Tento kurz, akreditovaný MŠMT, trvá celkem 18 dní, které jsou rozděleny do 9 bloků po 2 dnech. PŘI SESTROJENÍ TOHOTO KURZU NA MÍRU VAŠÍ SPOLEČNOSTI… |
Pro koho jsou tréninky TRENÉRŮ určeny: trenéři, lektoři, školitelé, koučové, supervisoři, teamleadři, HR specialisté ... Manažeři a ředitelé v roli… |
Cieľ kurzu: Identifikovať rezervy vo využívaní času a zvládnuť techniky plánovania času, ktoré účastíkom pomôžu dosiahnuť vyšší výkon, naučiť sa… |
Cieľ kurzu: Poznať základné princípy, podať praktický návod na využitie v súlade s ISO 9000, QS9000 a VDA so zameraním na riešenie problémov aplikácie… |
The negotiation process is all about knowing -- knowing your own objectives and limitations, as well as knowing all you can about ‘the other side… |
Satisfying customers is the foundation of business success. This interactive, skills-based workshop will give customer service professionals the tools… |
DEN 1: Efektivní komunikace s kolegy a podřízenými Efektivní mobilizace kolegů a podřízených při užití participativního a direktivního stylu řízení … |
účastníci by měli být schopni zvládat vedení týmu, rozhodovat i určovat priority. Měli by být schopni komunikovat s podřízenými i nadřízenými. Měli… |
posílení spolupráce uvnitř týmu, nebo mezi jednotlivými skupinami, účastníci by si měli uvědomit podstatu týmových rolí i nepostradatelnost… |
Cílem tohoto jednodenního bloku je předat "technické" informace ve srozumitelné formě administrativním pracovníkům objednatele (call centra, podpora,… |
Kurz je určen pro liniový, střední a TOP management… |
Prezentácia ako nástroj pre rozvoj obchodných príležitostí Stane sa vám niekedy, že obchodník prezentuje nesprávnej osobe? V nesprávný čas obchodného… |
Termín: 24. 4. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 6800 Kč + DPH 245 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
Termín: 15. 5. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 5600 Kč + DPH 200 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných… |
Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací I nízkonákladová reklama funguje! Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout… |
Obdivujete sehrané týmy Formule 1 nebo dokonale fungující řídící štáby v NASA? Myslíte, že je to jen sen a že se nikdy nemůže stát ve vaší firmě… |
Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
V rámci tohoto tréninku si vnitropodnikoví trenéři osvojí klíčové prvky „přístupu Krauthammer International“ a to pomocí interaktivní a dynamické… |
Interní koučové si osvojí škálu diagnostických nástrojů, procvičí různé varianty a metody koučování, využijí konfrontační postoj a další podpůrné… |
Postupte dále do světa Lean Six Sigma, prohlubte své znalosti a zvyšte produktivitu projektů. Naučte se řídit velké zlepšovací projekty napříč… |
Jde o důsledný systematický postup navrhování produktů a služeb dosahujících a převyšujících Six Sigma úrovně kvality a splňujících očekávání a touhu… |
Cíl: Naučit se, kdy a jak delegovat pravomoci. Naučit se využívat specifických schopností každého člena pracovního kolektivu. Zapojením ostatních… |
Cíl: Objasnit odpovědí na otázky: Proč zavést týmovou práci? Co to obnáší? Jaká je úloha manažera - vedoucího týmu? Obsah : Vývoj směrem k týmu - co… |
Pojem štíhlá logistika je pro většinu z nás podstatně méně známým a méně určitým než pojem štíhlá výroba. Všechny zmíněné pojmy společně vytvářejí tzv… |
Zisk je základním smyslem každého podnikání. Málokdo si však uvědomuje, že náklady jsou tvořeny napříč firmou, všemi zaměstnanci. A každý může také… |
Zdvojnásobte to dobré, eliminujte špatné Potřebujete rychle a bez vysokých nákladů vyřešit problém v procesu? Lean akademie vám dá efektivní a… |
Vaše značka není to, co říkáte vy, ale to co říkají vaši zaměstnanci a kandidáti o práci Nedaří se vám najít vhodné lidi? Nábor zaměstnanců je… |
Cílem tohoto tréninku je naučit manažery porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Může být koncipovaný jako workshop, ve… |
Cílem tréninku je pochopit význam firemní kultury a jejího dopadu na výkonnost a firemní procesy. Druhou rovinou je uvědomění si zákonitostí, přínosů… |
O programu Cítíte se neustále zaneprázdnění, ale práce neubývá? Jste plni úzkosti z toho, co vás čeká, a přetížení již v okamžiku, kdy začínáte den… |
O programu Program Leading at the Speed of Trust je určen především lídrům a je zaměřen na posílení důvěry v týmech. Účastníci rozvíjejí svou… |
Zaměříme se na jednu z nejdůležitějších komunikačních dovedností – a to jak dávat zpětnou vazbu. Dobře podaná zpětná vazba pomáhá pochopit naše… |
Program se zaměřuje na to, co z koučování manažer může ve své roli využít a klade důraz na uvědomění si různých stylů vedení. Ohledně koučování vybírá… |
Základní info Tento modul zahrnuje použití pracovních postupů, jako jsou Agile and Lean, a technických postupů a technologií, jako je Cloud… |
Základní info ITIL Specialist Drive Stakeholder Value je zaměřen na odborníky odpovědné za správu a integraci zúčastněných stran, na ty, kteří se… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro vedoucí zkušební, kalibrační a zdravotnické laboratoře. Kurz je vhodný jak pro začínající vedoucí… |
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad… |
Cíl kurzu: Posílit vlastní sebejistotu a sebeúctu v jednání s okolím Pochopit smysl a účel asertivity a principy asertivní komunikace Naučit se vědomě… |
Hledáte? KOUČOVÁNÍ - efektivní manažerské vedení ... hledejte ZDE » INDIVIDUÁLNÍ KOUČINK ... pokračujte dále » Osobní koučink je ideální… |
Probereme témata jako je: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P pozorování, pocit, potřeba… |
TQM I. a Six Sigma - Plánování zlepšování TQM II. a Six Sigma - Postupy zlepšování Cíle na konkrétních příkladech zprostředkovat porozumění a… |
Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
Kurz "Zpětná vazba" se zaměřuje na rozvoj dovedností v poskytování i přijímání zpětné vazby. Účastníci získají hlubší porozumění konstruktivnímu a… |
Máte také někdy pocit, že Vám 24 hodin denně nestačí? Cítíte se stále uštvaní a zdá se Vám, že výsledky Vaší práce neodpovídají vynaložené energii? … |