Cílová skupina: Manažeři, vlastníci firem, ředitelé, vedoucí oddělení, specialisté, úředníci atd. Proč kurz chtít: chci mít základní povědomí… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Cíle kurzu: - podpořit základní podmínky otevřené komunikace v týmu - budování pozitivního přístupu a vzájemné důvěry - rozvíjet individuální komunikační… |
Cíle programu: - upozornit na klíčové momenty přípravy setkání se zaměstnanci - poskytnout základní výcvik facilitace diskusních skupin Témata: … |
Úspěšný leadership v kostce Leadership akademie je cyklus workshopů zaměřených na rozvoj lídrů, a to od úrovně začínajících manažerů, kteří získali… |
Tento výcvik výrazným způsobem zvyšuje efektivitu vedení porad, workshopů a skupinové práce. Během tréninku se naučíte facilitovat se skupinou… |
Když přichází dobrý řemeslník, přináší si svůj kufřík s nástroji a ví, co s nimi. Co má za nástroje v kufříku manažer? Co potřebuje vnímat a nad čím… |
chování při konfliktu vývoj konfliktní situace konflikt ano nebo ne |
co znamená delegovat jak nejlépe postupovat |
V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |
Cílová skupina: Majitelé firem, Top Management, Leadership team nebo Vedoucí zaměstnanci, popř. širší vedení firmy. Proč chtít tento workshop? … |
(Jak rozvíjet účinný styl jednání, zaměřený na vytváření vysoké firemní kultury) * Firemní komunikace (profesionální firemní kultura a účinného jednání… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: * Seminář představí přínosy moderních manažerských přístupů a poskytne možnost k procvičení… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří jádro svých aktivit řeší týmovou spoluprací a k dosahování cílů a výsledků potřebují nejen sami sebe, ale i… |
Cieľ kurzu: Identifikovať rezervy vo využívaní času a zvládnuť techniky plánovania času, ktoré účastíkom pomôžu dosiahnuť vyšší výkon, naučiť sa… |
Cieľ kurzu: Poznať základné princípy, podať praktický návod na využitie v súlade s ISO 9000, QS9000 a VDA so zameraním na riešenie problémov aplikácie… |
Čo to je a ako pôsobí firemná kultúra Hlavné zásady firemnej kultúry Hlavné znaky protýmovej firemnej kultúry Ako zmeniť… |
Od direktívneho riadenia porád k moderovaniu Príprava a moderovanie workshopov Efektívne týmové porady Kľúčová myšlienka: … |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro pracovníky odpovědné za ekologii podniku, zavádění a udržování systému managementu péče o životní… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je zaměřen na základní odbornou přípravu pracovníků, kteří budou ve svých organizacích řídit zavádění nebo provoz… |
Disciplína business analýzy je popsána ve dvojici sesterských kurzů Business analýza dle BABOK® a Business Analysis Foundation. V nich se mimo jiné… |
Kurz se zaměřuje na praktické použití CASE nástroje Sparx Enterprise Architect pro modelování všech vrstev Enterprise architektury od strategických… |
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |
Vyberte ty, se kterými uspějete Rozklíčujete, kdo je nejvhodnější kandidát pro konkrétní pozici Zvýšíte výkonnost svých týmů Objevíte skryté… |
Cíle programu Cílem programu je blíže seznámit manažery s různými metodami a technikami řešení problematických a nepříjemných situací, se kterými se… |
Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata kolem lidských zdrojů podle zadání klienta. Např.: Personalista v organizaci Personální práce a… |
Firemní akademie pro všechny pozice. Manažerské akademie Akademie pro obchodníky Trainee programy Personalisté a lidské zdroje Interní lektoři… |
Cílem kurzuje představit posluchačům oblasti time managementu, naučit je využívat základní principy této manažerské metody a také si osvojit techniky… |
Obsah kurzu: Historie ISO/TS 16949, proč ISO/TS 16949, informace o dokumentu, vztah mezi ISO/TS, QS 9000, VDA 6.1 a ISO 9001/2000, vysvětlení… |
Obsah kurzu: Výklad nové mezinárodní normy EN ISO 9001:2000 (principy a revize EN ISO 9000:1994 - hloubka změny, výklad nové normy ČSN EN ISO 9001:… |
Tento kurz je určen k posílení komunikačních schopností asistentek manažerů. Obsah kurzu vedení rozhovoru s manažerem a jinými asistentkami řešení… |
Kurz je určen pro podnikatele, kteří vlastní drobný nebo střední podnik, pro manažery, kteří v takovém podniku pracují nebo v rámci většího podniku… |
Jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat - Analýza základních neurologicky vstřícných manažerských technik… |
Proč se u člověka střídají pocity štěstí a skepse, jistoty a beznaděje? Co je hlavní příčinou neúspěchu, nemocí, selhání a ztrát? Kdo je to… |
Jaký je rozdíl mezi účetnictvím a finančním plánováním? Jak dělat finanční plánování efektivně a jednoduše? Jak se nedostat do ztráty navzdory… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s doporučenými postupy, jak zvládat krizové situace ve vedení týmů. Co se naučíte? Naučit se identifikovat a… |
Kurz svým obsahem navazuje na kurz Základy plánování a řízení projektů. Je zaměřen na praktické zvládnutí plánovací a realizační fáze projektů. Co se… |
Vlastní výroba & cizí výroba (Make -or-Buy) Plánování využití personálu Management dodavatelů Modely skladového hospodářství Plánování výrony Řízení… |
Description Global managers require effective and strong oral and written communication skills in English and the technology to support them. This… |
Cíle, metody a organizace platí obdobné jako u tématu "vedení týmu". I tento kurz lze modifikovat podle potřeb skupiny. Nabízíme jej také jednou… |
Pojmy vedení a řízení a teorii a praxi - kterého stylu více využívám a jaké to má důsledky Jak se z pracovní skupiny stává tým a co je třeba udělat,… |
I méně zkušený manažer rychle zjistí, že vedení lidí je v každé situaci a s každým novým úkolem jiné. Začne si vytvářet svůj vlastní styl a metody… |
Většina manažerů se po prvních týdnech a měsících vyrovná s prvními úskalími své nové práce. Rychle zjistí, že vedení lidí je v každé situaci a s… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Popis programu: Základem úspěšného podnikání je především uvědomění si, co pojem PODNIKAT znamená. Úspěch podnikání je většinou závislý na vědomém… |
Popis programu: Každý zaměstnanec má podle Zákoníku práce alespoň 1x za rok nárok na hodnotící rozhovor s nadřízeným. V současné době jsou takovéto… |
Vedení hodnotících pohovorů - řízení pomocí cílů kurz je určen pro: pracovníky managementu rozsah: 2 dnyabsolvent získá: jistotu ve vedení evaluačních… |