Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4763 článků.

Článek v rámci předplatného icon 13 nových způsobů výběru uchazečů

17.8.2004 

Téměř každý personalista a náborový pracovník říká, že by chtěl nové netradiční přístupy, ale jen málo z nich má kuráž opravdu něco jiného vyzkoušet a porovnat s tím, co běžně dělá. Mnoho z nich se…

Článek v rámci předplatného icon Náročná práce - půl zdraví

16.8.2004 

Lidé s duševně náročnou prací mají menší sklony k tomu, aby se u nich v pozdějším věku rozvinula závažná Alzheimerova…

icon Nejlepší nápady jsou zadarmo

12.8.2004 

Miliony zaměstnanců denně vidí problémy, které jejich nadřízeným unikají. Často s tím však nemohou nic dělat, takže jen bezmocně přihlížejí tomu, jak podniky plýtvají časem a penězi, klamou a ztrácejí…

icon Jak vyhrát bitvu o čas

10.8.2004 

Řada firem neustále vede válku mezi prací a rodinou, která výrazným způsobem podkopává jejich cíle a podněcuje zvyšování stresu a vyšší fluktuaci zaměstnanců. Tak to ale nemusí být. Firmy mohou tuto…

icon Dobrý popis práce - půlka úspěchu

4.8.2004 

Popis a charakteristika práce je základním nástrojem pro úspěch společnosti. Špatně popsaná pracovní činnost vede na druhé straně k…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanci se požírají navzájem...?!

3.8.2004 

Manažer Mathew Russo objevil, že největší překážkou v jeho cestě, největší výzvou je kultura jeho podniku. Týmy soutěží mezi sebou o obchody, o talenty, o zdroje. Podnik zastává teorii, že konkurence…

icon Neptej se, proč odcházejí. Je to kvůli tobě.

2.8.2004 

Existuje mnoho důvodů, pro které zaměstnanci odcházejí od svých zaměstnavatelů. Většině z nich se však dá předejít. Autor článku uvádí s odvoláním na svoji letitou konzultantskou praxi deset…

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

27.7.2004 

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že se při hovoru dopustil závažných chyb, není nízká. Zákazník může v takových situacích být překvapen,…

icon Časožrouti

27.7.2004 

Manažeři dělí své zaměstnance různě. Někteří rozlišují introverty a extroverty, jiné zajímá, jak ochotní jsou jejich zaměstnanci riskovat. Jen velmi zřídka je však hodnotí podle toho, jak dokáží…

Článek v rámci předplatného icon Když v práci vyhoříte

27.7.2004 

Syndrom vyhoření je psychické onemocnění, které je poslední fází tzv. chronického stresu. Postihuje určité profese, nejvíce však učitele a zdravotní sestry. Jeho příznaky jsou neustálé vnitřní napětí,…

icon Plus a mínus silné kultury

27.7.2004 

Silná organizační kultura může mít na společnost pozitivní i negativní dopady. Mezi její výhody patří:1. Vytváří soulad ve vnímání a myšlení zaměstnanců. To ulehčuje komunikace mezi jednotlivci,…

icon 9 tabu firemního webu

27.7.2004 

V souvislosti s firemními webovými stránkami nalezneme řadu rad, jak by měly vypadat. Málo se však zdůrazňuje, které prvky jsou naopak nežádoucí, co může být problém, protože špatná organizace…

icon Poněkud nepoměr

23.7.2004 

Pokud máte pocit, že vaše odměna neodpovídá objemu práce, který vykonáváte, jste v dobré společnosti. Většina amerických manažerů zažila za poslední dva roky výrazný nárůst objemu práce, počtu…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat stres

22.7.2004 

Stres spojený s výkonem práce je stále častější věcí. Pro mnoho lidí je však bohužel jeho přiznání stále znakem…

icon Bez plánu ani ránu

21.7.2004 

Čas strávený plánováním není to samé jako čas strávený nicneděláním. Ti, kdo plánují, se učí. Jeden pracovník, říkejme mu Kip, se během několika let vypracoval od manuální práce do managementu. Vedení…

Výpis 44114425 z celkem 4763