| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
| Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
| Ciele: * pochopenie princípov „vnútorného zákazníka" vo firme * identifikovať a vysvetliť rôzne typy procesov v interných dodávateľsko -… |
| Ciele: Po absolvovaní seminára budú účastníci vedieť: * zvládať techniky hodnotiaceho rozhovoru na základe existujúcich firemných podkladov… |
| Vyjednávacie zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT013 Obsah aktivity: Vyjednávanie - charakteristiky Prejavy typov partnerov a… |
| Komunikácia s klientom - praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT014 Obsah aktivity: Zásady… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| * provádíme školení jak jednotlivců tak i početnějších skupin * školení probíhá ve spolupráci se Střední zemědělskou školou v Klatovech * v moderní… |
| * provádíme školení jak jednotlivců tak i početnějších skupin * školení probíhá ve spolupráci se Střední zemědělskou školou v Klatovech * v moderní… |
| Obsah kurzu: vytvoření, udržení a rozvoj dobrého jména podniku firemní kultura, diagnostika a tvorba vize firemní kultury podpůrné a brzdné síly při… |
| Obsah kurzu: vytvoření obsahu a struktury prezentace výcvik v konkrétních zadáních základy rétoriky a komunikace výběr a používání vhodných pomůcek… |
| Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
| Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
| Training Overview: This training will sharpen your analytical skills for understanding forces that determine prices of financial assets, derivatives… |
| Training Overview: this training provides a general introduction to commercial and retail banking, with special attention to banking’s role in the… |
| Délka kurzu: tři dvoudenní moduly Charakteristika: Kurz je určen pracovníkům v řídících funkcích ze všech stupňů řízení, odborným pracovníkům řízení… |
| Délka kurzu: jednodenní kurz Charakteristika: Účastník kurzu se naučí lépe si uvědomovat hodnotu času, naučí se řídit svou práci a organizovat práci,… |
| Tento kurz je určen všem zaměstnancům Uvede problematiku řízení času a plánování aktivit. Práce se snímky dne, plánování činností dle priorit v… |
| Tento kurz je určen manažerům firem Uvede problematiku projektového řízení. Seznámí pracovníky s technikami a způsoby projektového řízení. Provede… |
| Ak má šéf schopnosť zarobiť pre organizáciu peniaze, alebo značne zvýšiť štatistiky a ak bola táto schopnosť prakticky dokázaná, mal by mať… |
| Dlhodobé štúdium je určené ľuďom, ktorí sa chcú najbližší rok až dva popri svojej práci priebežne venovať vzdelávaniu v oblasti vytvárania a riadenia… |
| Dva dvoudenní tréninkové programy pro pracovní týmy Cíl: * pomoci účastníkům poznat sílu a výhody týmové práce * vytvořit mission týmu - ujasnění… |
| Jednodenní seminář pro střední management a nemanažerské pozice Cíl: * pomoci manažerům a ostatním pracovníkům poznat, že určitá míra stresu je… |
| Certifikační studium managementu Manažerské vzdělávání patří k dlouhodobě rozvíjeným programům; je realizováno pod názvy "Management - úvodní program"… |
| Sociálně psychologický a manažerský výcvik |
| Charakteristika: Kurz vede účastníky ke kvalitativně novému přístupu k personálnímu řízení a realizaci personálních činností moderními prostředky a… |
| Jak jednat s problematickými lidmi Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k… |
| 1-2 dny 2,5 dne při volbě varianty kombinace klasického tréninku a outdoor tréninku Cílem tohoto tréninkového programu, určeného především pro nižší a… |
| Trénink, videotrénink Délka trvání: 3 dny Cíl kurzu: Výcvik ve vyjednávání a objasnění teorie vyjednávání tak, aby vyjednavač byl schopen vytvářet a… |
| Aristoteles: Člověk, který neumí přiznat chybu, neumí nic. Cíl: nápravu a tím si opakovaně zafixují správné provedení situace) |
| Theodore Roosevelt: Nejlepší vedoucí je ten, kdo má talent vybrat ty správné lidi a dostatek důvěry dát jim příležitost, aby ukázali co umí. Osoba… |
| Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a lektora Brainstorming: Očekávání účastníků od tréninku, s čím přicházíte Efektivní zvládání… |
| Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a trenéra Očekávání od tréninku Řízená diskuse: „Úspěšné versus neúspěšné změny" v… |
| Týmové a manažerské role |
| Ukázat, že porady nejsou jenom o výměně informací Cíl: Naučit se udržet kontrolu nad průběhem pracovních porad Program "Už zase ty zatracené porady… |
| Chvála jako součást firemní kultury a motivace pracovníků Cíl: Naučit se chválit a zvýšit tak motivaci pracovníků v organizaci Program "Zvyšování výkonu… |
| Základním kurzem s tématikou DOE už prošel leckdo. Když se ale podíváme na výsledky průmyslového experimentu v podnicích, kde je ohromný potenciál pro… |
| SPC je zkratkou slov Statistical Process Control - statistické řízení procesů. Autor této metody, americký statistik Walter Shewhart, dokázal pomocí… |
| řešení konfliktů nejenom na pracovišti manažerské vyjednávání strategie a taktika argumentace - umění přesvědčit |
| nové techniky řízení osobního výkonu jak získat, udržet a neztratit autoritu zdravé sebevědomí a jak ho vybudovat sebemotivace, organizace práce,… |
| CÍLE MODULU: Poznáte a naučíte se využívat zásady osobní efektivnosti. Pochopíte a rozvinete interpersonální efektivnost a synergii. Společně… |
| CÍLE MODULU: Hlavním cílem modulu je definovat osobní morální hodnoty a jejich vliv na naše jednání. Charakterizovat emoční inteligenci a její vliv… |
| Rétorické dovednosti v manažerské praxi |
| Kariérový postup v malé a střední organizaci |