Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Jednodenní trénink pro max. 6 účastníků Cílem je osvojení pravidel a procvičení vedení strukturovaného pohovoru s uchazečem o zaměstnání. Tématem je… |
Dvoudenní trénink pro max. 12 účastníků Cílem tréninku určeného začínajícím týmům, je získání teoretických znalostí i praktických dovedností… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Profesionální organizace jako EFQM*) a EOQ*) ocenily tento seminář jako nejlepší ze seminářů o praktickém řízení kvality. Seminář je úvodem do… |
Tento seminář je pravděpodobně nejznámější a (celosvětově) nejkupovanější seminář TMI. Je také znám pod názvem 'Osobní služby prostřednictvím osobního… |
Existují moře podnikatelů a podnikatelek, kteří propadli deziluzi ohledně využití Internetu. Ale to není chybou Internetu, ale způsobem, jakým jej… |
Projektové řízení používáme jako další nástroj efektivního a účinného řešení problémů a analytických úkolů. Na kvalitě a profesionalitě projektového… |
Struktura kurzu: Principy vedení a řízení Sestavení a fungování týmu Týmové řešení problému Motivace týmu Hodnocení práce týmu Hodnotící… |
Struktura kurzu: Typologie porady Stanovení cíle porady Druhy a typy porad Diferenciace porady podle počtu účastník Ideální složení skupiny… |
Jak zlepšit vlastní styl, v čem je tajemství prvního dojmu, kde jsou skryté rezervy proměn. Sebevědomí, motivace, vlastní možnosti zlepšení prvního… |
Určeno pro: střední management a jejich personální náhrady Obsah: * Znalosti:management řízení změn a principy úspěšné firmy, podnikatelská… |
Pro koho je kurs určen: manažerům, u nichž je předpoklad dalšího osobnostního i profesního růstu Obsah: - kariéra - pojem, trendy -… |
Obsah kurzu: Zvládání a prevence stresu, zásady duševní hygieny, psychická odolnost, dlouhodobá udržitelnost úspěchu ve všech rovinách. Mechanismus… |
Seminář je zaměřen na: zákonitosti změn vedoucích k rozvoji společnosti poznání překážek, které změnám brání poznání sil, které změny podporují… |
Seminář je zaměřen na: poznání současného stavu zacházení s časem mapování faktorů bránících efektivnímu využívání času faktory, které ovlivňují… |
Řešení modelové situace řízení procesů ve firmě včetně analýzy řešení. Cílová skupina: manažeři různých úrovní Tématické okruhy: - organizační… |
Zavádění koncepce týmové práce je dlouhodobý proces. Pro principy týmové práce je třeba pracovníky získat. Tématické okruhy: - synergický efekt -… |
Výcvikové a tréninkové programy jsou určeny pro vedoucí pracovníky různých stupňů řízení - obchodníky, personalisty, pracovní týmy,... . Jejich cílem… |
Výcvikové a tréninkové programy jsou určeny pro vedoucí pracovníky různých stupňů řízení - obchodníky, personalisty, pracovní týmy,... . Jejich cílem… |
Vlastní semináře je postaven na skutečnosti, že v pozadí každého jednání je určitá, pevně daná struktura a řada jednoduchých technik, jejichž… |
Cílem tohoto semináře je představit a prakticky seznámit účastníky s možnostmi a nástroji účinné motivace podřízených. Až příliš často manažeři… |
Cílem NLP je správné pochopení vlastní identity a tím i jasné určení firemní identity. Tento interaktivní vzdělávací program obsahuje seznámení se… |
Vzdělávací program pro vedoucí pracovníky na všech úrovních vedení. Účastníci se naučí správnému postupu při hodnocení, naučí se sdělovat kritiku a… |
Cíl Tento kurz dodá metodiku a techniku lektorské práce zejména pro využití ve firmě. Absolvent kurzu bude schopen: připravit a sestavit jemu… |
Cíl Vytvořit klima pro týmovou práci a nastartovat proces budování týmové společnosti ve firmě. Získat důležité informace pro zavádění týmové práce,… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Určení: pro recepční, asistentky i Office Managery Metoda: účastnice získají přehled o farmaceutickém průmyslu , principu fungování farma společnosti… |
Strategie řešení konfliktů – využití konstruktivního potenciálu konfliktu |
Kurz je určen pro vedoucí pracovníky Efekty: *zvýšit pracovní motivaci, pocit sounáležitosti se zaměstnavatelem i vnitřní *soudržnost týmu *zlepšit… |
Kurz je určen pro všechny skupiny zaměstnanců Efekty: *navodit otevřenou, přátelskou a pracovní atmosféru *přinést základní informace o… |
"Na konci dvacátého století přestávají být konkurenční výhodou zdroje: finance, suroviny, výrobní kapacity. Rozhodující jsou znalosti." Drucker… |
Jaká je filozofie a historie Supply Managementu, z jakého důvodu je třeba analyzovat dodavatele a vytvářet vůči němu účinnou strategii. Obsah: 1.… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Jaký je rozdíl mezi IQ, EQ a SQ Jak poznávat emoce. Jak řídit vlastní emoce. Jak předcházet konfliktům. |
Jak najít společný jazyk. Jak dosáhnout žádoucích výsledků. Jak přesvědčit. |
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
Cíl kurzu: Obeznámit posluchače se základními podmínkami nutnými pro vybudování výkonného a vnitřně soudržného týmu. Komu je určen: Vedoucím… |
Cíl kurzu: Rozvoj schopností mistrů a vedoucích pracovních skupin ve způsobech chování, ve stylech vedení, v používání vlastní mocenské základny a… |
Příliš často je omezený výkon člověka zdůvodňován jeho nedostatečným nadáním. "On se zkrátka neumí prodat", "Ona je prostě trochu pomalá", "On… |
Příliš často je omezený výkon člověka zdůvodňován jeho nedostatečným nadáním. "On se zkrátka neumí prodat", "Ona je prostě trochu pomalá", "On… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Výhody delegování. Bariéry delegování. Co delegovat. Co nedelegovat. Plánování delegování. Výběr vhodného pracovníka. Jak delegovat. Podpora… |