Zapněte firmu na plný výkon! Balíček služeb Vám na míru. Nejedná se o kurz, ale nabídku spolupráce na rozvoji vaší firmy, řešení vašich aktuálních… |
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Mezikulturní komunikace Týmy, jejichž členové a management pocházejí z různých kulturních prostředí, mohou být… |
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Péče o zákazníka Tento kurz je určen všem, kteří cítí potřebu rozvinout nebo zlepšit svou schopnost získat a udržet si… |
Cílem organizační změny je především zvýšení efektivity a produktivity práce. Často se ale stává, že změna implementovaná vedením společnosti není… |
Cieľ kurzu: Poskytnúť vrcholovému a strednému manažmentu porozumenie a schopnosti využívať v praxi EFQM Excellence model a metódy a nástroje… |
Cieľ kurzu: Prostredníctvom osvojenia si znalostí a schopnosti využívať v praxi metodológiu „Balanced scorcard“ zefektívniť vo firme procesy plánovania… |
This workshop will be customized to meet the specific needs of participants using authentic student work material. It is led by our highly… |
Cílem kurzu je vytvořit časový snímek běžného pracovního dne a pomocí řady technik zkrotit šíleným tempem pádící čas tak, aby nebyl vašim nepřítelem. … |
Typológia a štruktúra osobnosti Emočná inteligencia, resp. EQ versus IQ Riadenie zmien Konflikt manažment, riešenie problémov, asertivita Sebariadenie… |
Jelikož zaměstnanci jsou v práci velice často pod velkým tlakem, je dobré umožnit jim i společné odreagování a nabídnout i neobvyklé hry. V rámci… |
účastníci se seznámí se základními pravidly komunikace a způsoby komunikace. Měli by být schopni identifikovat typy vyjednávání a přizpůsobit tak… |
Cílem tohoto jednodenního semináře je předat manažerům jednotlivých oddělení telekomunikačních společností informace o vizích a trendech v … |
Cílem tohoto dvoudenního semináře je předat obchodníkům telekomunikační společnosti dovednosti a zručnosti vedení úspěšného prodejního rozhovoru,… |
Doporučujeme!!! - jedná se o "THE BEST" kurz o penězích, který může významně změnit váš život VŘSR VE FINANČNÍ GRAMOTNOSTI Co o semináři řekli jeho… |
Základná svetovo uznávaná metodika pre B2B predaj. Školenie pomáha účastníkom uchopiť základné princípy fungujúce pri netriviálnom predaji. Cieľom je… |
Stratégie riadenia obchodných príležitostí, zákazníkov a teritória. Školenie učí účastníkov zmapovať si zákazníka, aktivity konkurence a vlastnú… |
Zdroje energie a jak je objevit Obrana proti syndromu vyhoření Techniky aktivní relaxace Obsah: Hledání životní harmonie je to nejdůležitější v… |
Umění prezentace, umění prodeje! Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní… |
Termín: 27.5.2015, 9 – 17 hod. Cena kurzu 2150,- Kč Základem každé firmy, instituce a společnosti jsou „lidské zdroje“. Zřejmě proto se v poslední… |
Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a… |
Termín: 3. 4. - 5. 4. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 13200 Kč + DPH 480 € + DPH Počet výukových dní: 3 (24 výukových… |
Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
Hraní rolí připravených v rámci tohoto programu umožní novým manažerům osvojit si základní nástroje komunikace a klíčové postoje potřebné k úspěšnému… |
Asistent manažera plní jedinečnou úlohu strážce image, informačního filtru, organizátora a pravé ruky. Díky tomuto programu se naučí optimálně… |
Jak již napovídá název kurzu, obsahem je průřez procesu výběru zaměstnance od definování pracovní pozice, přes stanovení způsobů hledání potenciálních… |
Metoda QFD (Quality Function Deployment) Vám umožní efektivně identifikovat znaky kvality výrobku, které jsou pro zákazníka nejdůležitější, a převést… |
Cíl: Osvojit si dovednosti pro efektivní vedení porad, umět překonávat zaběhnuté způsoby myšlení, prostřednictvím efektivních metod umět vyprodukovat… |
Cíl: Seznámení se s alternativou tradičního, direktivního přístupu k vedení lidí - koučováním, založeným na společné práci pracovníka a jeho kouče na… |
Zkrácení dodací lhůty a prezentace flexibilnosti je opakovaný požadavek a nesporná konkurenční výhoda každého podniku. Prostřednictvím nový a… |
Úkolem řízení zásob je jejich udržování na úrovni, která umožňuje kvalitní splnění jejich funkce: vyrovnávat časový nebo množstevní nesoulad mezi… |
Správní lidé na správných místech Máte správně popsané pracovní pozice a identifikované klíčové pozice? Definovali jste, jaké požadavky musí… |
Když změníte způsob, jakým se díváte na problémy, vaše problémy se změní ve výzvy Potřebujete rozvíjet vedoucí a manažery v oblasti řešení problémů… |
Cílem tréninku je rozpoznat a nacvičit způsoby efektivního vedení porad a jiných pracovních setkání podle jejich typu a cíle, včetně zvládání… |
Zajímá vás, jak zvládat různé typy překážek v efektivní týmové spolupráci? Potřebujete tipy, jak správně rozpoznat a popsat definovat potřebné role v… |
O programu Úspěšné vedení týmu si žádá specifické dovednosti – jiné, než jaké očekáváme od jednotlivců. Přijměte principy 7 návyků pro manažery a… |
O programu Mileniálové na pracovním trhu zaujímají čím dál větší podíl a přinášejí s sebou vlastní způsob práce. Pro firmy bude stále důležitější… |
Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete… |
Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete tento… |
Základní info Zahoďte ITIL v3. Je z roku 2007 a NEFUNGUJE. ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes… |
Základní info Tento modul pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby pokrýval „vytváření“ služeb. Zaměřuje se… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Zaměření: účastník kurzu "Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty" získá přehled o požadavcích na nápravu vad a realizaci nápravných… |
Zaměření: kurz "Manažer kvality laboratoře - základná znalosti a dovednosti" odhaluje účastníkům požadavky na znalosti a dovednosti manažera kvality… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení, majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Zvládnout zapracování nového zaměstnance.… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří jádro svých aktivit řeší týmovou spoluprací a k dosahování cílů a výsledků potřebují nejen sami sebe, ale i… |
Zhodnotit efektivitu vzdělávání je stále obtížné. Co člověk, to jiné schopnosti, motivace, možnosti. Vliv má pochopitelně i lektor, prostředí… |