Proč kurz na míru? Nechceme Vás nutit absolvovat celý kurz, pokud některá obsažená témata znáte nebo je pro svou praxi nepotřebujete. Můžete si proto… |
Cíl kurzu: Cílem kurzu je představit účastníkům požadavky nové normy ISO 22000 a to hlavně v porovnání s právními předpisy a s požadavky normy ISO… |
Cíl kurzu: Účastníci kurzu se seznámí s významem a postupem aplikace metody Global 8D Report a získají znalosti, které jim umožní stát se aktivními… |
Smyslem tohoto jednodenního tréninku je prakticky navázat na program Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I. Hlavním záměrem je ještě… |
Účastníci porozumí příčinám vzniku konfliktu, seznámí se se zákonitostmi vývoje, průběhu a možnostmi řešení. Naučí se chápat konflikt jako fenomén… |
Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě… |
Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
Individuální přístup ke klientovi a řešení konkrétní zakázky (Public Relations, média, marketing, krizová a mediální komunikace) Konzultanti s praxí… |
JAPONSKÁ BOJOVÁ UMĚNÍ - úvodní pohled na oblast japonských bojových umění- proč se zachovala a co nám mohou přinášet - o rozdílnosti vnímání stejné… |
Hlavní myšlenka Vše co známe a víme a dovedeme výrazně ovlivňuje naši pracovní pozici. Čím odpovědnější post zastáváme nebo čím je naše pozice blíže… |
Hlavní myšlenka Úspěch projektu stojí v první řadě na projektovém manažerovi. Od toho se očekává, že bude disponovat mnoha znalostmi, dovednostmi a… |
... už máte certifikát ČSN ISO 9001 ? Tak bude pravděpodobně znít nejčastější otázka mezi firmami a podnikateli. Podniky a firmy, které se nebudou… |
Charakteristika a cíl kurzu: Jak zkrátit dodací lhůtu? Jak plánovat v podniku, abychom splnili co jsme slíbili ? Jak zajistit kvalitu manipulačních,… |
Cílem výcviků je sebezkušenostním zážitkem vytvořit z klienta odborníka v dané oblasti tak, aby ji dokázal samostatně a plnohodnotně aplikovat na sebe… |
Workshop Konverzační hypnóza a nepřímé sugesce při obchodním jednání __vychází z Ericksonské hypnózy a seznamuje účastníky s naprosto novým přístupem… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské… |
Témata: předpoklady a principy efektivního fungování pracovních týmů role v týmu vzájemná důvěra otevřená komunikace Všeobecné informace: 2 - 4-denní kurz … |
Jsme vězni hodinových ručiček, otroky termínů a služebníky našich bankovek a tužeb. Trojí život v moderní době aneb jsme stále jedním člověkem. Doma i… |
Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co… |
Jak být pohodlně „tváří v tvář“ skupině lidí, bez nervozity a napětí? Jak mluvit ke skupině lidí – plynule, jasně, tak aby vám dobře… |
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat |
nástroj pro rozvoj příprava rozhovoru práce s výstupy soulad s firemní strategií |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý seminář Lean Juniora je organizován v jiné partnerské… |
Programy jsou zaměřeny na cílené, promyšlené a strukturované budování a rozvíjení pracovních týmů a jejich tvůrčího a výkonového potenciálu. Efektivní… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s postupy, které umožní minimalizovat dopady negativních postojů při realizaci změn ve firmě. Chyby se mohou… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Assessment center nabízí komplexní přístup k hodnocení pracovníků. Využívá kombinaci standardních psychodiagnostických nástrojů (pohovory, dotazníky… |
Ve spolupráci s psychology, pedagogy a komunikačními analytiky jsme připravili manažerské zátěžové testy. Jejich smyslem je ověření si manažerových… |
Vyjednávání a přesvědčování. |
Asertivita jako nástroj komunikace. |
Obchodní dovednosti (prodej, nákup) Rozvoj a prohloubení obchodních dovedností a znalostí. Osvojení si aktuálních dovedností, nástrojů, metod… |
Zvládání stresu, psychohygiena a relaxace Účastníci se seznámí s technikami regulace zátěže, naučí se strategie přístupu k náročným situacím, naučí se… |
* Podmínky a znaky úspěšných a neúspěšných pracovních týmů (V, SD, PS, PC). * Tajemství úspěchu = poznání a cílené ovlivňování jednotlivých faktorů… |
Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří prezentují svou nabídku a své názory před zákazníky, spolupracovníky, podřízenými a také před veřejností.… |
Cílem kurzu je seznámení s problematikou komunikace v týmu a způsoby překonávání komunikačních bariér, nácvik komunikačních dovedností. Rozvoj týmové… |
Základná štruktúra inštruktáže: Kontext Kúsok po kúsku Prax Príprava instruktáže je klúč k úspechu Spôsob inštruktáže… |
Ako nás kultúra programuje Slováci očami ostatných národov Interkulturálne jednánie a komunikácia Kľúčová myšlienka: … |
Stress management |
Time management |
Motto: "Časně jít na kutě,časně zas vstát zdraví dá, moudrost dá, pořádný plat." Benjamin Franklin Rozsah: 2dny Témata: ? Organizace času ? Co je… |
Motto: " Nechci,aby vychovatel stále jenom sám vynalézal a mluvil,chci,aby nechával také mluvit žáky.Čistě knižní učenost,jaká protivná učenost!"… |
cíl tréninku: naučit se umění aktivně naslouchat a jistě komunikovat, efektivně delegovat, přimět k vyššší výkonnosti, zvládat konfliktní a… |
možnost osvojit si nový přístup ke komunikaci založený na vědeckých poznatcích o tom, jak pracuje lidský mozek, účastníci se učí na zkušenostech z… |
Seminář je určen vedoucím a klíčovým pracovníkům firem a organizacím, kteří mají velký vliv nebo moc ve svém pracovním prostředí. Účastníci semináře… |
Délka trvání semináře : 8 pracovních hodin Program : Úvod 1. Osobnostní předpoklady optimálního chování v organizaci 2. Hodnoty, kultura, etika a… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |