Training Overview: The purpose of this training is to provide participants with a solid understanding of the concepts and methods of international… |
Training Overview: This training provides extensive insight into corporate finance, enabling the participants to apply their knowledge in a realistic… |
Délka kurzu: šest dvoudenních modulů Charakteristika: Posluchači budou seznámení s principy finančního řízení, naučí se rozumět firemním financím,… |
Délka kurzu: šest dvoudenních bloků (lze upřesnit dohodou s klientem) Charakteristika: Kurz, určený pro pracovníky ve vrcholových řídících funkcích,… |
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Provede analýzu zdrojů konfliktů, roztřídí podle forem a vysvětlí cyklus, techniky řízení a… |
Tento kurz je určen všem zaměstnancům Uvede problematiku řízení času a plánování aktivit. Práce se snímky dne, plánování činností dle priorit v… |
Dril emócií je určený klientom, ktorí už základné semináre a služby Business Success spoznali a chcú svoje schopnosti rozvíjať ďalej. Na tomto… |
Keď viete, kde sa v podnikaní alebo v živote nachádzate a kam chcete ďalej smerovať, tak sa za tým vyberiete a dosiahnete to. Alebo to nie je až také… |
Výcvikový programy pro ředitele škol a zástupce ředitelů škol * manažer dříve a nyní - změny v pojetí manažerské práce a manažerských přístupů;… |
Managment středního podniku |
Řízení jakosti-ČSN ISO 9000 |
Charakteristika: Pocit nedostatku času zažíváme v různé míře téměř všichni. Cílem kurzu je seznámit účastníky s doporučeními, návody a náměty, jak se… |
Charakteristika: Cílem tréninku je pomoci při rozvíjení spolupráce uvnitř konkrétního pracovního týmu. K tomu je využíváno aktivit, které vyžadují… |
Pro koho jsou tréninky PRODEJ určeny: prodejci, obchodníci, finanční poradci, privátní bankéři, telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři… |
Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní… |
Určení: Kurz je určen všem, kdo chtějí zvýšit svou emoční inteligenci. Vědecké výzkumy potvrzují, že zvýšení emoční gramotnosti zaměstnanců zlepšuje… |
Určení: Kurz je určen všem, kdo chtějí zvýšit svou emoční inteligenci. Vědecké výzkumy potvrzují, že zvýšení emoční gramotnosti zaměstnanců zlepšuje… |
Cílem kurzu je vytvořit vhodné prostředí pro nácvik správné přípravy a provedení prezentace. Každý den prezentujete svůj názor, úkol, cíl, ….. Jde jen o… |
Délka trvání: 2 dny Cíle kurzu: Seznámit se zásadami, principy, metodami a technikami efektivní komunikace Uvědomit si svůj model komunikace a možnosti… |
Kombinace klasického tréninku a outdoor tréninku Délka trvání: 3 dny Cílem tréninku je poskytnout účastníkům prostor pro nácvik vyjednávání v zátěžových… |
Produktivita porady bývá nepřímo úměrná počtu zúčastněných Cíl:Předat posluchačům praktické zkušenosti a návod na vedení efektivní porady |
Schopnost dosáhnout toho, aby skupina efektivně spolupracovala, je ten nejcennější talent. Cíl:Získat dovednost a nástroje ke zvýšení produktivity,… |
Nebyl vypsán žádný termín. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na 731 506 519 |
Nebyl vypsán žádný termín. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na 731 506 519 |
Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a lektora, očekávání od tréninku Brainstorming: S čím přicházíte? Strategie společnosti a její… |
Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a lektora Brainstorming: Očekávání účastníků od tréninku, s čím přicházíte Vedení a řízení… |
Timemanagement IV.generace |
Fáze řízení změny |
Jak se stát efektivním členem týmu Cíl: Pochopit, ze každý pracovník tvoří součást pracovního týmu Program "Týmová spolupráce" účinně popisuje důležitost… |
Jak udělat pracovní porady co nejefektivnější Cíl: Naučit se efektivně řídit porady Program "Ty zatracené porady" vysvětluje základní pravidla, techniky… |
Jedním ze základních požadavků normy QS-9000 je zabezpečení procesu trvalého zlepšování. Na pomoc dodavatelům v automobilovém průmyslu byl vydán… |
Interní auditor má v systému managementu kvality nezastupitelnou roli: očekává se od něj nejen identifikování neshod, ale i aktivní přístup v procesu… |
Kombinace našich produktů a specifikace požadavků a našich kompetencí nám umožňuje nabízet našim klientům dlouhodobou spolupráci orientovanou na… |
prezentační techniky prezentační dovednosti a jejich užití v praxi manažera jak prezentovat sebe, produkt, názor a firmu |
time management a zvládání stresu čas - jak si z něj udělat přítele |
CÍLE MODULU: Naučíte se definovat pojmy a používat ukazatele jako klíčový nástroj; pojmenovat a stanovit výstupy manažerské práce; využívat metody a… |
CÍLE MODULU: Poznáte jednotlivé styly vedení a řízení a osobní dispozice pro jejich používání. Naučíte se využívat silné a eliminovat slabé stránky… |
Plánování a delegování v manažerské praxi |
Porada jako nástroj výkonného řízení |
FESTIVAL LEKTORŮ MAGION DESÍTKA JE ZAVEDENÝ PROSTOR PRO SETKÁNÍ LEKTORŮ, KOUČŮ S PERSONALISTY A LIDMI Z HR. PŘINÁŠÍ PLATFORMU PRO DISKUSI, VÝMĚNU… |
Určeno pro: manažery, kteří potřebují najít nové postupy pro řešení situací, které jsou nové nebo nelze využít známých řešení Kompetenční trénink je… |
Určeno pro: manažerům, kteří chtějí zlepšit zvláště svou dovednost vedení, delegování a motivování lidí Kompetenční trénink je zaměřen na trénink… |
Co je pro mnohé prací, pro jiné je zábavou. A ne jinak je tomu i u dřevorubectví. Odprosťme se tedy od mínění, že se jedná o aktivitu pouze pro tvrdé… |
Kurz pro vedoucí pracovníky, liniové manažery a střední management v rozsahu 2 školících dnů (16 hodin), jeho obsah je založen na britském a… |
Základní kurz - 2 dny Cíl: vytvoření zdravého postoje a naučení základních technik k ovlivňování vlastního výkonu Hlavní metoda: po představení… |
Cíl: vytvoření zdravého postoje a naučení základních technik k ovlivňování výkonu druhých Hlavní metoda: po představení témat a cíle semináře se bude… |