Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4769 článků.

Článek v rámci předplatného icon Personalisté, pokud sami pro věc nehoříte, nezapálíte ani ostatní

7.3.2016 

Zaměstnanci jsou naše zlato, které musíme dále zhodnocovat. I v tom vidí někteří HR profesionálové jednu z klíčových rolí personalistů ve firmách v zodpovědnosti za rozvoj těch, na kterých to celé…

icon Propagace zdravější stravy mezi zaměstnanci: Nemusí to být nákladné

7.3.2016 

V roce 2015 spustila společnost Daiwa Securities iniciativu zaměřenou na podporu zdravého stravování. Mířila na 13 000 svých japonských zaměstnanců, kteří byli vyzváni, aby přestali jíst, když se cítí…

Článek v rámci předplatného icon Jan Holeyšovský v Management TV: Zapojte zaměstnance do rozhodovacích procesů

Audio  4.3.2016 

Jan Holeyšovský je kouč osobního rozvoje a týmové spolupráce, facilitátor workshopů a firemních konferencí, konzultant pro leadership, řízení změn a lidské zdroje, lektor komunikačních a manažerských…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité míti pevné cíle

2.3.2016 

Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do dvou základních skupin: ty, které prodejci určuje firma, a ty, které si určuje on sám. Prvních několik měsíců v roce je často…

icon Facebook sdílí doporučení, jak řídit mladé zaměstnance

1.3.2016 

Facebook je první společností v žebříčku největších amerických firem Fortune 500, kterou založil a řídí představitel tzv. Generace Y nebo též Millennials (lidé narození v letech 1980-2000). Právě tato…

icon Rekvalifikační kurz Obsluha a programování průmyslových robotů

29.2.2016 

Vedle rekvalifikačního kurzu Programování a Obsluha CNC obráběcích strojů je tento šestitýdenní (204hodinový) rekvalifikační kurz dalším ze skupiny vysoce odborných kurzů, které absolventy připraví na…

icon Hlavní výzvy nových manažerů

29.2.2016 

Nezáleží na tom, co jste měli v popisu práce předtím, nyní bude vaším úkolem vést, rozvíjet a podporovat vaše lidi. Teď bude záležet na výsledcích, které odvede celý váš tým. V okamžiku, kdy se…

Článek v rámci předplatného Umíte zapůsobit na emoce klienta?

19.2.2016 

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a…

Článek v rámci předplatného icon Mladí Češi pracují stále méně

17.2.2016 

Od roku 1993 ubývá pracujících Čechů ve věku 15 až 24 let. Zaměstnanost této věkové skupiny lidí u nás patří v současné době k nejnižším v celé Evropě. Vzhledem k tomu, že trh práce v České republice…

Článek v rámci předplatného icon Talenti – kde brát a (ne)ukrást

16.2.2016 

„Chybí nám mistři, konstruktéři, IT pracovníci. Nemůžeme najít obchodníky, manažery, dokonce ani ředitele divize. Vyzkoušeli jsme už všechno, lovíme u konkurence, v našem CT parku, spolupracujeme s …

icon Čím personalisté nejvíc ubližují manažerům?

15.2.2016 

Odborné studie i každodenní praxe, s níž se setkáváme, potvrzují, že zaměstnanci odcházejí z firem především kvůli nespokojenosti s manažery. Manažeři však nejsou jediní, komu za to můžeme přikládat…

icon Myšlenkové postupy pro racionální řízení – I. díl: Rozhodovací analýza

12.2.2016 

Univerzální a osvědčený postup pro složité rozhodování existuje! Sportovní tým nevyhraje zápas, protože se jeho členové mají rádi. Vyhrává proto, že hraje chytře, že umí hrát lépe než protivník, že…

icon Úspěch si žádá činy

11.2.2016 

Přestaňte jen číst a váhat a raději začněte jednat. Určitě jste se někdy naučili řídit auto nebo jste zvládli cizí jazyk. Proto době víte, že úspěch přijde až tehdy, když se aktivně zapojíte a…

icon Škola vybrána, co teď? aneb Co by měla jazyková škola udělat, než začne učit u klienta

9.2.2016 

V tomto článku bych chtěl čtenářům přiblížit a poradit, jaké vhodné procesy by měly být provedeny před začátkem výuky, na co by se zákazník měl ptát, které záležitosti řešit před spuštěním kurzů.

icon Profesní růst: Záleží na manažerovi, ne na pozici

4.2.2016 

Měli byste se o své lidi starat a také dbát na to, aby jejich práce měla kvalitní výsledky. Veďte je správným směrem a dejte jim k dispozici nezbytné zdroje. A standardy, které aplikujete na ně,…

Výpis 18761890 z celkem 4769