Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4764 článků.

icon „Prodej“ není sprosté slovo... ani v personalistice

16.8.2018 

Proč se personalisté nechtějí vnímat jako prodejci? Protože často nevnímají prodej a prodejce pozitivně, a to ani v případech, kdy jdou sami nakupovat. Pod slovem prodej/prodejce velmi často vidí „…

icon Manažerská triáda II - Mám tým. Jak vše nevymýšlet sám aneb táhnout nebo tlačit?

14.8.2018 

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto začínáme sérii článků o principech a technikách, které se při nastavování manažerského stylu ukázaly jako…

Článek v rámci předplatného icon Amazon v Česku zvyšuje mzdy a pokračuje v náboru

10.8.2018 

Na základě každoroční revize mezd navýší společnost Amazon od od 1. září 2018 hodinové mzdy ve svém logistickém centru v Dobrovízi o 5 až 11,1 %. 

icon Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)

9.8.2018 

Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?

icon Databázové funkce v Microsoft Excel podrobně

8.8.2018 

Potřebovali jste již někdy zjistit průměrný počet kusů určitého zboží prodaného v daném městě, případně průměrnou prodejní cenu daného zboží? Asi si řeknete, že byste použili filtrování a pak vše…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěšné prezentaci: Příběhy

8.8.2018 

Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi charismatickými? A co dělá z jedné přednášky něco, co vás baví sledovat a co vás inspiruje, a z jiné přednášky zase něco, co vás nudí a z …

icon Proč a jak trénovat paměť

7.8.2018 

10 dotazů na expertku přes lidskou paměť a proces učení MUDr. Michaelu Karsten

icon Studie: Ekonomický potenciál starších pracovníků

6.8.2018 

Státy OECD by mohly navýšit své HDP o 3,5 bilionu dolarů, kdyby míra zaměstnanosti lidí nad 55 let v jejich zemi dosáhla 78 %, tvrdí ekonomové z poradenské společnosti PwC UK.

7 věcí, které zaměstnanec call centra nikdy nesmí říct klientovi

2.8.2018 

Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné. Přesto je nutné, aby se zaměstnanec call centra vždy nad danou situaci povznesl a postupoval profesionálně. Řada začínajících…

icon Mezinárodní standardy finančního výkaznictví: Pravdivě, úplně a bez předsudků

31.7.2018 

V čem se liší Mezinárodní standardy finančního výkaznictví (IFRS) od Českých účetních standardů? Jak se aplikace těchto mezinárodních předpisů projevuje při vypočítávání základu daně u firem? Podle…

icon Využijte představivost ke zlepšení svých vyjednávacích dovedností

31.7.2018 

Během vyjednávání si stačí představit atraktivní alternativu k aktuální nabídce, a získáme tak vyšší sebedůvěru. Pouhá představa imaginární alternativy vede k lepším výsledkům – i když v reálu žádnou…

icon Studie: Oblíbenost LinkedInu roste i v roce 2018

30.7.2018 

Oblíbenost sociálních sítí mezi českými uživateli neustále narůstá – ať už mezi kandidáty nebo HR profesionály. Potvrzuje to i HR Intelligence Report 2018, dokument, který již druhým rokem mapuje…

icon Kontrola už dnes nestačí – lepší je autonomie

30.7.2018 

Úspěšný manažer ví, kolik prostoru může dát svému týmu a kdy by měl aktivně zasáhnout. Zároveň nemůže jen tak odejít a zanechat vše svému osudu, to by také nedopadlo dobře.

Článek v rámci předplatného Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem

26.7.2018 

Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o aktuální neduh i dnes. I když by marketingová a obchodní oddělení měla pracovat pospolu a doplňovat se, často tomu tak není.…

icon Jak technologie vedou ke zvýšení nerovnosti v příjmech? (2/2)

26.7.2018 

Příjmové nerovnosti jsou do jisté míry poháněny nerovnostmi mezi firmami. V současné době narůstá technologická propast mezi vedoucími firmami a firmami, které je jen dobíhají. V minulém článku jsme…

Výpis 12911305 z celkem 4764