Riadenie tretieho milénia Model kompetentnosti v systéme každej organizácie je prezentovaný na troch pilieroch - dimenziách : 1.…
Co během kurzu Základní studijní příručka získáte:   Naučíte se rozlišovat důležité a nedůležité informace během studia. Zjistíte, proč vám v…
Co během kurzu Jak napsat efektivně firemní směrnice získáte:   Naučíte se základním znalostem, které jsou nutnou podmínkou tvorby směrnic.…
Změna je nevyhnutelná - jak ji připravit a provést? Jak nepoškodit dobré jméno podniku nevhodnou komunikací? Jak si z propuštěných zaměstnanců…
Kurz je zaměřen na pomoc účastníkům při efektivním využívání svého časového prostoru. Účastníci se naučí nejen plnit své pracovní úkoly, ale také vše…
Dovednost komunikace po telefonu.
Pracovník expedice a zákazník.
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
CÍLE: Zvýšit produktivitu firmy ve výrobě. Snížit náklady. Zvýšit kvalitu. Na světových trzích dnes existuje velmi silná konkurence. Požadavky na…
Finanční trénink učí nefinanční manažery vytvářet ekonomickou hodnotu, nikoli účetní triky (i když i ty z pedagogických důvodů vysvětlujeme). Naučí…
Příliš často je omezený výkon člověka zdůvodňován jeho nedostatečným nadáním. "On se zkrátka neumí prodat", "Ona je prostě trochu pomalá", "On…
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a…
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA)
Kurz je relizovaný v spolupráci s konzultačnou spoločnosťou 2BCognitus, ktorá je zameraná na poskytovanie služieb v oblasti projektového a procesného…
Ciele: Po absolvovaní tréningu budú účastníci: * schopní úspešne pracovať v podmienkach rizika * vedieť včas identifikovať rizikové faktory v…
Kurz bude přínosem pro pracovníky stojící v čele projektů, pro nové manažery i pro ty, kdo potřebují zdokonalit své techniky a postupy v projektovém…
V tomto kurzu účastníci získají celkový přehled o rozhodovacích procesech a postupech řešení problémů, které jsou základem obchodních úspěchů klientů…
Co to je Business Koučink? Business trenér/kouč má stejný význam jako sportovní trenér. Sportovní trenér posouvá sportovce k dosažení optimálního…
Rozvíjíme lídry / vysoké potenciály Jednotlivci v roli lídra musejí prokázat že dominují souborem vybraných dovedností, které jim umožňují „dát…
Jakákoliv pracovní skupina, případně tým, který chce dosáhnout svého cíle, se neustále musí rozhodovat a dělat závěry. Významná rozhodnutí, méně…
Všichni se radíme. Jednou týdně, každý den, všichni chodíme na porady nebo na schůze. Důraz na týmovou práci, zvyšování kvality, zvyšování odbytu,…
CÍLE MODULU: Naučíte se lépe získávat a udržovat svou autoritu. Dokážete efektivně uplatňovat svoji pravomoc a odolávat manipulacím díky lepší…
CÍLE MODULU: Uvědomíte si vlastní osobnostní potenciál a určíte možnosti dalšího seberozvoje. Osvojíte si pozitivní myšlení, aktivní přístup k řešení…
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, operátoři Cíl a přínos: Seminář opakuje a utvrzuje poznatky v oblasti písemné korespondence. Jeho cílem…
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky Cíl a přínos: Rychlejší a snadnější vyřizování běžné korespondence, zvýšení její úrovně, postupné…
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, personalisté Cíl: * Získat informace o významu dlouhodobého monitorování a hodnocení zaměstnanců …
Určeno pro: TOP management, střední a nižší management Cíl: * Získání podnětných informací o principech a dovednostech zvládání konfliktů a problémů …
Zabývá se hospodařením firmy a ekonomickým řízením jejího dlouhodobého ekonomického rozvoje. * podnikatelský plán, založení firmy * majetková a…
* obecná pravidla společenského styku * pracovní a obchodní styk * telefonický styk * společenské podniky a příležitosti * organizace obchodního jednání …
Tento kurz je určen všem pracovníkům na všech úrovních. Je zaměřen na obchodní prezentaci a úspěšnou propagaci služeb a výrobků. Posluchači se naučí…
Kurz pro každého, kdo chce umět dobře obchodovat. Cílem je přispět ke zvýšení úspěšnosti obchodních jednání, orientace se v právních zásadách při…
Time management – Ako hospodáriť s časom Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS003 Obsah aktivity: plánovanie času, odhadovanie…
Presvedčivá prezentácia Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS002 Obsah aktivity: príprava prezentácie štruktúra a prvky prezentácie …
Anotace Program je zaměřen na přípravu těch zaměstnanců, kteří přímo změny netvoří, ale potřebují se s nimi vyrovnávat a zmobilizovat svůj potenciál…
Anotace Rétorika aneb umění přesvědčivě a srozumitelně podat myšlenky. Program účastníkům přináší zdokonalení v oblasti jazykových i hlasových…
Jsou situace, kdy je vhodné obrátit se na pomoc zvenčí a mít někoho, s kým lze danou situaci zvládnout. A jsou situace, které dokážeme zvládnout sami…
Pozornost a paměť jsou dva základní kognitivní procesy: rub a líc jedné mince. Samotná pozornost se bez dobré paměti neobejde a ani paměť bez…
Cíl: Dozvědět se nejnovější teoretické poznatky z oblasti komunikace s médii, umožnit Vám nácvik simulovaného rozhovoru před kamerou a následnou…