Dvoudenní trénink pro max. 12 účastníků Cílem tréninku určeného již fungujícím týmům je zvýšení schopnosti a ochoty spolupracovat, odstranění… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují… |
Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují… |
Pro koho je kurs určen: všechny úrovně řízení Obsah: lidský faktor jako konkurenční nástroj,klíčové personální činnosti manažera : výběr, program,… |
Pro koho je kurs určen: manažerům, vedoucím týmů, mistrům, vedoucím oddělení Obsah : - autorita a odpovědnost - nejčastější problémy a chyby při… |
Seminář je zaměřen na: poznání obsahu a funkce pojmu "firemní kultura" vyšší míru poznání současné firemní kultury, jejích pozitivních a příp. i… |
Seminář je zaměřen na: vysvětlení, co je konflikt místo konfliktu v životě organizace rozpoznání nejčastějších příčin konfliktů v praxi účastníků… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s rolí působivého image jako předpokladu pro úspěšnou pracovní kariéru. Účastníci se seznámí s… |
Manažeři musí mít formální i neformální autoritu vzhledem ke svým spolupracovníkům, zákazníkům i konkurentům. Musí správně prezentovat sebe i svou… |
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Úvod do problematiky prezentací. Plánování prezentace. Příprava prezentace. * Struktura prezentace. * Principy vnímání a pozornosti posluchačů.… |
Popis programu: MOTIVACE je souhrn aktivit vedoucích k vytvoření předpokladů vedoucích k ochotě zaměstnanců /koučovaných, dosáhnout změny. Koučování se… |
Popis programu: Jak zvýšit motivaci lidí? Jak aktivizovat lidi k vyšším výkonům? Jak odhalit „proč“ to nejde? Jak vést lidi k větší odpovědnosti za… |
Význam rozhovorů s podřízenými a jejich zvláštnosti Příprava a správné vedení přijímacího rozhovoru Vytýkací rozhovor Motivační rozhovor Hodnotící… |
Podklady pro rozhodnutí Strategie Strategické priority Plánování nejistoty Proč strategie Proč měnit strategii Co chceme vytvořit Podpora vize |
Účastníci Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Vysvětlit proces změny. * Umožnit… |
Účastníci ? Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle ? Identifikace příležitostí pro inovace. ?… |
Zákaznicky orientované řízení |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Ciele: * vedieť charakterizovať jednotlivé typy porád a vedieť definovať základné pravidlá pre prípravu a vedenie porady * mať vyskúšané… |
Ciele: * naučiť sa efektívnej prezentácii s upútaním obecenstva * vedieť pripraviť štruktúru a celý scenár prezentácie * zvládnuť… |
Marketing pre stredný a vyšší manažment Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1, 2 dni Kód: MJBT008 Obsah aktivity: Marketing - vysvetlenie kľúčových… |
Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikácie Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBT007 Obsah aktivity: tvorivosť… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Obsah kurzu: výkon a co ho ovlivňuje, výkonová motivace interpersonální klima na pracovišti zaměření na výkon nebo klima v pracovní skupině Určeno pro… |
Obsah kurzu: zdroje, vývoj a ztráta autority a moci rozdíly mezi autoritou a mocí zneužívání moci a jak mu čelit Určeno pro: manažery na všech… |
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |