Co je to úspěšný tým? Otázka, kterou si pokládají manažeři dnes a denně. Úspěšný tým dokáže podat lepší výkon, než by podali jeho jednotliví… |
Jaké znalosti a dovednosti má správný manažer ve 21. století. V době permanentních změn, v době stagnací a krizí? Na to odpovídá kurz Manažerské… |
Naplnil kurz manažerské dovednosti I Vaše očekávání a chtěli byste ve svém manažerském rozvoji pokračovat? Rádi byste se dozvěděli více? Hledáte… |
Školení zaměřené na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy… |
MS Project je aplikace určená pro plánování projektů, sledování jejich průběhu a průběžné nebo závěrečné vyhodnocování stavu projektů. Taktéž je velmi… |
Anotace Program rozvíjí dovednosti, které jsou nezbytné pro výkon role mentora, který předává zkušenosti a osvědčené postupy kolegům a napomáhá… |
Anotace Program je zaměřen na rozvoj jedné ze základních manažerských dovedností – motivace. Prostřednictvím motivování svých kolegů ovlivňuje… |
Určeno: Kurz je určen absolventům středních i vysokých škol,kteří mají zájem o ekonomické disciplíny,teorii a praxi kvalitního profesionálního… |
Kurz je návodem jak si postavit prosperující živnost pojišťovacího zprostředkovatele a zajistit si dlouhodobou prosperitu v oblasti pojišťovnictví a… |
Buďte svým vlastním pánem! Kurz pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas. ČLOVĚK, KTERÝ DOBŘE ŘÍDÍ SVŮJ ČAS: ví, kam se chce dostat – zná své… |
Zapněte firmu na plný výkon! Balíček služeb Vám na míru. Nejedná se o kurz, ale nabídku spolupráce na rozvoji vaší firmy, řešení vašich aktuálních… |
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Mezikulturní komunikace Týmy, jejichž členové a management pocházejí z různých kulturních prostředí, mohou být… |
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Péče o zákazníka Tento kurz je určen všem, kteří cítí potřebu rozvinout nebo zlepšit svou schopnost získat a udržet si… |
Cílem organizační změny je především zvýšení efektivity a produktivity práce. Často se ale stává, že změna implementovaná vedením společnosti není… |
This workshop will be customized to meet the specific needs of participants using authentic student work material. It is led by our highly… |
Cílem kurzu je vytvořit časový snímek běžného pracovního dne a pomocí řady technik zkrotit šíleným tempem pádící čas tak, aby nebyl vašim nepřítelem. … |
Typológia a štruktúra osobnosti Emočná inteligencia, resp. EQ versus IQ Riadenie zmien Konflikt manažment, riešenie problémov, asertivita Sebariadenie… |
Jelikož zaměstnanci jsou v práci velice často pod velkým tlakem, je dobré umožnit jim i společné odreagování a nabídnout i neobvyklé hry. V rámci… |
účastníci se seznámí se základními pravidly komunikace a způsoby komunikace. Měli by být schopni identifikovat typy vyjednávání a přizpůsobit tak… |
Cílem tohoto jednodenního semináře je předat manažerům jednotlivých oddělení telekomunikačních společností informace o vizích a trendech v … |
Cílem tohoto dvoudenního semináře je předat obchodníkům telekomunikační společnosti dovednosti a zručnosti vedení úspěšného prodejního rozhovoru,… |
Doporučujeme!!! - jedná se o "THE BEST" kurz o penězích, který může významně změnit váš život VŘSR VE FINANČNÍ GRAMOTNOSTI Co o semináři řekli jeho… |
Základná svetovo uznávaná metodika pre B2B predaj. Školenie pomáha účastníkom uchopiť základné princípy fungujúce pri netriviálnom predaji. Cieľom je… |
Stratégie riadenia obchodných príležitostí, zákazníkov a teritória. Školenie učí účastníkov zmapovať si zákazníka, aktivity konkurence a vlastnú… |
Zdroje energie a jak je objevit Obrana proti syndromu vyhoření Techniky aktivní relaxace Obsah: Hledání životní harmonie je to nejdůležitější v… |
Umění prezentace, umění prodeje! Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní… |
Termín: 27.5.2015, 9 – 17 hod. Cena kurzu 2150,- Kč Základem každé firmy, instituce a společnosti jsou „lidské zdroje“. Zřejmě proto se v poslední… |
Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a… |
Termín: 3. 4. - 5. 4. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 13200 Kč + DPH 480 € + DPH Počet výukových dní: 3 (24 výukových… |
Hraní rolí připravených v rámci tohoto programu umožní novým manažerům osvojit si základní nástroje komunikace a klíčové postoje potřebné k úspěšnému… |
Asistent manažera plní jedinečnou úlohu strážce image, informačního filtru, organizátora a pravé ruky. Díky tomuto programu se naučí optimálně… |
Jak již napovídá název kurzu, obsahem je průřez procesu výběru zaměstnance od definování pracovní pozice, přes stanovení způsobů hledání potenciálních… |
Metoda QFD (Quality Function Deployment) Vám umožní efektivně identifikovat znaky kvality výrobku, které jsou pro zákazníka nejdůležitější, a převést… |
Cíl: Osvojit si dovednosti pro efektivní vedení porad, umět překonávat zaběhnuté způsoby myšlení, prostřednictvím efektivních metod umět vyprodukovat… |
Cíl: Seznámení se s alternativou tradičního, direktivního přístupu k vedení lidí - koučováním, založeným na společné práci pracovníka a jeho kouče na… |
Pohled logistiky na kvalitu a kvality na logistiky nemusí být vždy v oboustranném pochopení. Systémy kvality v čele s normou ISO 9001:2015 všech v… |
Zkrácení dodací lhůty a prezentace flexibilnosti je opakovaný požadavek a nesporná konkurenční výhoda každého podniku. Prostřednictvím nový a… |
Správní lidé na správných místech Máte správně popsané pracovní pozice a identifikované klíčové pozice? Definovali jste, jaké požadavky musí… |
Když změníte způsob, jakým se díváte na problémy, vaše problémy se změní ve výzvy Potřebujete rozvíjet vedoucí a manažery v oblasti řešení problémů… |
Cílem tréninku je rozpoznat a nacvičit způsoby efektivního vedení porad a jiných pracovních setkání podle jejich typu a cíle, včetně zvládání… |
Zajímá vás, jak zvládat různé typy překážek v efektivní týmové spolupráci? Potřebujete tipy, jak správně rozpoznat a popsat definovat potřebné role v… |
O programu Úspěšné vedení týmu si žádá specifické dovednosti – jiné, než jaké očekáváme od jednotlivců. Přijměte principy 7 návyků pro manažery a… |
O programu Mileniálové na pracovním trhu zaujímají čím dál větší podíl a přinášejí s sebou vlastní způsob práce. Pro firmy bude stále důležitější… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. V průběhu programu Manažerský start se budeme postupně… |
Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete… |
Základní info Zahoďte ITIL v3. Je z roku 2007 a NEFUNGUJE. ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes… |
Základní info Tento modul pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby pokrýval „vytváření“ služeb. Zaměřuje se… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |