Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4812 článků.

icon Jak získat a udržet kvalifikované pracovníky

31.7.2001 

Elektrotechnické podniky v dnešní době bojují současně na dvou frontách. Vedle neustálých snah o technickou inovaci a modernizaci výrobků, jejichž morální životnost se neustále zkracuje, je klíčovým…

icon Filozofie firmy Cemex stojí na technologiích shromažďování provozních dat

24.7.2001 

Mexická společnost **Cemex**, provozující obchod s cementem, zaznamenala nečekaně rychlý růst. Na rozdíl od evropských firem se totiž specializuje na rozvojové země, kde se cement prodává v malém. K…

icon Infomediátoři integrují autorizovaný obsah s podnikovými znalostmi

20.7.2001 

Znalostní organizace potřebuje, aby zaměstnanci využívali pro svou práci všechny dostupné informace, jejich vyhledávání však musí být účinné a rychlé. Nejvyšší prioritou je vytvoření jednoduchého…

icon Zkušenosti firem s vyhledáváním expertů ve vlastních řadách

12.7.2001 

Při současném tempu vývoje ekonomiky není možné, aby společnosti řešily každý problém vytvářením nových postupů. Je třeba znát způsob, jak rychle vyhledávat odborníky ve vlastních řadách a jak…

icon E-recruiting - moderní trendy v personalistice

10.7.2001 

Internet bývá právem považován za médium budoucnosti, což platí i v oblasti personalistiky. Vyhledávání pracovních příležitostí a nábor pracovních sil prostřednictvím Internetu přinášejí oproti…

icon Obecné charakteristiky správného hodnocení výkonnosti zaměstnanců

19.6.2001 

Kontrola výkonnosti zaměstnanců byla vždy nepříjemnou záležitostí. V minulosti se vedlo mnoho soudních sporů o nespravedlnosti k ženám, menšinám a starším lidem.Dobré a právně ospravedlnitelné…

icon Příčinou odchodu pracovníků bývají nejčastěji šéfové

13.6.2001 

V rámci výcviku vedou společnosti své manažery k zodpovědnosti za udržení zaměstnanců. Fluktuace dnes dosahuje rekordní úrovně za posledních 20 let. Určitá míra změn je nevyhnutelná a může mít i…

icon Kontakt se zákazníkem je pro zaměstnance důležitým motivačním faktorem

4.6.2001 

Autor popisuje zkušenost svého přítele, který pracoval na výrobní lince. Počáteční nadšení a snaha o uplatnění tvořivosti přešly postupně v úmornou práci a plnění příkazů. Po 20 letech se mohl tento…

icon Je třeba obnovit důstojnost a vzájemný respekt na pracovišti

18.5.2001 

Manažeři lidských zdrojů často hovoří o problémech s morálkou a s produktivitou. Jednotlivé střety odráží ve stále větší míře nepřátelskou atmosféru. Zaměstnanci se bojí být sami sebou, stále častěji…

icon Dvanáct rozměrů interní strategické komunikace

4.4.2001 

Článek je přehledem zásad interní strategické komunikace. Autor má za sebou 25 let praxe v této oblasti, sám vypracoval nové přístupy k modelování, plánování a hodnocení komunikace.1. **Strategická…

icon Jaké jsou skutečné příčiny odchodů zaměstnanců

13.2.2001 

Řada společností se v současné době obává odchodů zaměstnanců. Z toho pramení snaha pochopit příčiny fluktuací. Nedávný průzkum provedený společností **Development Dimensions International** odhalil…

icon Co dělat, když znalosti nepomáhají?

30.1.2001 

Tématem článku je otázka: co dělat v případě, že naše znalosti jsou špatné nebo nás matou? Je zde uveden příklad špatného zacházení se znalostmi v oblasti elektronického obchodu mezi obchodníkem a…

Výpis 48014812 z celkem 4812